tag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post8946948958837054141..comments2023-11-05T13:53:03.938+02:00Comments on Τι είδε η Αλίκη μέσα από τον καθρέφτη: Για ρίχτε και μια ματιά εδώ...βα.αλ.http://www.blogger.com/profile/08969477409766918265noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-73829247200307149992008-06-01T23:38:00.000+03:002008-06-01T23:38:00.000+03:00Αθλιε καταρχήν να πω ότι δεν είμαι με το φετιχισμό...Αθλιε καταρχήν να πω ότι δεν είμαι με το φετιχισμό της γλωσσικής καθαρότητας. Υπάρχει ενσωματωμένος σεξισμός στη γλώσσα που δεν αφαιρείται ειδή απλά πολιτικά κάποιοι από εμάς θα το επιλέξουμε. Έτσι π.χ. αν και η λέξη μαλάκας οφείλει την ύπαρξη της στη δαιμονοποίηση του αυνανισμού (χικ), η αλλαγή γενικά της στάσης της κοινωνίας σε αυτό το θέμα την απογύμνωσε από το αντιδραστικό της περιεχόμενο (λέω εγώ τώρα.... ). Με λίγα λόγια, η γλώσσα είναι κοινωνική σχέση και όσο οι άνθρωποι εργάζονται θα εργάζονται και οι λέξεις τους, που λέει και ένας γνωστός μου.<BR/><BR/>Από εκεί και πέρα όμως υπάρχει μια σχετικότητα στο πως αξιολογείς κάποια πράγματα. Ο τίτλος π.χ. του εν λόγω ποστ δε με πείραξε (αν και κόψτε το αυτό το "λαός" οι κνίτες έλεος! κάποτε το κκσε κατηγορούσε τους μαοϊκούς για μη συνεπή μ-λ/σμό όταν το χρησιμοποιούσαν), με πείραξαν τα δύο παρακάτω:<BR/>"αυτό που αναφέρω πιο πάνω εννοούσε ο ΠΟΥΣΤΗΣ Ο ΑΝΤΡΑΣ" και "Ενωτικά, ανθρώπινα, αριστερά, πολιτισμένα:<BR/>ΠΟΥΤΣΑ ΚΑΙ ΞΥΛΟ !!!". <BR/><BR/>Και άντε 'νταξει να πω για το πρώτο πάσο, είσαι "λαϊκό" παιδί έτσι εκφράζεσαι. Το δεύτερο; Ξέρεις μάλιστα και την ταινία. Πως μπόρεσες να ενσωματώσεις αυτό που στην ταινία είχε τόσο προφανή αρνητική φόρτιση στο λόγο σου δίνοντας του θετικό περιεχόμενο (μη μου πεις ότι ήταν μεταστροφή; θα χαρεί και ο φίλος μου που παρέθεσα παραπάνω). <BR/><BR/>Σ' αυτό το δεύτερο λοιπόν αν εξαιρέσεις τον -κατά τη γνώμη μου- δυνατό να αποφευχθεί σεξισμό, υπάρχει και ένας φετιχισμός της βίας ως ίδιον του "σωστού αγωνιστή", το οποίο σωστά στο χρέωσαν και πολλοί σχολιαστές... <BR/><BR/><BR/>Και ένα τελευταίο, λες "όπως σκέφτομαι γράφω". Να σου θυμίσω λοιπόν ότι η μορφή και το περιεχόμενο είναι άρρηκτα συνδεδεμένα. Από ότι έχω δεί στο μπλογκ σου κάθε άλλο παρά ότι σκέφτεσαι γράφεις. Κάνεις πολύ συγκροτημένη πολιτική παρέμβαση και κατα συνέπεια δεν μπορείς να διαχωρίζεις την μορφή της παρέμβασης από την "πολιτική συνέπεια" που διακρίνει το περιεχόμενο αυτής(δε σχολιάζω τις διαφωνίες που έχω προφανώς).<BR/><BR/>αυτά. τσάοAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-87293574900118990602008-06-01T15:05:00.000+03:002008-06-01T15:05:00.000+03:00Ρε παιδιά, το μπλογκ δεν είναι περιοδικό.Έτσι όπως...Ρε παιδιά, το μπλογκ δεν είναι περιοδικό.<BR/><BR/>Έτσι όπως σκέφτομαι εκείνη τη στιγμή γράφω.<BR/><BR/>Ξέφυγα? Άντε στα σχόλια να το δεχτώ, αλλά στο ποστ γιατί?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-25768412053553228192008-05-31T17:47:00.000+03:002008-05-31T17:47:00.000+03:00Η σημασία εκδόσεων λόγου των υποκειμένων του αγώνα...Η σημασία εκδόσεων λόγου των υποκειμένων του αγώνα είναι για μένα δεδομένη.<BR/><BR/>Άθλιε θα συμφωνήσω με τον Αρσέν, ξέφυγες πολύ.βα.αλ.https://www.blogger.com/profile/08969477409766918265noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-50011818337755704572008-05-31T15:30:00.000+03:002008-05-31T15:30:00.000+03:00θα σου αρέσει πολύ άθλιε η έκδοση.παρεμπιπτ δεν εί...θα σου αρέσει πολύ άθλιε η έκδοση.<BR/>παρεμπιπτ δεν είμαι εύθικτος με τα βρισίδια τη σεξιστική μορφή ως ενσωματομένη στη γλωσσική έκφραση αλλα το ποστ για το μααστριχτ ήταν απαράδεκτο...<BR/>τι σου λέω τώρα ε;<BR/><BR/>βααλ. πολύ καλή δουλειά είναι, αν και αναπόφευκτα στο κομμάτι προκηρυξεις έχει κάποιες ελλείψεις απ τα της θεσ/νικης. παρόλα αυτά πάντως πολύ χρήσιμο εργαλείοAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-25291267799026376812008-05-31T13:26:00.000+03:002008-05-31T13:26:00.000+03:00Αναμένουμε.Αναμένουμε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7418169498424422346.post-67843145932773375322008-05-30T21:31:00.000+03:002008-05-30T21:31:00.000+03:00Λοιπόν, πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα συλλογ...Λοιπόν, πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα συλλογική δουλειά που προέκυψε μετά από ένα διήμερο που διοργανώθηκε πέρισυ από τους αιώνιους καταληψίες και τους αμετανόητους απεργούς (ανθρώπους πού έδρασαν είτε ατομικά είτε συλλογικά στις εκπαιδευτικές κινητοποιήσεις μακριά από λογικές ανάθεσης, ιεραρχίας, διαμεσολάβησης). Πέρα από το εκτενές χρονολόγιο περιέχει και απομαγνητοφωνίσεις 2 συζητήσεων που είχαν γίνει στο 2ήμερο με κύριο θέμα τη μη συνάντηση της απεργίας των δασκάλων με τις φοιτητικές καταλήψεις. Ακόμη, στο τέλος, υπάρχει και αρχείο προκυρήξεων και αφισών από ομάδες και συλλογικότητες που έδρασαν στο κίνημα αυτοοργανωμένα και αντιεραρχικά.<BR/>Αυτά...Anonymousnoreply@blogger.com