Χαιρετισμούς!

Η διεύθυνση τούτου του ιστολογίου θέλει να στείλει θερμούς χαιρετισμούς στη μεγάλη μάζα των αναγνωστών της που χρησιμοποιούν Firefox, eat my dust baby!

(Πως είναι δυνατόν να χρησιμοποιεί κανείς ΑΚΟΜΑ τον explorer;)


Αλλά κυρίως θα ήθελα να εκφράσω τη βαθιά μου αλληλεγγύη και συμπαράσταση σε εκείνη τη μειοψηφία που σιγά-σιγά φτιάχνει το μέλλον σε αυτά τα κωλομηχανήματα του διαβόλου. Γιατί όπως μαρέσει να λέω: Ο κόσμος μας, είναι σαν ένα PC που τρέχει Windows, πολύ καλό hardware, αλλά χάλια λειτουργικό.


Όλο λέω κάτι να κάτσω να γράψω και γω σαν χρήστης του linux, αλλά υπάρχουν τόσα και τόσα που μπορεί να διαβάσει κανείς, είμαι και ψιλοάσχετος...

Το μόνο που μπορώ να πω, είναι δοκιμάστε το. Θα ξεχάσετε πολλά πράγματα: μπλε οθόνες, κολλήματα που πρέπει να κατεβάσεις το γενικό για να πάει πιο πέρα το μηχάνημα, ιούς, σπασμένα προγράματα (γιατί φυσικά μη δώσεις 300 και 400 για ένα σοβαρό πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας), και κυρίως μα πολύ κυρίως βοήθεια και υποστήριξη, από την κοινότητα. 2,5 με 3 χρόνια τώρα που χρησιμοποιώ ολοένα και περισσότερο το linux δεν υπήρξε ΠΟΤΕ πρόβλημα που δεν μπόρεσα να λύσω (δεν είχα φυσικά και τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβλήματα, ένας απλός οικιακός χρήστης με άντε με λίγες παραπάνω απαιτήσεις), αλλά ωστόσο είχα μερικά σοβαρά προβλήματα. Έχω ακόμα, δυστυχώς τα windows, κυρίως λόγω κάποιων περιφερειακών που οι μαλάκες στις εταιρείες δεν μπαίνουν καν στον κόπο να κάτσουν να γράψουν ένα στοιχειώδες οδηγό για εμάς τους ταπεινούς. Δυστυχώς, αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα με το linux. Πρόβλημα το οποίο φυσικά μπορεί να ξεπεραστεί με διάφορους τρόπους, όπως ας πούμε μία στοιχειώδη έρευνα αγοράς πριν αγοράσετε κάποιο περιφερειακό. Τέλος πάντων, αν δεν είστε άσχετοι με τους υπολογιστές (ξέρετε δηλαδή τι κάνει το control panel στα windows και μπορείτε να στήσετε ένα μηχάνημα) δοκιμάστε τα. Αν και είμαι ο τελευταίος για να πω κάτι τέτοιο, το λεω και γω.

26 Comments:

  1. Ανώνυμος said...
    Εγώ δε βάζω linux. βαριέμαι αφάνταστα. καλύτερα να μου απαγγέλουν μέσα στο αυτί αυτό το ποίημα του μαρξ, το "ένα παιδί μετράει τ άστρα".
    Ανώνυμος said...
    @arsene
    ακόμα γελάω.

    Πρέπει να έχω μπει εγώ 2-3 φορές με konqueror, τώρα που τα βλέπω.
    Ανώνυμος said...
    Το firefox με το mozilla είναι δυο διαφορετικα πράματα?
    Όχι, το λέω γιατί εγώ έχω mozilla firefox.
    βα.αλ. said...
    Αρσέν, όταν σε 3-4 χρονάκια δε θα έχεις πια τη δυναότητα να χρησιμοποιείς καν windows θα σου πω εγώ εσένα...

    Κομμουνιστικός δάχτυλος και πίσω από τον konqueror;

    Το Mozilla από όσο ξέρω είναι ένα ίδρυμα ανοιχτού λογισμικού το οποίο φτιάχνει προγράμματα ανάλογα, και ο firefox είναι απλά ένα πρόγραμμα. Σα mozilla τώρα δεν ξέρω τι ακριβώς μετράει και τι διαβάζει σε κάθε browser. Πιθανά αν ξέρει κανείς να σου απαντήσει.
    ΠανωςΚ said...
    Τα windows θα καταρρεύσουν όπως η κυβέρνηση της ΝΔ, μη σου πω όπως ο καπιταλισμός: σαν ώριμο φρούτο. Συνεπώς και εγώ περιμένω να σαπίσει το φρούτο για να χρησιμοποιήσω λίνουξ.
    reddove said...
    opera forever

    καλος και ο μοζιλα αλλα ο οπερα ειναι καλυτερος κατα τη γνωμη μου, κυριως στα windows (απο αποψη ασφαλειας). Ενταξει, για εξπλορερ δε συζηταμε. Λευτερια στους χρηστες του εξπλορερ.

    Τα λινουξ θελουν πολυ χρονο και ορεξη να διαθετεις ομως ρε συ, μια βδομαδα εκανα να εγκαταστησω τη διανομη που ηθελα και τωρα ακομα 3 μηνες μετα δεν εχω μπορεσει να βρω οδηγο για την καρτα ηχου. Βασικα θελει ψαξιμο γιατι καθε περιπτωση ειναι σχεδον μοναδικη και δε βρισκεις ετοιμες λυσεις ευκολα. Αλλα ακομα και χωρις ηχο αξιζει τον κοπο.
    Ανώνυμος said...
    Πες τα ρε βα.αλ.!
    Βασικά αν κάποιος δεν έχει όρεξη να δοκιμάσει και να το παλέψει και λίγο δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβει τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα του linux και του open source.
    Πάντα πάντως είσαι ένα βήμα πριν από εμένα, σκόπευα να γράψω και εγώ 2 αράδες για αυτό το πράγμα που ονομάζεται linux-unix like-open source----...
    avanti_maestro said...
    Μακ λεοπαρντ κ σαφαρι...
    κ συστημα κ λειτουργικο κ σοβαρος περιηγητης..
    σαν τον κομμουνισμο
    οταν ωριμασουν οι συνθηκες θα παρω...
    tapes gone loose said...
    Mac Tiger (το ζηλευω το Leopard, αλλα προτιμω να την παρω δισκους/βιβλια την 100σταρα της αναβαθμισης) & Firefox στο σπιτι, Linux (Fedora) & Firefox στη δουλεια. Once you go Mac, you never go back! Επιφανειακα θα ηθελα να ειμαι απoκλειστικος χρηστης Linux, κατα βαθος ομως υπαρχουν πλεονεκτηματα στο Mac που εχουν να κανουν με την βλακεια των υπολοιπων (που επιμενουν να στελνουν word documents)...
    Ανώνυμος said...
    δεν ξέρω αν το πρόσεξες αλλά έχεις ένα και μοναδικό επισκέπτη που χρησιμοποιεί iPhone και μόνο ένας επαναστάτης κομμουνιστής υπάρχει με iPhone:

    http://www.thelab.gr/attachment.php?s=4e76e7aa144297aa248aecf13a0a9e6b&attachmentid=31494&d=1214652648

    γιάννης

    ΥΓ. τώρα πρόσεξα και το ρολόι :)
    Ανώνυμος said...
    to 3anaesteila prin alla mallon to efage h marmagka toy internet

    αχ, αχ και παλι αχ.

    το θεμα του ποστ δεν ειναι τα λειτουργικα.

