tag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post5190113376008904545..comments2023-11-05T13:53:03.938+02:00Comments on Τι είδε η Αλίκη μέσα από τον καθρέφτη: Back from the grave...βα.αλ.http://www.blogger.com/profile/08969477409766918265noreply@blogger.comBlogger49125tag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-77141640047615594472009-02-04T15:00:00.000+02:002009-02-04T15:00:00.000+02:00@ernta3ei de diafwnw safto pou les. h pipa apo mon...@er<BR/><BR/>nta3ei de diafwnw safto pou les. h pipa apo monh ths de mou leei tipota mporei na einai eite afto pou anefera eite afto pou les esy, 'h kai ta dyo mazi. epishs apo monh ths h glwssa pou xrhsimopoioun oi apo panw de mou leei kai polla. ola krinontai mesa sth sygkekrimenh sxesh pou emfanizontai kai edw mesa h sxesh einai arketa diamesolavhmenh gia na vgaloume symperasmata<BR/><BR/>epishs oson afora to comment sou sto apo panw post. o dialogos de ginetai gia na gamhsei o enas ton allo kai na epivevaiw8oun ta symperasmata tou enanti tou allou. enanti sth dhmokratia pou isopedwnei kai omogenopoiei ta panta egw protimw th symypar3h diaforetikwn kai akoma kai antiti8emenwn praktikwn kai apopsewn. apafth thn apopsh o dialogos pou egine edw htan poly kalos giati eixe xwro p.x. kai gia mena kai gia ton/thn lucifugo, pou eixame diaforetikh apopsh, xwris na xreiastei na epivlh8ei o enas ston allo (kai h entash kalh einai den eimaste tipota flwroi xe xe). apo thn allh ypo8etw oti ekei e3w kai egw kai o lucifigo para tis diafwnies mas sthn idia antagwnistikh tash anhkoume. <BR/><BR/>apo thn allh oi sygkrouseis an einai na rxontai kalws na r8oun. den ginetai TA PANTA na synyparxoun kai na syndiamorfwnontai gia xarin dhmokratias 'h mh-epivolhs 'h otidhpote...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-90188239703458190812009-02-04T14:22:00.000+02:002009-02-04T14:22:00.000+02:00@arsenτο ότι η πίπα γίνεται με αμοιβαιότητα και εν...@arsen<BR/><BR/>το ότι η πίπα γίνεται με αμοιβαιότητα και εναλλάξ δε σημαίνει και ότι δε περνάει (δε βιώνεται) από τα άτομα ως αμοιβαιότητα αντικειμένων (να γίνουμε αντικείμενα εναλλάξ)<BR/><BR/>παρόλα αυτά ΚΑΙ ΠΑΛΙ μπορεί να έχεις και δίκιο, γιατί<BR/><BR/>δε μπορώ να σου πω ότι τα έχω δει (ή ότι τα ξέρω) όλα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-35364451688232013452009-02-04T13:15:00.000+02:002009-02-04T13:15:00.000+02:00Άκου έλληνα κωλομπαρά να δεις πράγματα.Κι εγώ που ...Άκου έλληνα κωλομπαρά να δεις πράγματα.<BR/><BR/>Κι εγώ που νόμιζα ότι ο φαλλός είναι όργανο καταστροφής, κυριαρχίας και πειθάρχησης των σωμάτων των πούστηδων και των γυναικών (το ίδιο είναι: αμφότερες τον παίρνουν).Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05017515020716054044noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-33680241533902796082009-02-04T12:24:00.000+02:002009-02-04T12:24:00.000+02:00αν και τα σχόλια των από πάνω είναι και άσχετα και...αν και τα σχόλια των από πάνω είναι και άσχετα και ακαταλαβίστηκα δεν μπορώ να συνάγω από αυτά το συμπέρασμα ότι...θα συμπεριφερθούν σα ζώα, γιατί βλέπουν τους άλλους σα ζώα και έχουν αυτή την αντίληψη πραγμάτων. όπως δε μπορώ να συνάγω το συμπέρασμα ότι εμείς οι υπόλοιποι είμαστε συνεπείς αγωνιστές. <BR/><BR/>το παιχνίδι παίζεται εκεί έξω. εκεί που η μορφή της γλώσσας και το περιεχόμενο συνδέεται με τις προθέσεις και τις πρακτικές και όλα είναι πιο ξεκάθαρα<BR/><BR/>επίσης ναι . την πίπα ένας την παίρνει και ένας τη δίνει γενικά μιλώντας. αυτό μπορεί να γίνει ωστόσο και χωρίς να υπάρχει σχέση κυριαρχίας αλλά με αμοιβαιότητα καιο ενδεχομένως και εναλλάξAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-14619691251779692172009-02-04T09:10:00.000+02:002009-02-04T09:10:00.000+02:00Και μετά μου λες αρσεν ότι βρίσκεις, ή ότι μπορούμ...Και μετά μου λες αρσεν ότι βρίσκεις, ή ότι μπορούμε να βρούμε, ένα άλλο νόημα στις βιντεοσκοπούμενες παρτούζες στα σχολεία.<BR/><BR/>Δε βλέπεις εδώ τι γίνεται;<BR/><BR/>Μέχρι και μέσα στον διάλογο, όλα φαίνονται να ακολουθούν τα ίδια σχήματα: ο ένας παίρνει πίπα στον άλλον, ο ένας γίνεται αντικείμενο κι ο άλλος τον δίνει ως υποκείμενο κλπ κλπ. Υποταγή/επιβολή, φύση/πολιτισμός και τα τοιαύτα...<BR/><BR/>Κι όλα αυτά φυσικά έχουν να κάνουν με το Άλλό, πανίσχυρο ιδεολόγημα από το οποίο -και θέτω την ερώτηση που έχει να κάνει και με το επόμενο θέμα του βα.αλ- εγώ προσωπικά βλέπω όλο τον κόσμο αλυσοδεμένο μέχρι αηδίας, πνιγμένο μέσα στα ίδια του τα σκατά:<BR/><BR/>ο μονοδιάστατος άνθρωπος, με τις στέρεες απόψεις για τον κόσμο, καλά περιχαρακωμένος, αποτελεί τον μόνο αληθινό σκοπό και η κοινωνία αποτελεί το μέσον για την εκπλήρωση αυτού του στόχου.<BR/>Οι άλλοι είναι μέσα που τα χρησιμοποιώ για τον δικό μου σκοπό.<BR/><BR/>Σε αυτές τις περιπτώσεις, το να πεις ότι "ξέρεις αρσεν, μπορεί και να έχεις δίκιο"¨, ή "ξέρεις lucifigo, μπορεί και να τα βλέπεις σωστά", σημαίνει φυσικά ότι δεν έχεις τη δύναμη ως προσωπικότητα να οριστείς από μόνος σου. Να είσαι δηλαδή το τέλειο υποκείμενο.<BR/><BR/>Κοίτα τους δύο τρεις παραπάνω γκεστ: στην πραγματικότητα, αυτοί είναι που θα συμπεριφερθούν σα ζώα, γιατί βλέπουν τους άλλους σα ζώα και έχουν αυτή την αντίληψη πραγμάτων.<BR/><BR/>Αγκού...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-15445331296630426422009-02-03T19:48:00.000+02:002009-02-03T19:48:00.000+02:00Wpa re birigogos, kirikses thn epanastasi? arxises...Wpa re birigogos, kirikses thn epanastasi? arxises tis pipes ston arsen? xaxaxa...... mpagasa!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-80344398345489846392009-02-02T22:28:00.000+02:002009-02-02T22:28:00.000+02:00Λαγός πιπέρι έσπερνε, κακό του κεφαλιού του…Λαγός πιπέρι έσπερνε, κακό του κεφαλιού του…Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-48777351010409936772009-02-02T20:27:00.000+02:002009-02-02T20:27:00.000+02:00@arsen,μπορεί και να έχεις δίκιο.Απλά εγώ (οι παρα...@arsen,<BR/>μπορεί και να έχεις δίκιο.<BR/>Απλά εγώ (οι παραστάσεις μου, τα βιώματά μου κλπ) δεν το έχω δει, ή ό,τι έχω δει με οδηγεί να πω αυτό που είπα.<BR/>Τι να πω; μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες στην τελική.<BR/><BR/>(Ωστόσο σε μια άλλη συζήτηση παρόμοιου θέματος θα μπορούσαμε να το αναπτύξουμε κι άλλο...)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-35017659851638272332009-02-02T19:46:00.000+02:002009-02-02T19:46:00.000+02:00αίσχος...έψαχνα "πίπες Λούση με το Φίγκο" στο goog...αίσχος...<BR/><BR/>έψαχνα "πίπες Λούση με το Φίγκο" στο google και κατέληξα εδώ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-25028666070081700102009-02-02T16:33:00.000+02:002009-02-02T16:33:00.000+02:00@lucifugono problem. Νομιζω καταλήξαμε οτι διαφωνο...@lucifugo<BR/>no problem. Νομιζω καταλήξαμε οτι διαφωνούμε... ελπίζω να χρησίμευσε κάπου αυτός ο διάλογος όπως και να χει. (σχολίασα εκτενώς το 2ο κόμμεντ σου αυτό που απαντάς στο βα.αλ., το πρώτο -σε μένα- ήταν που άφησα ;-) )<BR/><BR/>@ερ<BR/><BR/>"Δεν μπορώ να πω ότι είναι φυσικό και πρέπον (δηλαδή και παντοτινά φυσικό και πρέπον) για την παιδική ηλικία να μην έχει τραυματικές σεξουαλικές σχέσεις γιατί αφενός πρέπει να ορίσω την παιδική ηλικία (σταματάει στα 8; σταματάει στα 13; σταματάει με την πρώτη ονείρωξη; πριν την ονείρωξη δεν έχει κάβλες; άρα και πάλι θέτω ένα όριο και λέω "από την ονείρωξη και μετά" που σημαίνει ότι αντιλαμβάνομαι πως η σεξουαλική και συναισθηματική ωρίμανση επέρχεται όταν το άτομο είναι σε θέση να αναπαραχθεί φυσικά. Και θα σηκωθεί ο 8χρονος και θα μου πει "γιατί ρε μπάρμπα, εγώ θέλω να γαμήσω τώρα", τι θα του πω;) αφετέρου λοιπόν πρέπει να ορίσω τι εστί τραυματική σεξουαλική εμπειρία. Αλλά αυτό το κάνω κρίνοντας και πάλι από το παρόν, στις δεδομένες συνθήκες που μου δίνονται." >εξαιρετικό! επαυξάνω. <BR/><BR/>"είτε επειδή πέφτω σε αδιέξοδα (δεν έχω να προτείνω κάτι άλλο στα ίδια τα 15χρονα) είτε για ιδεολογικούς λόγους, τάσσομαι υπέρ της ολικής ρήξης με το κεφάλαιο με ό,τι αυτό συνεπάγετα" > <BR/>αυτό ακριβώς είναι που προσπαθούσα να κριτικάρω. η ολική ρήξη υπάρχει μόνο στο μυαλό μας και πουθενά αλλού. δεν υπάρχουν πράξεις με ξεκάθαρα αντικαπιταλιστικό περιεχόμενο αλλά όλα είναι αντιφάσεις. αντί να βγάζουμε την ουρά μας απέξω λοιπόν με λογικές πολιτικής/ιδεολογικής καθαρότητας, εγώ πρότεινα να λέμε δεν υπάρχει μαύρο ή άσπρο αλλά διάφρες αποχρώσεις του γκρίζου, τις οποίες τις διερευνούμε και τις σπρώχνουμε εκεί που θέλουμε με σκοπό να τις συνολικοποιήσουμε...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-91553591513461286952009-02-02T16:09:00.000+02:002009-02-02T16:09:00.000+02:00@ arsen,Δεν έχεις κάτι να σχολιάσεις αλλά, για να ...@ arsen,<BR/><BR/>Δεν έχεις κάτι να σχολιάσεις αλλά, για να χαριτολογήσω και να αποφορτίσω το κλίμα, υποκύπτεις στην αντίφαση και με σχολιάζεις εκτενώς. Και πολύ καλά κάνεις.<BR/><BR/>Επί της ουσίας τώρα: διαφωνώ ριζικά με τη μεθοδολογία που χρησιμοποιείς για να αναλύσεις τα τεκταινόμενα. Κάνεις μια αυθαίρετη απολυτοποίηση της ανάβασης από το αφηρημένο (π.χ. επίγνωση της σεξουαλικότητας, θεωρία) στο συγκεκριμένο (συστημική ρήξη, επανάσταση) γιατί μόνο έτσι μπορεί π.χ η πίπα του σχολείου ή ότι άλλο θες να συνδεθεί νομοτελειακά με την καταστροφή του. Απομονώνεις μεταφυσικά ένα σύνολο σχέσεων από την αντιφατικότητα της κίνησής του και βλέπεις μόνο τις εσωτερικές αντιφάσεις που μπορεί και να υπάρχουν (βλέπε κίνημα των gay, lesbo, trans κτλ) στα υποκείμενα αποκομμένα από το αντικείμενο, το κοινωνικό όλον. <BR/><BR/>Ειρωνικός πού και πού μπορεί και να γίνομαι αλλά δε μιλάω με γενικότητες. Δεν φταίω εγώ αν δεν βλέπεις το τέρας, δε μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό. <BR/><BR/>Anyway, δε νομίζω ότι έχω να προσφέρω κάτι άλλο στην κουβέντα βα.