Alone in the dark

Ήμουνα χτες το απόγευμα που λέτε στην οδοντίατρο, (δεν έχω τίποτα, λιμάρω απλά τα δόντια να είναι κοφτερά για κάτι σβέρκους που θα δαγκώσω), και εκεί που ήμουνα στην αίθουσα αναμονής (όποτε είμαι σε αίθουσα αναμονής θυμάμαι πάντα το Waiting room, των Fugazi) και παρακολουθούσα την τελειωμένη τη Τατιάνα, που είχε μία εκπομπή για τύπισσες που κάνουν σχέσεις με παντρεμένους και άλλα τέτοια προβλήματα. Δε θα σταθώ στο τι ΜΑΛΑΚΙΕΣ άκουγα, για το όλο θέμα, γιατί αναρωτιόμουνα που πήγαν οι χρυσές εποχές που στο γιατρό έβρισκες ένα μάτσο περιοδικά να περάσεις την ώρα σου. Σε κάποια φάση όμως βλέπω να περνάει από κάτω μία κορδέλα η οποία έλεγε:

ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΙΣΘΟ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ.

Ώπα, λέω ρε μαλάκα τι είναι αυτό τώρα; Καμιά εκπομπή για εργατικά;

Και αμέσως μετά:

Πάρτε στο 901... και κερδίστε 9.800 ευρώ, 2.4 ευρώ η κλήση...

Ένιωσα πρωτόγονος, ένιωσα έξω από την εποχή μου, ένιωσα να ανήκω σε ένα γαλαξία εκατομμύρια έτη φωτός μακριά. Ήθελα να ακούσω το Waiting room μέχρι να κουφαθώ. Δεν πειράζει ας το ακούσω τώρα...



ΥΓ. Λίγο πιο μετά εκεί που ήμουνα με μία σκαλώσια στο στόμα, σε ένα διάλλειμα του πόνου, άκουσα και το ηθικό δίδαγμα της εκπομπής: "Ένα θέλω να πω στις γυναίκες. Μην κάνετε σχέσεις με παντρεμένους..." Εεεεεεετσι. Μην καταστρέφουμε την Αγία Ελληνική Οικογένεια για το μουνί μας, γιατί μετά χωρίζουν οι οικογένειες, τα παιδιά την πέφτουν στην πρέζα και γίνονται αναρχικοί.

5 Comments:

  1. Ανώνυμος said...
    είδες τι χάνεις άν δεν έχεις τηλεόραση; πέρσι θυμάμαι σε ανάλογη εκπομπή (μπορεί και στην ίδια)σε διαγωνισμό πάλι κέρδιζες πετρέλαιο θέρμανσης!!! έτσι είναι φίλε... στη μάπα, χωρίς περιστροφές!
    Ανώνυμος said...
    Έτσι ακριβώς! Πάρε στη μάπα, νά 'χεις! Σε λίγο θα έχουμε και τηλεπαιχνίδι με καταδικασμένους σε θάνατο, με την ονομασία: "Κέρδισε τη ζωή σου".

    Εμένα πάλι αυτά μου αρέσουν, γιατί είναι ειλικρινή με την κατάσταση.
    Ανώνυμος said...
    Εγώ λέω, να αρχίσουμε να δίνουμε απ' την τηλεόραση δωρεάν λεύκανση δοντιών και να κερδίσει ο Βάαλ.
    ΠανωςΚ said...
    Σκατά, εγώ ήμουν πριν αλλά δεν πήρε το λινκ,
    βα.αλ. said...
    αρσένη, τόσα χρόνια χωρίς τηλεόραση, λογικό δεν είναι να την ακούω με δύο τζούρες;

    Εξόριστε δεν ξέρω αν μου αρέσουν όχι. Μάλλον έχει να κάνει με το πως ταλαντεύεται ο σαδομαζοχισμός μας.

    Πάνω μου,
    α. δε λέγομαι Βάαλ, αλλά Βααααααάλ.

    β. Άλλο ένα αποτυχημένο αστείο καταγράφηκε στο βιογραφικό σου. Την είδες χάκερ και πήγες να χακέψεις το προφίλ της Τατιάνς (sic);

Post a Comment



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα