Ως γνωστόν δεν έχω σε καμία απολύτως εκτίμηση τους καλλιτέχνες. Είναι από τα κουσούρια που μου έχει αφήσει η εμπλοκή με το νταντά σε νεαρή ηλικία. Για τον ίδιο πάλι λόγο από ότι φαίνεται έχω μια ακόμα πιο ιδιαίτερη αντιπάθεια για τους εικαστικούς και δη τους ζωγράφους. Θεωρώ την ζωγραφική τραγικά υπερεκτιμημένη. Τέλος πάντων αυτά έχουν να κάνουν με ένα πλήθος κοινωνικων, οικονομικών και πολιτικών ζητημάτων που βαριέμαι να τα πιάσω τώρα. Προχτές εκεί που ξεφύλιζα ένα ηλίθιο περιοδικό του Λαμπράκη έπεσα σε μία συνέντευξη του Μυταρά. Τη διάβασα, όλη.
Μέχρι που σε κάποια φάση πέφτω σε αυτή την ατάκα:
Ως πότε θα ακούμε μαλακίες για αυτό το έρμο το DNA δεν ξέρω. Από το DNA των ελλήνων, στο DNA των καλλιτεχνών. Πφφφ... εύχομαι μόνο στον κύριο Μυταρά να μην τρέχει ποτέ στη ζωή του από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο για τις μαλακίες που κάνει και λέει.
Ιστορία της τέχνης στις γαμωσχολές τους δεν κάνουνε; Ή την αντικατέστησαν με την καλλιτεχνική μικροβιολογία.
Σαν να μην μας έφταναν αυτά διαβάζω παρα κάτω:
Ντάξει θα ήταν μία ακόμα παπαριά ανάμεσα στις τόσες εάν δίπλα δεν είχε αυτή τη φωτογραφία που θα ζήλευε και ο καρδινάλιος Ρισελιέ...
Λεπτομέρεια: όπως παρατήρησε και άλλος που έβλεπε αυτή τη φώτο α. το ένα χέρι πρέπει να βρίσκεται μέσα από το που κάμισο σε πόζα Βοναπάρτης και β. στο καλάθι με τα φρούτα τουλάχιστον τρία τέσσερα είναι πλαστικά διακοσμητικά. Μάλλον επειδή δεν έχει να φάει... Όπως και να το κάνουμε όμως αυτή η πόζα δε σύγκρίνεται με τίποτα, μα με τίποτα με αυτήν εδώ του κορυφαίου έλληνα διανοητή-αυνανιστή-υπερήρωα που σε χαλεπούς καιρούς πολεμάει το έγκλημα:
Μέχρι που σε κάποια φάση πέφτω σε αυτή την ατάκα:
Ως πότε θα ακούμε μαλακίες για αυτό το έρμο το DNA δεν ξέρω. Από το DNA των ελλήνων, στο DNA των καλλιτεχνών. Πφφφ... εύχομαι μόνο στον κύριο Μυταρά να μην τρέχει ποτέ στη ζωή του από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο για τις μαλακίες που κάνει και λέει.
Ιστορία της τέχνης στις γαμωσχολές τους δεν κάνουνε; Ή την αντικατέστησαν με την καλλιτεχνική μικροβιολογία.
Σαν να μην μας έφταναν αυτά διαβάζω παρα κάτω:
Ντάξει θα ήταν μία ακόμα παπαριά ανάμεσα στις τόσες εάν δίπλα δεν είχε αυτή τη φωτογραφία που θα ζήλευε και ο καρδινάλιος Ρισελιέ...
Λεπτομέρεια: όπως παρατήρησε και άλλος που έβλεπε αυτή τη φώτο α. το ένα χέρι πρέπει να βρίσκεται μέσα από το που κάμισο σε πόζα Βοναπάρτης και β. στο καλάθι με τα φρούτα τουλάχιστον τρία τέσσερα είναι πλαστικά διακοσμητικά. Μάλλον επειδή δεν έχει να φάει... Όπως και να το κάνουμε όμως αυτή η πόζα δε σύγκρίνεται με τίποτα, μα με τίποτα με αυτήν εδώ του κορυφαίου έλληνα διανοητή-αυνανιστή-υπερήρωα που σε χαλεπούς καιρούς πολεμάει το έγκλημα:
Καλημέρες.
Κατηγορία: Τέχνη και κουλτούρα
18 Comments:
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Subscribe to:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Βασικά, είμαι οκ με κάποιον "καλλιτέχνη", όταν αυτός βγάζει την ψυχή του σε αυτό που κάνει. Αυτός είναι και ο ορισμός ενός καλλιτέχνη για εμένα.
Από εκεί και πέρα τέτοιοι υπάρχουν ελάχιστοι σήμερα, αφού η τέχνη έχει μετεξελιχθεί σε μία χρυσοφόρα βιομηχανία κέρδους με τους καλλιτέχνες να αποτελούν το input αυτής, δηλαδή απλή παράμετρο του συστήματος. Φυσικά, όταν μετατρέπεις την τέχνη σε βιομηχανία, ανάλογη ανταπόκριση έχεις και στις ψυχές των ανθρώπων, καθώς εδώ δε μιλάμε για μήλα ή κασόνια μπύρες. Λίγοι ξεφεύγουν από το δεύτερο (βιομηχανία) κάνοντας το πρώτο (τέχνη).
Όσο για πολιτικές παρεμβάσεις καλλιτεχνών κτλ σε αυτό το θέμα έχουμε για την ώρα την "τέχνη" που μας αναλογεί ως κοινωνία και τίποτα παραπάνω.
Μία ερώτηση : στο DNA του κ. Μυταρά υπάρχουν γονίδια σχετικά με το πλύσιμο πιάτων ή αυτά βρίσκονται μόνο στο DNA της γυναίκας ή της γκουβερνάντας του?
ότα τα έλεγα δεν με ακούγατε και γι αυτούς και για τους φοιτητές ρε ουστ...
φουφουτος
Ευτυχώς που και σαν καλλιτέχνης για μούτζες είναι, όλο τα ίδια κάνει και τα πουλάει στον κύκλο της διαφήμισης που τον έχει προμοτάρει. ζωγράφισε και καμιά φάτσα αμφάς ή 3/4 ρε μάπα, τι είσαι? αρχαίος αιγύπτιος?
ο τελαυταίος στη φωτό, πάλι ο μυταράς είναι? καλά μιλάμε μεγάλη ψωνάρα...
ανωνυμε-φούφουτε:
δεν είναι φίλε ίδιοι όλοι οι φοιτητές,
δεν είναι ίδιοι μην τους κατηγορείς...
λα λα λαλα λα λαλα λα λαλαλα
Ο Χρόνης Εξαρχάκος είναι μεταμφιεσμένος σε Βέλτσο.
έγραψες πάνε!!
filoythketh
-ontos fainetai na exei plastika froyta i foto toy mitara.
arsen, eisai toso asxetws telika...na mhn anagnwrizeis to Beltso...ante des ligh thleorash re mapa.
symfwnw en pollois mazi sou gia thn texnh.
Vasika an den elege tis paparies me to dna de 8a empaina kan sth diadikasia. Na nai kala h xalkia.
re foyfoyte anwnyme se oti sou ftaiei kollas kai tous foithtes esy?
arsen eisai asxetos
de vlepeis emena kai to bilardouino poy megalwsame me to megalo dianohth na mas ka8odhgei
panw exeis dikio, dipla htane kai o voutsas etoimoi na pane stis e3wtikes paralies thw loutsas na kynhghsoune th mar8a karagiannh
bilardouine
kai anwnyme
einai ola plastika alla eimai eygenikos an8rwpos
foufoutos
Και στην τελική δε με νοιάζει η τέχνη του Μυταρά αν είναι ή όχι καλή (ποτέ δεν ήταν για μένα αυτό το ζητούμενο...). Με νοιάζει τι μαλακίες κάθεται και λέει.
δλδ την έχουν γαιδουρίσια?
1) αυτό που κάνει (από αισθητική άποψη) είναι απάισιο
2) είναι ένα από τους μέγιστους οσφιοκάμπτες του συστήματος και της εξουσίας
3) είναι γενικά κακομοίρης (κάτι που προκύπτει από αυτά που λέει και από τον τρόπο που ποζάρει στη φωτογραφία).
Γενικώς είναι για λύπηση ο τύπος. Όπως, κατά τη γνώμη μου, και το σύνολο του «καλλιτεχνικού κόσμου» και της «Τέχνης» γενικότερα.
Τέχνη είναι η καθημερινή μας ζωή και όχι ο κάθε φραγκάτος ή μη καραγκιόζης.
δεν είμαι εγώ ο arsene ο αποπάνω, κι ο aimof σιγα μην είναι ο αιμοφ
αλλήτες, την πέφτετε στο παιδί ακόμα δεν έβαλε ιντερνετ
ξερεις τι σημαίνει η Χ κατίνα να έχει πλερώσει χιλιάρικα ευρά για τον μυταρά και συ να λες όσα λες; δηλαδή να πέσει η τιμή και να χάσουμε τα λεφτάκια μας; παλιοντανταϊστή! κουμούνι!
όρμα τους
λίγο λίγο μπορεί να κλείσουν τ αυτιά τους και ναρχίσουν να βλέπουν με τα μάτια
Ευχαριστώ όλους για τα καλά τους λόγια. Μου δίνουν κουράγιο να συνεχίσω το έργο μου:)...