αλ και αν συνεχίσω μοιραία θα ταυτολογήσω και δεν το θέλω. Όποιος μας διαβάζει ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Περί ηθικής απαντάω ό,τι καταλαβαίνει ο καθένας από αυτό : «Από τον καθένα σύμφωνα με τις ικανότητές του, στον καθένα σύμφωνα με τις ανάγκες του.»<BR/><BR/>@Stormrider,<BR/>Συμφωνώ μαζί σου.<BR/><BR/>Συντροφικά προς όλους και όλες,<BR/>LucifugoAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-75594693081521887502009-02-02T14:51:00.000+02:002009-02-02T14:51:00.000+02:00@βα.αλη κριτική δεν είναι κατ' ανάγκη ηθικήαν δε κ...@βα.αλ<BR/>η κριτική δεν είναι κατ' ανάγκη ηθική<BR/>αν δε κάνουμε αυτοκριτική στον τρόπο σεξουαλικής απελευθέρωσης δε μπορούμε άλλωστε να ξέρουμε αν αυτό που κάνουμε είναι επαναστατικό. Και στην περίπτωση που τελικά αναπαράγουμε στο σεξουαλικό κομμάτι τα ίδια, θα αναπαράγουμε τα ίδια (με την όποια αντίληψη έχουμε περί επαναστατικότητας, αντίστασης, ρήξης) και στο εργασιακό, αφού όπως πολύ σωστά λες όλα συνδέονται άμεσα. Και ποιός μου λέει ότι δεν είναι οι ίδιες κατηγορίες (αντίληψης των πραγμάτων) που καθηλώνουν την όποια ρήξη και στο εργασιακό και στο σεξουαλικό;<BR/><BR/>@inlovewithlife<BR/>περί συναισθηματικής ωριμότητας: θα μπορούσα να διαφωνήσω και να πω ότι τα παιδιά είναι αυτά που είναι συναισθηματικά ώριμα και οι "μεγάλοι" ανώριμοι. Τα παιδιά είναι αυτά που δε φοβούνται να αγαπήσουν και να δοθούν στον άλλον, και αν φοβούνται τουλάχιστον όταν αγαπούν το κάνουν για αυτό και όχι για κάποιο αντάλλαγμα. Δεν προσποιούνται ότι νοιάζονται για τον άλλον ας πούμε μόνο και μόνο για να τον πηδήξουν.<BR/><BR/>(Ακολουθεί μεγάλο κείμενο, θα προσπαθήσω να τα θέσω απλά και κατανοητά για να μη κουράζω).<BR/><BR/>Το πρόβλημα είναι ότι κρίνουμε τον κόσμο με δεδομένες κατηγορίες αυτού του κόσμου όπως είναι τώρα (εννοείται συμπ. και εμού) , ενώ θέλουμε να αλλάξουμε τον κόσμο. Τι σημαίνει ωρίμανση; ο άνθρωπος είναι φρούτο; Δεν μπορούμε να θέσουμε την ισχύ μιας κατηγορίας διαχρονικά, πρέπει να δεχτούμε ότι, αν ο κόσμος αλλάξει, θα τον ζούμε (αντιλαμβανόμαστε, κρίνουμε, εξηγούμε, κατανοούμε) διαφορετικά. Δεν μπορώ να πω ότι είναι φυσικό και πρέπον (δηλαδή και παντοτινά φυσικό και πρέπον) για την παιδική ηλικία να μην έχει τραυματικές σεξουαλικές σχέσεις γιατί αφενός πρέπει να ορίσω την παιδική ηλικία (σταματάει στα 8; σταματάει στα 13; σταματάει με την πρώτη ονείρωξη; πριν την ονείρωξη δεν έχει κάβλες; άρα και πάλι θέτω ένα όριο και λέω "από την ονείρωξη και μετά" που σημαίνει ότι αντιλαμβάνομαι πως η σεξουαλική και συναισθηματική ωρίμανση επέρχεται όταν το άτομο είναι σε θέση να αναπαραχθεί φυσικά. Και θα σηκωθεί ο 8χρονος και θα μου πει "γιατί ρε μπάρμπα, εγώ θέλω να γαμήσω τώρα", τι θα του πω;) αφετέρου λοιπόν πρέπει να ορίσω τι εστί τραυματική σεξουαλική εμπειρία. Αλλά αυτό το κάνω κρίνοντας και πάλι από το παρόν, στις δεδομένες συνθήκες που μου δίνονται.<BR/><BR/>Έτσι και ο ανήλικος βοσκός (αναφέρομαι σε έναν υποτιθέμενο φανταστικό βοσκό και όχι σε αυτόν που αναφέρθηκε ο βα.αλ) θα μπορούσε να μου πει ότι "μπάρμπα εγώ ελέγχω την εργασία μου, ελέγχω τον τρόπο που την διεξάγω, δίνω ένα νόημα στη ζωή μου στην αγροτική κοινότητα γιατί άμα βοσκήσω τα πρόβατα θα μπορώ να γαμήσω κιόλας, θα μπορώ να μιλήσω στο καφενείο ως ίσος και δε θα κάτσω να περιμένω 18 χρόνια για να τα κάνω όλα αυτά - τα κάνω από τα 12". Δε μπορώ να μη δω το ζήτημα της παιδικής εργασίας, αλλά δε μπορώ και να μη δω τον δικό του κόσμο έτσι όπως τον ζει (αντιλαμβάνεται, κρίνει κλπ).<BR/><BR/>Σαφέστατα και είμαι κατά της παιδικής πόρνογραφίας/παιδοφιλίας αλλά έχω επίγνωση του ότι τάσσομαι κατά μέσα σε ένα δεδομένο πλαίσιο και δε μπορώ να θέσω από τώρα ένα παντοτινό όριο ή κατηγορία σκέψης στον μελλοντικό μου εαυτό.<BR/>Και το ζήτημα είναι αν ο όποιος αγώνας που δίνω τώρα, είναι δέσμιος κατηγοριών που ισχύουν τώρα, και ως ποιό βαθμό κωλύουν αυτόν τον αγώνα αναπαράγοντας τον ίδιο κόσμο που θέλω να αλλάξω. Και αυτό μας ξαναφέρνει στο αγαπημένο θέμα -πίπες στο σχολείο - και ούτω καθεξής. Που ναι μεν δέχομαι ότι πρέπει τα παιδιά να ψάχνονται ερωτικά και να εξερευνούν τη σεξουαλικότητά τους, αλλά επίσης διερωτώμαι αν αυτό πράγματι αναπαράγει τον ίδιο κόσμο. Η απάντησή μου είναι καταφατική, αλλά από κει και πέρα είτε επειδή πέφτω σε αδιέξοδα (δεν έχω να προτείνω κάτι άλλο στα ίδια τα 15χρονα) είτε για ιδεολογικούς λόγους, τάσσομαι υπέρ της ολικής ρήξης με το κεφάλαιο με ό,τι αυτό συνεπάγεται.<BR/><BR/>Το ζήτημα δηλαδή δεν είναι πως επειδή δεν έχουμε να προτείνουμε κάτι άλλο, θα πρέπει αναγκαστικά αυτό που κάνουμε να είναι και επαναστατικό.<BR/><BR/>Για μένα τα ιδεολογικά σχήματα που ανέφερα στο προηγούμενο σχόλιό μου είναι ακριβώς τα ίδια που χρησιμοποιούνται στην βιντεοσκοπούμενη πίπα, σε οξυμένο μάλιστα βαθμό. Αυτό δεν κάνει εμένα ριζοσπάστη και αυτούς συντηρητικούς ή ό,τι άλλο, απλά τίθενται εξ ανάγκης ως βάση μιας συζήτησης.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-22933962863465970462009-02-02T14:48:00.000+02:002009-02-02T14:48:00.000+02:00@ΓνωμοδότηΑν είχες καμιά ιδέα από διαλεκτική θα ήξ...@Γνωμοδότη<BR/><BR/>Αν είχες καμιά ιδέα από διαλεκτική θα ήξερες πως δεν είναι διαλεκτική αλλά δ ι α λ ε χ τ ι κ ή.<BR/><BR/>Αλλά που από μαρξιστική παιδεία εσύ... :-)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-22798320319255647862009-02-02T14:10:00.000+02:002009-02-02T14:10:00.000+02:00Τελικά το σεξ πουλάει;Από ότι φαίνεται ακόμα και ε...Τελικά το σεξ πουλάει;<BR/><BR/>Από ότι φαίνεται ακόμα και εδώ μέσα ναι...<BR/><BR/>Και είναι απολύτως λογικό. Το σεξ πουλάει, όπως πουλάει και το φαί, όπως πουλάει και η στέγη και όπως πουλάνε και όλες σχεδόν οι υπόλοιπες ανάγκες.<BR/><BR/>Πιο πριν προσπάθησα να γράψω αναλυτικά κάτι προσθαώντας να πω αυτό που πολύ λιτά και απλά μπορεί να ειπωθεί με το: ο δρόμος της οποιασδήποτε απελευθέρωσης είναι εξορισμού αντιφατικός. ΓΙΑΤΙ απλούστατα είναι ΟΛΙΚΟΣ.<BR/><BR/>Με αυτή την έννοια δεν μπορείς να απελευθερώσεις ΟΛΙΚΑ ένα πεδίο αφήνωντας σκλαβωμένα τα υπόλοιπα, απελευθερωόντας λίγο τη σεξουαλικότητα σου ας πούμε πιθανά να απελευθερώνεις και την εργασία σου. Και δε μιλάω σε ατομικό επίπεδο φυσικά. ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ.<BR/><BR/>Αυτό προσπαθούμε κατά κάποιο τρόπο και ο Αρσέν και εγώ να πούμε εδώ μέσα...<BR/><BR/>Από την άλλη δε μου αρέσουν οι ηθικολογίες καθόλου.<BR/><BR/>Και φυσικά η κουβέντα δεν έχει να κάνει με το βιασμό και την εκμετάλλευση. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ αυτό έτσι δεν είναι. Και ούτε καν μιλάμε για δεμένα βρέφη και άλλα πολύ σοβαρά πολιτικά ζητήματα. Ναι πολιτικά (με την έννοια της εξουσίας).<BR/><BR/>Πολύ σωστά ο στορμραιντερ μας λέει ότι συχνά ο δρόμος της εφηβικής σεξουαλικότητας περνάει από τη μόδα και το showoff δε θα διαφωνήσω φυσικά... Αλλά ΠΟΙΟΝ άλλο δρόμο ΜΠΟΡΕΙ να πάρει; ΠΟΙΟΝ άλλο δρόμο ΜΠΟΡΟΥΜΕ εμείς να καταδείξουμε; Αυτό των ηθικών κραυγών για το ότι βλέπουμε ένα 30άρη με μια 16άρα (προσωπικά όταν ακούω κάποιον να καταδικάζει σκέφτομαι ότι αυτός πολύ θα ήθελε να είναι στη θέση του 30άρη...);<BR/><BR/>Και επιπλέον ΔΙΑΦΩΝΩ και ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ κάθετος σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κεντρικά ελεγχόμενη προσπάθεια ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ μας. Σαν ζήτημα εξουσίας.<BR/><BR/>Και προτιμώ να είναι τα σώματα ελέυθερα να καταστραφούν όπως αυτά νομίζουν καλύτερα παρά για τους σκοπούς του κεφαλαίου και του κράτους. Δικό τους δικαίωμα και όχι δικό μου, ή ακόμα και οποιουδήποτε εργατικού συμβουλίου να αποφασίσει αν ο τάδε η ο δείνα τον παίρνει από 5 ή του αρέσει να ξυπνάει με ένα πουλί στο στόμα του ή αν θα πρέπει να τρυπίεσαι με πρέζες ή αν θα πρέπει να πηδάς από τον 21ο όροφο...<BR/><BR/>Αυτό που θα πρέπει να κάνουν τα εργατικά συμβούλια είναι να δίνουν κάθε δυνατότητα σε αυτόν που θέλει να κάνει ότι είναι να κάνει να ΞΕΡΕΙ τι κάνει.<BR/><BR/>Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΤΗΣ.<BR/><BR/>Στην τελική αν είναι να κατστραφεί το ανθρώπινο είδος ΑΣ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ...<BR/><BR/>Γενικώς πάντως Λουσιφούγκο δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποια σοβαρή διαφωνία όσον αφορά το τι γίνεται ή όχι.<BR/><BR/>Δεν γουστάρω την ηθική. Την όποια ηθική.<BR/><BR/>Δεν γουστάρω κανένας να λέει σε οποιοδήποτε τι να κάνει ή τι να μην κάνει με το σώμα του. Ειδικά με τον τρόπο που γίνεται. Μυστικοποιήσεις, ιδεολογίες, απαγορεύσεις, τιμωρίες, εγκλεισμοί...<BR/><BR/>ΥΓ. Στο παρελθόν έχουν γίνει άπειρες συζητήσεις σε ότι αφορά το σεξουαλικό. Αν θες ανέτρεξε...<BR/><BR/>Δεν υπάρχει πορνογραφία, εκτός αν εννοείς τον φαστφουντ ερωτισμό... Ότι είναι το φαστ φουντ για το στομάχι, είναι οι τσόντες για το πουλί.<BR/><BR/>Εγώ θα προτιμήσω κάτι πιο εκλεπτυσμένο, και ας είναι και πορνογραφία...<BR/><BR/>Ακόμα υπάρχει στο όλο ζήτημα και αυτό της ηλεκτρονικής παρακολούθησης και ελέγχου το οποίο βέβαια είναι γενικότερο...<BR/><BR/>Ινλαβ...<BR/><BR/>Θεωρώ πια το indymedia ξεπερασμένη δομή επικοινωνίας και ενημερωσης του κινήματος.<BR/><BR/>Εν συντομία: μία ομάδα δεν μπορεί να διαχειριστεί όλη αυτή τη ροή πληροφορίας, είδησης, απόψεων κλπ.<BR/><BR/>Αν θες μπορούμε να το συζητήσουμε το θέμα έχω κάποιες ιδέες... :) Αλίμονο...<BR/><BR/>Αναγνωρίζω ότι δεν μπορώ πάντα να ξέρω κάποιες πολιτικές σημασίες και σκοπιμότητες και φυσικά αναγνωρίζω περιθώρια λάθους σε όλους μας, ειδικά στους συντρόφους-ισσες του ιντυ που παρόλη την κριτική που και εγώ και εσύ έχουμε ασκήσει έκαναν μία αξιόλογη προσπάθεια στο μέσο.<BR/><BR/>Αναγνωρίζω όμως και ότι πολλές συζητήσεις ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ πια να γίνουν εκεί. Και αυτός ήταν ο λόγος που το έκανα κόπυ πειστ.<BR/><BR/>Και από ότι φάνηκε είχα δίκιο...<BR/><BR/>Ραβασόλ<BR/><BR/>το λινουξάκι μου κρατάει γερά... <BR/><BR/>και δεν το αποχωρίζομαι με τίποτα<BR/><BR/>sudo apt-install-revolution<BR/><BR/>xaxaxaβα.