Προχτές που χάζευα στο διαδίκτυο πέφτω πάνω σε αυτή εδώ τη φωτογραφία...
Και λέω α! μία ακόμα μαλακία του political correct... Και δηλαδή έλεος η μόνη ηλικία που μπορείς να φας άφθονα γλυκά είναι όταν είσαι 6-7... Αλλά βέβαια, έχουμε να υποστούμε και αυτή την καταστολή...
Κοιτώντας όμως καλύτερα διάβασα το άρθρο. Λέει λοιπόν, η Colgate αποφάσισε να αλλάξει τακτική και αντί να δίνει διαφημιστικές βλακείες στα πιτσιρίκια αποφάσισε να τους δίνει παγωτά και γλυκά όπου γλύφεις γλύφεις και στο τέλος το ξυλάκι έχει σχ΄γμα οδοντόβουρτσας και σου λέει μη ξεχάσεις να βουρτσίσεις τα δόντια σου και φυσικά το σήμα της εταιρείας.
Αφήνω κατα μέρους όλες μου τις απορίες για το πόσο πραγματικά ΑΝΩΜΑΛΟΣ είναι αυτός που το σκέφτηκε αυτό.
Και διατυπώνω τη μόνη απορία που μπορεί να είναι έχει νόημα...
Άραγε θα αργήσει ακόμα η χειρουργική επέμβαση διαφημίσεων;
Κοιτώντας όμως καλύτερα διάβασα το άρθρο. Λέει λοιπόν, η Colgate αποφάσισε να αλλάξει τακτική και αντί να δίνει διαφημιστικές βλακείες στα πιτσιρίκια αποφάσισε να τους δίνει παγωτά και γλυκά όπου γλύφεις γλύφεις και στο τέλος το ξυλάκι έχει σχ΄γμα οδοντόβουρτσας και σου λέει μη ξεχάσεις να βουρτσίσεις τα δόντια σου και φυσικά το σήμα της εταιρείας.
Αφήνω κατα μέρους όλες μου τις απορίες για το πόσο πραγματικά ΑΝΩΜΑΛΟΣ είναι αυτός που το σκέφτηκε αυτό.
Και διατυπώνω τη μόνη απορία που μπορεί να είναι έχει νόημα...
Άραγε θα αργήσει ακόμα η χειρουργική επέμβαση διαφημίσεων;
Κατηγορία: Αφορισμοί
10 Comments:
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Subscribe to:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δειχνει εναν τυπο ντυμενο αγιο Βασιλη να καθετε σε εναν καναπε. Οπως ανοιγει το πλανο βλεπουμε το τυπο να εχει μια βελονα καρφωμενη στο χερι του και να εχει σκοτωθει απο την πρεζα.
Η διαφημιση κλεινει με τα αισχρο τσιτατο "Stay alive, enjoy Christmas"
δεν έχεις τι-βι αγόρι μου γι αυτό είσαι τόσο λάιτ. Κάτσε να δεις καμιά διαφήμιση με εικόνες από διαδήλωση(όπου υψωμένη γροθιά διαδηλωτή=συμβολο της δύναμης του αυτοκινήτου) ή αυτό > http://www.youtube.com/watch?v=jSbb9U6GPXE και θα σου πω εγώ. τρομοκρατική ομάδα εκτέλεσης διαφημιστών θα στήσεις αγόρι μου...
ααααχ
http://www.bloom0101.org/translations.html
Ίσως σ'ενδιαφέρουν...
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=991125#991125
μπαίνει όλη μέρα σήμερα και υποθέτω πως δεν το βάζει μόνο ένας αν δεις και τις ώρες. στα κρυμμένα βρήκα και άλλα που κράζουν την ΣΟ γιατί το κρύβει. Συνήθως έχει τον τίτλο "Η ελεύθερη διακίνηση ιδεών... Δεν φιμώνεται! Δεν καταστέλεται!" που είναι ο ίδιος με το κεντρικό της ΣΟ.
Κι εμείς ας απαντούσαμε έστω και με σεμεδάκια (χειροποίητα, της γιαγιάς)!
Θα μπορούσαμε , αν δεν έσκαγε κάποιο μαξιλαράκι , να πάρουμε κι ένα σύντομο ύπνο δίπλα στο πεζοδρόμιο!
και μετά, θα κατέβαινε όοοολος ο κόσμος στο δρόμο , γιατί όοοολοι θα ήθελαν να παίξουν μαξιλαροπόλεμο.
(όχι ότι ο πετροπόλεμος είναι βαρετός, αλλά η πέτρα αν σκάσει στο κεφάλι σου δεν κάνει τέτοιο τρελλό εφέ. το πολύ να πεταχτεί λίγο αίμα!)
Κλασσικό παράδειγμα γελοίου είναι οι διαφημίσεις οινοπνευματωδών: τη δυναμική προσωπικότητά σου θα τη βρεις στον πάτο του μπουκαλιού. (keep walking malaka)
Ο κατάλογος είναι ατέλειωτος. (Το εκνευριστικότερο στο συγκεκριμένο παγωτό, είναι το φαρδύ ξυλάκι: πιάνει χώρο!)
Δεν έχω τηλεόραση δεν βλέπω διαφημίσεις.
Νίκο thanx για τους συνδέσμους...
Αρσέν...
Μια χαρά είναι η διαφήμιση... Λες να είναι τυχαία η λύσσα σε καταστήματα τηλεφωνίας με αυτές τισ διαφημίσεις...;;;
Δεν είναι...
Στην Αυστραλία το λένε μπουμερανγκ...
Αυτό με τα κρυμμένα θα το δω. Ετοιμάζω μάλλον μία συνολική τοποθέτηση επί του φαινομένου.
Σο μαξιλαράκια θες επειδή δεν είναι θεαματικό; Καλά αν είναι θα ανοίηγουμε τα κεφαλάκια μας πιο θεαματικά...
Μπορείς να περιμένεις λίγο; Έτσι θα λύνονται οι πολιτικές διαφωνίες ΜΕΤΑ.
Stormrider και λοιπόι. Αυτό που μου έκανε εντύπωση δεν είναι η "προκλητικότητα του περιεχομένου" της διαφήμισης, αλλά ο νέος τρόπος όπου αυτή εκδηλώνεται και τα νεα πεδία που αυτή εισβάλλει.
Ποιος θα σκεφτόταν να χρησιμοποιήσει το ξυλάκι του παγωτού για διαφημιστικό χώρο???
Τουλάχιστον το κωλόχαρτο είναι ακόμα άσπρο...
Άραγε θα ακολουθήσουν και οι εταιρίες δονητών το παράδειγμα της Kolgate;
Τουλάχιστον το κωλόχαρτο είναι ακόμα άσπρο...
Μπααα, διαφημιστικά κωλόχαρτα έχουν κυκλοφορήσει στο εξωτερικό από καιρό.
Your message printed on 3-layer tissue toilet paper offers you close contact to your target group and it has to be used by simply everybody. The basic colour can be chosen from between yellow, blue, pink and green.