    ειμαστε σχεδον 20.000 (hits βεβαια, αλλα το φουσκωνω λιγο χι χι)
    ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΒΙΕΤ "ΜΙΟΥΤΑΝΤΖΑΖ"
    Ανώνυμος said...
    Αυτο που μου αρεσει περισσοτερο σε εμας τους λινουξαδες ειναι η αυτοικανοποιηση μας.Ειμαστε οι καλυτεροι και το ξερουμε και γουσταρουμε και ολοι οι αλλοι δεν πιανουν μια... Παντως μπορεις να μου εξηγησεις γιατι δεν εχω γνωρισει ποτε καποιoν πραγματικα σκατομυαλο που να εχει linux;Δηλαδη εχω γνωρισει σκατομυαλους(τεχνικου επιπεδου πολυ-πολυ παραπανω του μεσου) που να εχουν δοκιμασει, αλλα εντελει τα βρηκαν κατωτερα του αναμενομενου και επεστρεψαν στην θαλπωρη της ms.Υποψιαζομαι οτι η αισθηση του ελευθερου, ανοιχτου, κοινωνικα συνεργατικου και εξελιξιμου λογισμικου τους δημιουργει τεραστια ανασφαλεια, ψυχολογικη ασταθεια, αβεβαιοτητα για το μελλον και σοβαρο κοιλοπονο.
    Και μην ξεχνας: αν ο ερωτας περναει απο το στομαχι, η επανασταση περναει απο το unix.
    Ανώνυμος said...
    linux ubuntu 8.04, firefox και τα μυαλά στα μπλέντερ! Όσο για τις δυσκολίες του ελεύθερου λογισμικού υπάρχουν (δεν έχω βρει driver για τον εκτυπωτή εδώ και πέντε μήνες, παρά τις άπειρες ώρες περιήγησης στα φόρουμ και συνεχών δοκιμών στο τερματικό), αλλά άλλη η αίσθηση να κάνεις μόνος τις αναβαθμίσεις και τις επιλογές των προγραμμάτων που χρησιμοποιείς.

    Now shhh! I wanna write a poem, like Karl did! :P
    Ανώνυμος said...
    http://www.guardian.co.uk/world/2008/sep/26/greece

    Έτσι εξηγείται η άνθιση του κινήματος στο νησί των διακοπών της Σίσσυ.

    :))))
    βα.αλ. said...
    Λοιπόν, μέχρι τον Πάνω είχα αρχίσει να απογοητεύομαι!

    Μάγκες κανένας σας δεν έχει καμία δικαιολογία! Έχω βάλει ubuntu στην αδερφή μου που δεν ξέρει καν τη διαφορά μεταξύ λειτουργικού, αρχείου και προγράμματος, με 2-3 ωριτσες να της δείξω κάποια πράγματα. # μήνες τώρα ούτε που μεεχει πάρει τηλ. να ρωτήσει τι είναι αυτό το ηλίθιο μύνημα που έχουν πετάξει τα windows.

    reddove

    έτσι ήταν η πρώτη μου εμπειρία με ένα suse 9.1 πολύυυυυυ παλιά. Μα καλά και εσύ τι έχεις βάλεις; Arch linux?

    g.

    Να γράψεις, γιατί να μην γράψεις, δεν έχω γράψει δα και την αποψάρα... σιγά

    tapes και avanti

    δε μιλάω με ανθρώπους που χρησιμοποιούν mac, όταν γίνει η επανάσταση το κριτήριο δε θα είναι αν κάποιος φοράει γυαλιά όπως στην Καμπότζη του Πολ Ποτ αλλά αν έχει mac...

    Να πληρώσεις για αναβάθμιση;;; Γιατί;;; Η apple πλήρωσε κανέναν για τον κώδικα του BSD που χρησιμοποιεί;

    Γιάννη το ρολοί έχει ξεμείνει από την εποχή του υπαρκτού, είχε και έναν ΚΙΤ παλιά η Αλέκα αλλά βγήκε εκτός μόδας. Πάντως με διάβασε μόνο μία φορά, φαντάζομαι μετά από παρακίνηση του άθλιου, μετά απογοητεύτηκε από την κατάντια και δεν ξαναπάτησε.

    Είμαστε -χαίρομαι που λες είμαστε- 24.000 hits και 43.000 pageviews. Αλλά τα νούμερα δεν έχουν καμία σημασία! Αυτό που μετράει είναι η ποιότητα όλων μας:)

    rh

    είναι μεγάλο ζήτημα το θέμα χρήστης linux, και σίγουρα αλλάζει πολλά πράγματα στο πως βλέπεις τα ζητήματα όσο άσχετος να'σαι. Το λιγότερο; Πως μπορείς όταν βλέπεις τόσο κόσμο να μοιράζεται, να διαθέτει το χρόνο του, να στηρίζει και να υποστηρίζει, να μιλάει ευγενικά (δεν έχω συναντήσει πιο ευγενικούς χρήστες από τους χρήστες forum για linux), να μην αλλάξει και σένα έστω λίγο η αντίληψη σου για τον κόσμο...