αλ.https://www.blogger.com/profile/08969477409766918265noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-59477481339725640612009-02-02T13:32:00.000+02:002009-02-02T13:32:00.000+02:00@ lucifigoδεν έχω να σχολιάσω κάτι σ'αυτά που ...@ lucifigo<BR/>δεν έχω να σχολιάσω κάτι σ'αυτά που απάντησες γιατί δεν είναι παρά γενικότητες και ειρωνίες.<BR/>μόνο αυτό:<BR/>"Έτσι λοιπόν πότε ο ήρωάς σου, ο αποχαυνωμένος νεανίσκος, που φαντασιώνεται παρτούζες με την αστική πλύση εγκεφάλου και πορνογραφικής προπαγάνδας που έχει υποστεί δε θα καταστρέψει κανένα σχολείο γιατί το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να νιώσει αλλοτριωμένα μεγάλος γαμώντας, εν δυνάμει και τη μεγάλη σου αδελφή, που λέει ο λόγος." > το είδαμε αυτό το δεκέμβρη! τόσα δεκαπεντάχρονα στο δρόμο είμαι σίγουρος ότι δεν πειραματίστηκαν ποτέ σεξουαλικά, αφού κάτι τέτοιο δε συνάδει με την εξεγερτική δράση... όσο για ήρωες ούτε καν. απλά δεν βλέπω τέρατα εκεί που δεν υπάρχουν...<BR/><BR/>@ArisMUC, ρε συ άστα κατα μέρος αυτά τα ψυχαναλυτικά γιατί δε βγαίνει άκρη. σιγά μη βγάζουμε και συμπεράσματα από αυτά που γράφει κάποιος σε ένα κόμμεντ<BR/><BR/>@ινλοβ<BR/>"Οποιοσδήποτε εξαναγκασμός σε τέτοια ηλικία (ή και σε οποιαδήποτε) δε μπορεί λοιπόν να γίνει δεκτός και γενικότερα θα πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί όταν πιάνουμε θέματα παιδεραστίας"<BR/>>κανένας δε διαφωνεί σ αυτό φίλε μου. αλλά εδώ δε μιλάμε για την παιδική κακοποίηση! (επίσης σαν σημείωση, η λέξη παιδεραστία π.χ. στο κείμενο του φουκώ δεν εμπεριέχει την κακοποίηση στη χρήση της. άλλο πως τη χρησιμοποιούν τα μηντια)<BR/><BR/>@βα.αλ.<BR/>σχετικά με τα πρόβατα και το γιατί δεν σχολιάζεται τόσο έντονα η παιδική εργασία όσο η παιδική σεξουαλικότητα.<BR/>μα ποια είναι η συνθήκη που μυστικοποιείται ασύστολα από την αρχή του καπιταλισμού μέχρι σήμερα και δεν μπορεί να γίνει και αλλιώς άλλωστε; [Απ: η μισθωτή εργασία]. ο καπιταλισμός μπόρεσε να επιβιώσει και με παιδική εργασία και χωρίς και με δικαιώματα/έλεγχο στο παιδί και χωρίς. απλά άλλαξε μορφή. <BR/>"Όλη η παπαρολογία περί παιδικότητας και όλη η κατασκευή του παιδιού είναι φτιαγμένη πάνω στο κράτος πρόνοιας και τον φορντισμό.">συμφωνώ<BR/><BR/>@lucifigo<BR/>"Με λίγα λόγια και απλά χωρίς να μακρηγορώ: η πορνογραφία έχει τον ίδιο ιστορικό ρόλο με αυτόν της θρησκείας. Η δεύτερη εμπορεύεται την ελπίδα και η πρώτη την σεξουαλικότητα ακόμα και των μικρότερων σε ηλικία ανθρώπων (βλέπε παιδική πορνογραφία) με μοναδικό απώτερο σκοπό την αποχαύνωση και την αλλοτρίωση των ανθρώπων και το κέρδος."<BR/>μάλιστα. ξεχνάς όμως ότι και στην "πορνογραφία" και στην θρησκεία συμμετέχουν υποκείμενα.<BR/><BR/>δε θα κάτσω εδώ ούτε να αραδιάσω την ιστορική εξέλιξη της θρησκείας και της πορνογραφίας και τις αντιφατικές εκδηλώσεις των υποκειμένων που συμμετείχαν σε αυτές ούτε να σου κάνω μάθημα ιστορίας και διαλεκτικής. θα πω μόνο ένα και ο νοών νοείτω: χιλιαστές εξεγερμένοι/ θεολογία της απελευθέρωσης στη λατινική αμερική, σουφραζέτες και πόρνες-γυναικείο κίνημα (αν ούτε εδώ βλέπεις αντιφάσεις τι να κάνω)<BR/><BR/>"Εδώ έγκειται και η υποκρισία του δυτικού κόσμου, ποινικοποιώντας για τα μάτια του κόσμου μόνο την παιδική" > τι να πω τώρα γι αυτό; καμία υποκρισία φίλε μου. ο δυτικός κόσμος δεν είπε ποτέ ότι τον ενοχλεί η πορνογραφία επειδή αλλοτριώνει το υποκείμενο (αυτό το λέμε εμείς). τον ενοχλεί η παιδική πορνογραφία γιατί παραβιάζει τους νόμους του. Οι ενήλικες ας κάνουν ότι γουστάρουν αρκεί να είναι παραγωγικοί... <BR/><BR/>"Το να ζητάμε σεξουαλική απελευθέρωση σε τούτο το πλαίσιο και όχι μέσω της συνολικής ρήξης με το Κεφάλαιο, " > ποιος ζήτησε σεξ.απελευθέρωση μέσα από την πορνογραφία; που έχω το μυαλό μου πάλι; εγώ νομίζω ήμουν ξεκάθαρος: μια γενικευμένη συνουσία (παρτούζες στα αποκαίδια, κάτι δηλ. που χρησιμοποίησα ως σύμβολο σεξ.απελευθέρωσης) μπορεί να συνοδεύεται μόνο από μια γενικευμένη ανταρσία (καψιμο σχολείου, θεσμών του κεφαλαίου κλπ) <BR/>Καλά θα κάνεις να μιλάς επί συγκεκριμένων ειπωθέντων πραγμάτων ή αν συνάγεις συμπεράσματα να μας λες από που τα συνάγεις. μανιφέστα μπορεί να γράψει ο καθένας μας, αλλά κουβέντα έτσι δε γίνεται...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-3047348710618408302009-02-02T13:08:00.000+02:002009-02-02T13:08:00.000+02:00@Γνωμοδότη, αν έχεις να προσφέρεις κάτι κι εσύ, τη...<B>@Γνωμοδότη, <BR/>αν έχεις να προσφέρεις κάτι κι εσύ, τη γνώμη σου δηλαδή στη διαλεκτική της συζήτησης, καν' το. </B><BR/><BR/>Έχεις φυσικά δίκαιο, και θα το κάνω --εντός της ημέρας.<BR/><BR/>Απλά το τελευταίο σου μήνυμα προς Αρσέν ήταν πολύ "μαμάω και δέρνω" με τα "γραφικέ μου βλάκα" κλπ. Έχω και μια αλεργία στην χρήση της λέξης "διαλεκτική" για ό,τι σκεφτεί ο καθένας.Γνωμοδότηςhttps://www.blogger.com/profile/00064488037343804710noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-3477275105107530692009-02-02T13:00:00.000+02:002009-02-02T13:00:00.000+02:00Έχουν ακουστεί πολλά κι δεν έχω κατασταλάξει στο ζ...