    Εξόριστε,

    καλή τύχη με την ποίηση και ακόμα περισσότερη με τον driver.
    Ανώνυμος said...
    Θα γράψω αν σκεφτόμουν να φτιάξω κάνα blogακι αποκλειστικά γι'αυτό για να ανεβάσω και κάποιους οδηγούς και How To που έχω φτιάξει για αρχάριους και μη...
    Αυτή τη στιγμή ο σκληρός μου είναι χωρισμένος σε 3 κομμάτια:
    Mint Elyssa, Gentoo, Debain Etch
    και τώρα σκέφτομαι να setάρω το Slackware..
    λινουξ και τα μυαλά στα κάγκελα!!
    βα.αλ. said...
    g.

    Κάτσε λεβέντημ' να το σηκώσεις το έρμο. Όπως βλέπεις υπάρχει ρεύμα... Όλοι θα βάλουμε ένα χεράκι.
    Ανώνυμος said...
    θα το βάλω μπροστά...
    αλλά όντως χρειάζομαι συνοδοιπόρους...
    ελπίζω να το ψήνεις..
    Ανώνυμος said...
    Ως mozilla μπορεί να αναφέρεται ο SeaMonkey.

    Από τη στιγμή που το hardware είναι closed φυσικά και η οss community δε μπορεί να φτιάξει drivers. Σαν καταναλωτές πρέπει να δείξουμε τη στάση μας απέναντι σε τέτοιες συμπεριφορές εταιρειών.

    To linux, λοιπόν, δε θέλει μια βδομάδα για εγκατάσταση. Δε θα ήθελα να μπώ στο παιχνίδι να συγκρίνω διανομές, καθώς αυτές υπάρχουν για διαφορετική χρήση. Για τον αρχάριο το ubuntu ή το mint είναι καλές επιλογές, είτε με Gnome είτε με ΚDE.

    To GNU\Linux είναι το σωστό όνομα και σχετικά με το ελεύθερο λογισμικό κοιτάχτε τον Richard Stallman και τις GPL.

    Όσο για τις αpple, MS και τον καπιταλισμό να υποστηρίξω ότι δεν περιμένω να πέσει κανείς σαν ώριμο φρούτο, αλλά να τον ανατρέψουμε ;)

    -Βασίλης
    βα.αλ. said...
    g. και όποιος άλλος θέλει φυσικά μπορείτε να στέλνετε email εδώ

    cybermarx666@gmail.com

    Βασίλη είναι φυσικά ΤΕΡΑΣΤΙΟ το θέμα, εγώ όταν ήταν να αγοράσω εκτυπωτή πρώτα πήγα και είδα τι υπάρχει τα έγραψα, και έψαξα να δω τι γίνεται. Αφού είμαι και ψάχνω πετυχαίνω έναν εκτυπωτή μέσα στις προδιαγραφές μου, μέσα στις απαιτήσεις μου και με τους οδηγούς για λινουξ μέσα στο cd. Φυσικά τον αγόρασα και φυσικά θα πω τα καλύτερα, με τα ίδια ακριβώς λεφτά έπαιρνες έναν HP με αρκετό ρίσκο ο μισός να μη δουλεέυει...

    Με αρέσει να με διορθώνουν! Όντως gnu/linux είναι ορθότερο να λέγεται αλλά αυτό αφορά νομίζω μόνο διανομές με πλήρες ανοιχτό λογισμικό.
    Ανώνυμος said...
    Ego Baal perimeno ti stigmi ekeini pou to epomeno entypo, periodiko i biblio, pou 8a bgaleis na to exeis stisei kai epeksergastei apokleistika se linux...

    Argei poly akoma ayto?
    tapes gone loose said...
    "όταν γίνει η επανάσταση το κριτήριο δε θα είναι αν κάποιος φοράει γυαλιά όπως στην Καμπότζη του Πολ Ποτ αλλά αν έχει mac" - ναι; λιγο βαρυ, οχι οτι εχω καποια ελπιδα οτι θα την γλυτωσω οταν γινει η επανασταση - δεν περιμενα παντως οτι η επανασταση κραταει σημειωσεις για τις τελευταιες τασεις της μοδας... στο τελος σορρυ, τρελλο αγορι, αλλα θελω (οχι χρειαζομαι: θελω) ενα μηχανημα που δουλευει για μενα & οχι εγω γι'αυτο. & που συνεργαζεται με τα windows, μιας που τα χρησιμοποιουν πολλα ατομα που ξερω. & που χρειαζεται μηδενικες γνωσεις για να το χρησιμοποιησεις. εαν η αντιπροταση σε mac/windows ειναι "μαθετε υπολογιστες για να βαλετε linux" ή "συμβιβαστειτε με λιγοτερα (εστω & φθηνοτερα)," τοτε ειναι απλα γελοια - ή τουλαχιστον καταδικασμενη να αποτυχει.