Έχουν ακουστεί πολλά κι δεν έχω κατασταλάξει στο ζήτημα.<BR/><BR/>Απλά να πω, πως γεγονότα του στυλ: όργιο σε σχολικές τουαλέτες με βιντεοσκόπηση, δεν πιστεύω ότι είναι γεγονός αντίστασης, παρά αντιγραφής από τα γνωστά στο εφηβικό κοινό: youporn.com, redtube.com.<BR/><BR/>Μπορεί πριν 5χρόνια (στα 15 μου) στην επαρχία να μην είχαμε την τεράστια πρόσβαση στην πορνογραφία, αλλά από ό,τι μαθαίνω από μικρότερους συγγενείς μου, τώρα έχουν όλοι.<BR/><BR/>Όσον αφορά τις σχέσεις των δύο φύλων ανέκαθεν θυμάμαι τα περισσότερα κορίτσια να θέλουν ώριμους (φαντάρους και όσους είχαν ξεμείνει στο χωριό). Να τους κάνουν τί; να γαμηθούν; -ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ! Απλά, όπως πολύ σθεναρά τόνιζαν οι γραφικοί καθηγητές μας, είναι ωριμότερα!<BR/><BR/>Αυτό που κουτσά-στραβά-θεόστραβα (πρωί γαρ) προσπαθώ να πω μέσα -από τις προσωπικές μου εμπειρίες- είναι ότι μάλλον το όλο θέμα της σεξουαλικής ωρίμανσης ΕΚΔΗΛΩΝΟΤΑΝ ως μόδα, παρά ως ΑΝΑΓΚΗ.<BR/><BR/>Συνολικά, συμφωνώ ότι η αναζήτηση της σεξουαλικότητας είναι πράξη αντίστασης/ελευθερίας, αλλά δε μπορούμε να 'μαστε απόλυτοι. <BR/>Οι καταπιεστικές/καπιταλιστικές συνθήκες αντιγράφονται και διδάσκονται στους νεότερους. <BR/><BR/>Και αφού έγινε πολύς λόγος για την πίπα να προσθέσω και το δικό μου: <BR/><BR/>Όλες σχεδόν οι "ώριμες" συμμαθήτριες/φίλες μου το πρώτο που έκαναν στο "ταίρι" τους ήταν πίπα. Τώρα αν αυτό ήταν ωρίμανση, show off ή εκμετάλλευση από τον φαντάρο, αποφασίστε το εσείς. Εγώ πώς λέτε να το 'μαθα;<BR/><BR/>(Προφανώς όλος ο κόσμος δεν είναι ο τόπος που μεγάλωσα, αλλά τελοσπάντων)roothttps://www.blogger.com/profile/01460358363574005250noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-91779718564345297672009-02-02T12:15:00.000+02:002009-02-02T12:15:00.000+02:00@Γνωμοδότη, αν έχεις να προσφέρεις κάτι κι εσύ, τη...@Γνωμοδότη, <BR/>αν έχεις να προσφέρεις κάτι κι εσύ, τη γνώμη σου δηλαδή στη διαλεκτική της συζήτησης, καν' το. <BR/><BR/>@arisMUC, (.....) <BR/><BR/>@inlovewithlife, <BR/>συμφωνώ και επαυξάνω. <BR/><BR/>@βα.αλ, <BR/>Όλα όσα έχω γράψει ως τώρα πιστεύω πως είναι σαφή, επαρκή και ορθά. Επίσης, θα συνεχίζουν να είναι τέτοια παρά τις όποιες διαφωνίες κι όσο αυτές διατυπώνονται μυστικοποιώντας την ουσία τους θέματος. <BR/><BR/>Με λίγα λόγια και απλά χωρίς να μακρηγορώ: η πορνογραφία έχει τον ίδιο ιστορικό ρόλο με αυτόν της θρησκείας. Η δεύτερη εμπορεύεται την ελπίδα και η πρώτη την σεξουαλικότητα ακόμα και των μικρότερων σε ηλικία ανθρώπων (βλέπε παιδική πορνογραφία) με μοναδικό απώτερο σκοπό την αποχαύνωση και την αλλοτρίωση των ανθρώπων και το κέρδος. <BR/><BR/>Εδώ έγκειται και η υποκρισία του δυτικού κόσμου, ποινικοποιώντας για τα μάτια του κόσμου μόνο την παιδική. <BR/><BR/>Η κάθε είδος πορνογραφία είναι διαμεσολάβηση από τα έξω, μαστροπός της δικιάς μας ανάγκης, εμπέδωση της τυποποίησης στην αντίληψη της σεξουαλικότητας μας. <BR/><BR/>Το να ζητάμε σεξουαλική απελευθέρωση σε τούτο το πλαίσιο και όχι μέσω της συνολικής ρήξης με το Κεφάλαιο, θα έχει την κατάληξη του φεμινισμού όταν εκείνος απεμπόλησε τον ταξικό του ρόλο και αυτονομήθηκε ως "κάτι άλλο" από τους συγχρόνους προλετάριους. Το αποτέλεσμα; <BR/><BR/>Οι γυναίκες εξασφάλισαν την πλήρη ισότητα με τους άντρες... στην κατανάλωση και τη μισθωτή σκλαβιά.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-40309809864342586682009-02-02T10:48:00.000+02:002009-02-02T10:48:00.000+02:00Θα προσπαθήσω λίγο να μαζέψω κάποια πράγματα που ε...Θα προσπαθήσω λίγο να μαζέψω κάποια πράγματα που ειπώθηκαν, μπας και αρχίζει να βγαίνει κάποιο νόημα...<BR/><BR/>Καταρχήν Λουσιφούγκο...<BR/><BR/>Τι είναι πορνογραφία; Και μάλιστα αστική;<BR/><BR/>Το πρόβλημα μας έτσι όπως εγώ το βλέπω κάπως να διατυπώνεται έχει να κάνει με το τι είναι "δικό μας" και τι είναι "του εχθρού", προσπαθώντας να δούμε τι από όσα γίνονται μπορεί να είναι απελευθερωτικό και όχι...<BR/><BR/>Ταυτόχρονα μεσα σε αυτό έχουμε τη σεξουαλικότητα, την καταπίεση, την εκμετάλλευση και ένα σωρό άλλα ζητήματα...<BR/><BR/>(Κατάλαβες τ'ωρα Λουσιφούγκο γιατί έβαλα αυτό το κομμένο εδώ; Όπως βλέπεις γίνεται καλός διάλογος...)<BR/><BR/>Όταν το Δεκέμβρη η Ελευθεροτυπία έβγαινε και ξανάβγαινε και έλεγε τα παιδιά μας και τα παιδιά μας, είχα γράψει ένα σχόλιο πάνω σε αυτό λέγοντας ότι δεν είναι παιδια. ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Μοιάζει τρομαχτικό τα ΜΜΕ να αποκαλούν 15χρονους ΠΑΙΔΙΑ και είναι. Αυτό αν έχει να κάνει μία φορά με το να σπας ενα αστυνομικό τμήμα έχει να κάνει δεκαπέντε με τον αν τον γλύφεις ή όχι.<BR/><BR/>Αν εμείς σαν κοινωνικό και πολιτικά υποκείμενα αναγνωρίζουμε στα 15χρονα πολιτική δήλωση το σπάσιμο ενός ΑΤ, γιατί να τα θεωρήσουμε ανώριμα ή και γω δεν ξέρω τι άλλο αν γαμιούνται.<BR/><BR/>Στη σχολή όταν κάναμε μαθήματα οικογενειακού προγραμματισμού (ταιυλορισμός στην αναπαραγωγή) μας λέγανε και φυσικά ισχύει ότι μετά την πρώτη ονείρωξη και την περίοδο ο άνθρωπος μπορεί να αναπαραχθεί. Αυτό συμβαίνει στα 11, 12, 13... Και μάλιστα για να μαθαίνετε, στο δυτικό κόσμο λόγω της καλής και σωστότερης διατροφής η ηλικία έναρξης της εφηβείάς (ονείρωξη, περίοδος τείνει να μειώνεται..), παλιότερα δηλ. η εφηβεία έρχονταν πιο αργά, τέλος πάντων.<BR/><BR/>Ζούμε σε έναν κόσμο αντιφάσεων έτσι και αλλιώς, ζούμε σε έναν κόσμο αρνήσεων και καταφάσεων έτσι και αλλιώς. Γιατί ας πούμε η έλξη προς έναν μεγαλύτερο άντρα η γυναίκα κατά την εφηβεία του να είναι μόνο και μόνο αναπαραγωγή των αστικών προτύπων. Συγγνώμη κιόλας δηλ. αλλά το σεξ το μαθαίνεις. Μαθαίνεις πως θα απολαύσεις, όπως και στο μαγείρεμα. Και με αυτή την έννοια ενας ή μία 16χρονος-η μπορεί να νιώθουν την ανάγκη να μάθουν και να απολαύσουν το σεξ... Αυτό πιθανά να μη μπορεί να το πρσφέρει ένας άλλος 15 χρονος λόγο εμπειρίας ή λόγο καύλας.<BR/><BR/>Και επιτέλους: τι χώρο δίνει στους εφήβους αυτός ο πολιτισμός να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν την σεξουαλικότητα τους; Μήπως μπορούν να πάνε σε ειδικά δωμάτια να κάτσουν με την ησυχία τους; Μήπως τους έχουμε μάθει 5-10 πράγματα γύρω από αυτό το τόσο μυστηριώδες πράγμα που τόση ηδονη προσφέρει αλλά κανείς δε μιλάει για αυτό; (Ή μάλλον που ΟΛΟΙ μιλάνε αλλα για το θέμα του;)...<BR/><BR/>Ποιος δρόμος μένει λοιπόν σε μία έφηβη 15 χρονών για να ανακαλύψει τη σεξουαλικότητα της; Ποιος θα την μάθει; Ποιος θα την εκπαιδεύσει;<BR/><BR/>Κανείς. Θα προσπαθήσει να βρει το δρόμο της μέσα από τους καυλιάρηδες συνομίλικους της όπου το σεξ για αυτούς είναι πιο πολύ κύρος στις παρέες ή μέσα από κάποιους μεγαλύτερους που μπορεί να φάει τα μούτρα της.<BR/><BR/>Και για έναν 15 χρονο ποιο δρόμο έχουμε... Ανάμεσα στην τρομερή πίεση του σεξ σαν ενηλικίωση και το πέρασμα στον άντρα, και του σέξ σαν απόλαυση. Ανάμεσα του ο άντρας πρεπει να γαμάει σχεδόν σα μηχανή όπως είναι και "κοινωνικά" προορισμένος να δουλεύει σα μηχανή και να σκοτώνει σα μηχανή...<BR/><BR/>Μέσα σε αυτές τις συνθήκες καλούμε τους εφήβους να ενηλικιωθούν και να αναπτυχθούν σεξουαλικά...<BR/><BR/>Εμένα δε μου αρέσει να μιλάω για πατριαρχία. Την πατριαρχία η πρώτη που την πληρώνουν είναι οι άντρες και για αυτό προσπαθούν να έχουν τις γυναίκες σαν υποδεέστερες προκειμένου να πάρουν πίσω αυτό που τους έχει κλαπεί να δώσουν το περισσότερο της εκμετάλλευσης και της κυριαρχίας στον πατριαρχη και να κρατήσουν ένα μικρό μέρος για τον εαυτό τους...<BR/><BR/>Τέλος πάντων ξεκίνησα να γράφω και μάλλον κάπου το έχασα.<BR/><BR/>Είναι ακόμα πάρα πολύ μεγάλη ιστορία για το πως διαμορφώνονεται η παιδικότητα και τι είναι παιδί...<BR/><BR/>Αυτό σαφώς και σαφέστατα καθορίζεται μέσα από το κάθε φορά κοινωνικοικονομικό πλαίσιο. Ενώ ας πούμε σε κανέναν δε μοιάζει τραγικό να βοσκάει ένα 12χρονο πρόβατα κάτω από τον ήλιο στους λόφους καιτα ρυάκια, φαντάζει τρομερά απαράδεκτο να είναι τα 12χρονα να σπάνε κάρβουνα σε αναθρακωρυχεία.<BR/><BR/>Η παιδική εργασία της βιομηχανικής κοινωνίας είναι συνέχιση της φεουδαρχικής παιδικής εργασίας. Κάτι που κανένας δε λέει και πολύ συχνά... Ο πατέρας μου στα 13 του έφυγε από το σπίτι του στο χωριό και πήγε στον πειραιά και έκανε το σερβιτόρο τη δεκατία του 70. Πρόβατα είχανε πριν, το ένα δεν ήταν παιδική εργασία και το άλλο είναι;<BR/><BR/>Και εδώ έρχομαι σε μία διαφωνία μου με το Ντωβέ που δε βλέπει αρκετά ιστορικά κατά τη γνώμη μου την "παιδικότητα". <BR/><BR/>Αυτά που δουλεύανε στα υφαντουργεία δεν ήταν τα παιδιά των αστών. Ήταν φυσικά τα παιδιά των εργατών... Και είναι ακριβώς η ίδια η διαδικασία των εργατιικών αγώνων που προσπαθεί να βγάλει τα παιδιά από τα εργοστασία. Και που τουλάχιστον στο δυτ. κόσμο τα βγάζει. Ταυτόχρονα και η εκπαίδευση έρχεται να κανονικοποιήσει ακόμα περισσότερο την ανάπτυξη του ανθρώπου...<BR/><BR/>Που σαν καλός θεσμός έρχεται και στρέφεται εναντία στους εκμεταλλευομένους. Όλη η παπαρολογία περί παιδικότητας και όλη η κατασκευή του παιδιού είναι φτιαγμένη πάνω στο κράτος πρόνοιας και τον φορντισμό.<BR/><BR/>(Καλά το έχω ανοίξει πάρα πολύ, σταματάω λίγο εδώ και επανέρχομαι).βα.αλ.https://www.blogger.com/profile/08969477409766918265noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-13599991170001144912009-02-02T10:32:00.000+02:002009-02-02T10:32:00.000+02:00Οι κρατικοί θεσμοί και νόμοι δεν έχουν μόνο κανόνε...Οι κρατικοί θεσμοί και νόμοι δεν έχουν μόνο κανόνες που ευνοούν την κυριαρχία. Έχουν μεταξύ άλλων και κανόνες απαραίτητους για την κοινωνική συμβίωση, μολονότι μεταφρασμένους έτσι όπως συμφέρει την αστική τάξη.<BR/><BR/>Για το θέμα της παιδεραστίας μπορούμε να γράψουμε τόμους, θα συμφωνήσουμε όμως ότι κάποιος σε πολύ μικρή ηλικία συνήθως δεν έχει την συναισθηματική ωριμότητα που έχει κάποιος άλλος σε μεγαλύτερη. Είναι σωστό λοιπόν να αφήνεται κανείς ελεύθερος να αναπτύξει όπως ο ίδιος θέλει τη σεξουαλική του ζωή και εμπειρία. Συνήθως οι σεξουαλικές εμπειρίες σε μικρότερη ηλικία έχουν καθοριστική σημασία για τη μετέπειτα εξέλιξη. Οποιοσδήποτε εξαναγκασμός σε τέτοια ηλικία (ή και σε οποιαδήποτε) δε μπορεί λοιπόν να γίνει δεκτός και γενικότερα θα πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί όταν πιάνουμε θέματα παιδεραστίας.<BR/><BR/>Τώρα για το athens.indy ξέρουμε όλοι τι λογοκρισία πέφτει εκεί, ωστόσο εδώ θα διαφωνήσω. Γιατί δε ζούμε σε έναν αθώο κόσμο αλλά σε έναν κόσμο που οι προβοκάτσιες κατά του συγκεκριμένου μέσου σφύζουν. Ας φανταστούμε τι διάλογος θα ακολουθούσε κάτω από ένα τέτοιο ποστ με τον κάθε ασφαλίτη να γράφει το μακρύ του και το κοντό του. Είναι μακρά η προσπάθεια να συνδέσουν το μέσο με τις χειρότερες εκδοχές της κοινής παραβατικότητας. Και θα ήθελα όλοι εμείς που κοπτόμαστε για την ελευθερία της έκφρασης να βγούμε και στο δρόμο όταν ρίξουν τον σέρβερ. Γιατί καλή η κριτική αλλά πρέπει να βλέπουμε όλες τις πλευρές.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-16956072992578822702009-02-02T09:47:00.000+02:002009-02-02T09:47:00.000+02:00«Ο τρόπος, με τον οποίο οι ασθενείς μας παρουσιάζο...«Ο τρόπος, με τον οποίο οι ασθενείς μας παρουσιάζουν τις ιδέες τους κατά την αναλυτική εργασία, μας δίνει την ευκαιρία για μερικές ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις. Π.χ.: ‘Τώρα θα σκεφτείτε ότι θέλω να πω κάτι προσβλητικό, αλλά πραγματικά δεν είχα κανένα τέτοιο σκοπό’. Εμείς καταλαβαίνουμε ότι αυτό είναι η απόρριψη μιας αναδυόμενης ιδέας μέσω προβολής. Ή: ‘Ρωτάτε, ποιο μπορεί να είναι αυτό το πρόσωπο στο όνειρο. Πάντως, η μητέρα δεν είναι’. Εμείς διορθώνουμε: ‘Άρα είναι η μητέρα’. Κατά την ερμηνεία, παίρνουμε την πρωτοβουλία να παραβλέπουμε τη άρνηση και να δεχόμαστε αυτούσιο το περιεχόμενο της ιδέας» (Sigmund Freud, «Die Verneinung», in: Studienausgabe, Band III, Fischer Taschenbuch Verlag, Frankfurt am Main 1982, σελ. 373)<BR/><BR/>παρατίθεται στο: Α.Γ., η αθεράπευτη νεκροφιλία...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05017515020716054044noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-9247654774346391102009-02-02T09:37:00.000+02:002009-02-02T09:37:00.000+02:00Δε θα κάτσω τώρα να ασχοληθώ με την «ιστορία της σ...<B>Δε θα κάτσω τώρα να ασχοληθώ με την «ιστορία της σεξουαλικότητας» και με τον υποκειμενικό ιδεαλισμό του Μισέλ</B><BR/><BR/>Αυτό έλειπε, να ασχοληθεί ένας Λουσιφούγκος --ο οποίος παίζει την διαλεκτική στα δάκτυλα, μετά την ανάγνωση του "Μαρξ σε κόμικς"-- με τον παρακατιανό Φουκώ.Γνωμοδότηςhttps://www.blogger.com/profile/00064488037343804710noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-32824296409287933602009-02-02T09:20:00.000+02:002009-02-02T09:20:00.000+02:00Α ναι; No offense, αλλα προκύπτουν ξεκάθαρα από αυ...Α ναι; No offense, αλλα προκύπτουν ξεκάθαρα από αυτά που σκέπτεσαι, από τα patterns της γλώσσας που αρθρώνεις, από τον τρόπο με τον όποιο αρθρώνεις τον Λόγο σου.<BR/><BR/>Να μην γράψουμε για εκατοστήτο φορά το τσιτάτο του Φρόυντ, που ως γνωστόν μπορούσε καλλιστα να είχε γράψει κ ο Μαρξ: όταν το υποκείμενο λέγει "...τώρα δεν πρέπει να πιστέψετε ότι εγώ...", "...από τούτο δεν προκείπτει ότι...", απλά αφαιρείτε το "δεν"Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05017515020716054044noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-45573400836325699582009-02-02T04:05:00.000+02:002009-02-02T04:05:00.000+02:00@ ArisMUC,δεν έχεις ή δε θες να καταλάβεις λέξη απ...@ ArisMUC,<BR/><BR/>δεν έχεις ή δε θες να καταλάβεις λέξη από όλα αυτά που έχω γράψει. Αυτά που άδικα μου προσάπτεις δεν προκύπτουν ούτε με σφαίρες από αυτά που λέω.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-12258853404291290282009-02-02T02:36:00.000+02:002009-02-02T02:36:00.000+02:00"Ο καθένας να… γλύφει ό,τι και όποιον/α θέλει, αρκ..."Ο καθένας να… γλύφει ό,τι και όποιον/α θέλει, αρκεί αυτή του η επιλογή να είναι επιλογή ελεύθερη και αυτόνομη ως προς το ίδιο το υποκείμενο. Αυτό προϋποθέτει την ύπαρξη σχηματισμένης προσωπικότητας, προϋπόθεση που το σχολείο όσο είναι ταξικό δε θα λάβει ποτέ σοβαρά υπόψη του."<BR/><BR/>Δεν υφίστανται επιλογές ελεύθερες και αυτόνομες ως προς το ίδιο το υποκείμενο.-<BR/>Ακόμη, το "παιδί" καλείται να κάμει μυριάδες μη σεξουλικής φύσης επιλογές, για τις οποίες δεν μιλείς· προφανως κρίνεις ότι οι σεξουαλικές είναι άξιες άμεσης ρύθμισεως από Κρατος-Εκκλησία-Οικογένεια, οι δε άλλες μόνο έμμεσης.<BR/><BR/>"Και επιτέλους! Η παιδική ηλικία δεν είναι κατασκεύασμα, όπως αναφέρω στο δεύτερο σχόλιό μου, αλλά φάση ανάπτυξης της ανθρώπινης προσωπικότητας και μάλιστα μια από τις πιο κρίσιμες φάσεις της που και αυτή υφίσταται την αλλοτρίωση από τις υπάρχουσες κοινωνικές σχέσεις που καθορίζονται από το Κεφάλαιο."<BR/><BR/>Και οι νέγροι είναι φυσική φάση της μετάβασης από τον άνθρωπο στον πίθηκο. Φυσικά. Το λένε όλοι οι λευκοί ετεροσεξουλικοί άνδρες επιστήμονες, αυτοί ξέρουν.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05017515020716054044noreply@blogger.com