    μπάι.
    βα.αλ. said...
    tapes!

    οπα οπα όπα. Με παρεξήγησες. Έχω πολλούς φίλους με mac και macbooks, και επειδή όσο να 'ναι κάτι θα πρέπει να βρίσκουμε να συζητάμε, κοντραριζόμαστε και σε αυτό το επίπεδο. Αυτό ήταν ένα αστείο που θα έλεγα σε φίλους μου (το έχω πει δηλ.), και αναγνωρίζοντας ότι φυσικά δεν είμαστε σε ένα τραπέζι με μπύρες και ούτε με ξέρεις από χτες ζητώ συγγνώμη. Δεν ήθελα να θίξω, ούτε να υπονοήσω κάτι. ΟΚ? Μαλακία μου.

    Είναι προφανές επίσης ότι δεν είμαι απο αυτούς που δίνουν κανέναν ιδιαίτερα επαναστατικό χαρακτήρα στη χρήση γενικώς εμπορευμάτων αλλά και ειδικότερα υπολογιστών. Απλά λέω, άμα είσαι λίγο σχετικός με τους υπολογιστές βάλε λινουξ.

    Και σιγά μη γίνουν οι εκκαθαρίσεις με βάση τις σημειώσεις μας, όποιον πάρει ο Χάρος είναι σε αυτές τις περιπτώσεις.

    Κάτος.

    Προβοκάρεις εσύ τώρα με τρέλλα. Μπορώ να εξηγήσω γιατί όχι αλλά τέλος πάντων.
    tapes gone loose said...
    ωπ, σορρυ, γραψε λαθος - ολο ετσι την παταω (& το ελεγα δε θα ξαναγραψω σε φορουμ - αυτο το κρατησα, αλλα τωρα αρχισα να διαβαζω καναδυο μπλογκ & τσουπ). ναι, ΟΚ, κανενα προβλημα, συγγνωμη & απο μενα - αν κατι μετανιωνω που εχω mac ειναι ολη η παρανοια με την εμφανιση των ipod & η μοδα που ακολουθησε, αλλα το μηχανημα το ιδιο ειναι καλο γαμωτο & εχει & τερματικο να τρεχεις απλες εντολες για εκει που δε φτανουν τα κλικ-κλικ :).

    απαραδεκτος παντως, ηρθα & στη ειπα σπιτι σου :) - θα κατσουμε & σε κανα τραπεζι με μπυρες καποτε, & θα σε κερασω & μια γι'αυτο. & θα το ξανασκεφτω το linux, αλλωστε το πρωτο μου λαπτοπ debian ετρεχε (δε σηκωνε & τιποτα αλλο - 3ετιας μεταχειρισμενο, χαχαχα!).
    Ανώνυμος said...
    ubuntu, firefox και τα μυαλά στα κάγκελα.

    Για τους μηλαράδες, παιδιά προσέξτε μην ξυπνήσετε καμιά μέρα και ο Jobs έχει πάρει το βρακί σας. Από μικρός αυτός ο άνθρωπος έπαιζε (και έχανε) με την ασφυκτική διανοητική ιδιοκτησία. Επίσης, που αλλού θα έχεις την πολυτέλεια να προγραμματίζεις στον ελεύθερο χρόνο σου, για να κονομάει μία πολυεθνική (βλ FreeBSD). Εδώ ταιριάζει το σκίτσο με τη γαλέρα του Αστερίξ και τα κουπιά να σας περιμένουν.
    βα.αλ. said...
    In love!

    Ευτυχώς που είμαστε κάπου πλειοψηφία!

    (Κανονικά θα έπρεπε σιγά σιγά να περνάω σε debian αλλά τέλος πάντων).

Post a Comment



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα