Japanese cowboy...


Οι μπάτσοι είναι χειρότεροι απο τα αφεντικά; Πιθανά και να είναι... Όταν δουλευα στο super market και όπου μια περίοδο γινόταν ληστείες γύρω γύρω, η εταιρεία μας είχε δώσει σαφείς οδηγίες: σε περίπτωση ληστείας συνεργάζεστε με το ληστή, διατηρείτε την ψυχραιμία σας, του δίνεται ότι χρήματα υπάρχουν και φεύγει. Όμορφα και ωραία. Και για εμάς (τους υπαλλήλους και για αυτούς τους ληστές). Κάτι παρόμοιο έχω ακούσει ότι ισχύει και στις τράπεζες. Είναι απλό ο ληστής βρίσκεται υπό πίεση. Δεν τον πρεσάρεις και άλλο.

Τα αφεντικά είναι φυσικό να πράττουν έτσι... Πρώτον γιατί σχεδόν παντού, όλα είναι ασφαλισμένα σε περίπτωση ληστείας. Οπότε δε χάνουν τίποτα. Δεύτερον, αν γίνει καμιά μαλακία (καλή ώρα), η εταιρεία θα πρέπει να πληρώσει κάμποσα (αυτό μας το είχαν πει και στο μαγαζί...).

Έχετε ακούσει ποτέ για κάποιον ταμία σε μαγαζί ή σε τράπεζα να κάνει τον καμπόσο; Όχι βέβαια, δεν είμαστε τόσο μαλάκες. Αντιθέτως, οι μαλάκες φαίνεται να αφθονούν ακριβώς έξω. Ντοπαρισμένοι απο Ευαγγελάτο πολίτες και μαστουρωμένοι απο τη νομιμοφροσύνη μπάτσοι εκτός υπηρεσίας φαίνεται να αφθονούν...

Τέλος πάντων, ειδήσεις δεν παρακολουθώ ως γνωστόν αλλά φαντάζομαι την υστερία. Μην ανυσυχείτε φτάνει και σε μένα διαμέσου αντανάκλασεων... Σήμερα έπρεπε να δείξω σε 4 διαφορετικά σημεία σε μία φίλη ότι ήταν ο μπάτσος αυτός που πυροβόλησε και όχι ο ληστής. Σημείωση: η φίλη δεν είδε και δεν διάβασε ειδήσεις χτες και σήμερα, την είδηση την μετέφερε διαμέσου τρίτων... Καταπληκτικό;

Τη συνάδελφο εγώ λυπάμαι που ένας μαλάκας την έστειλε στον άλλο κόσμο για να μπορεί μετά να πουλάει μουρη πίνωντας φραπέ και ξύνωντας τα αρχίδια του...

16 Comments:

  1. Greek Rider said...
    Τα ίδια λέω και εγώ αλλά δεν με ακούει κανένας.

    Ορισμένα πράγματα είναι απλή λογική.
    Γνωμοδότης said...
    Αντιθέτως, οι μαλάκες φαίνεται να αφθονούν ακριβώς έξω. Ντοπαρισμένοι απο Ευαγγελάτο πολίτες και μαστουρωμένοι απο τη νομιμοφροσύνη μπάτσοι εκτός υπηρεσίας φαίνεται να αφθονούν...

    Ρε, παπάρα, με τις συμβουλές που δίνεις εδώ ρίχνεις το επίπεδο τεχνικής δεξιότητας που απαιτείται για να γίνει κανείς ληστής και δημιουργείς πληθωριστικά φαινόμενα στο χώρο...

    Άμα κανένας δεν πειράζει τους ληστές, τότε το "επάγγελμα" θα είναι τόσο εύκολο που όλος ο κόσμος θα ληστεύει εδώ και εκεί.

    Τι θέλεις δηλαδή, να ρίξεις τους επαγγελματίες ληστές στην ανεργεία;
    βα.αλ. said...
    Ρε συ καβαλάρη τι να λέμε τώρα; ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ οτι τα λεφτά και τα εμπορεύματα είναι ασφαλισμένα;;; Δεν ξέρουν ότι μπορουν να κινδυνέψουν;;; Ο άλλος είχε 40 ημερών παιδί και έκανε τον καμπόσο;;; Ο άλλος μπουκάρει και αρχίζει να πυροβολεί ΜΕΣΑ σε μαγαζί;;;

    Μικροί βλέπαμε την μεγάλη των μπάτσων σχολή και μας φαίνονταν αστεία... Που να φανταστούμε ότι μεγαλώνοντας θα μας φαίνονταν τόσο τραγικά...

    Ρε Γνωμοδότη, λες απο μένα να περιμένουνε να τα μάθουνε οι επίδοξοι ή μη ληστές; Είναι γνωστό τοις πάσι βέβαια. Το βασικό πρόβλημα δεν είναι να πάρεις τα λεφτά. Αυτό είναι ΕΥΚΟΛΟ. Το καλό σχέδιο είναι το σχέδιο διαφυγής. Για πολλά κόλπα εκεί είναι όλη η μαγκιά...
    ερ said...
    ένας μπάτσος από όση (λίγη) πληροφόρηση είχα έως χτες, εκτός υπηρεσίας, πήρε το νόμο στα χέρια του,

    κι άλλοι 15, πολίτες, στον πειραιά, κυνηγώντας ένα ληστή τράπεζας, πήραν το νόμο στα χέρια τους (τον κυνήγησαν)

    το ανησυχαστικό δεν είναι στον έναν, αλλά στους δεκαπέντε, όταν η μόνη παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, αφορά και απαιτεί περισσότερη αστυνόμευση

    θέλουμε περισσότερη ασφάλεια, για τί; για αυτό το καθεστώς. Για να συντηρήσουμε αυτό το καθεστώς.
    βρήκα Nick! said...
    Γνωμοδότη είσαι βλάκας (αν και γνωστό αυτό):

    Ο πληθωρισμός σε μαρξιστική ανάγνωση είναι η μορφή που παίρνει το Κεφάλαιο προκειμένου να αναχαιτίσει την εργατική επιθετικότητα. (γνωστά αυτά...)

    Ακριβώς αυτή η "αποειδίκευση" θα πρέπει να αναγνωσθεί από τα κάτω και με βάση τις υπόγειες διεργασίες στο χώρο της "παραβατικότητας", απέναντι στην επιβαλλόμενη εξειδίκευση από τις συμμορίες των ληστών.
    βα.αλ. said...
    Βασικά νομίζω ότι η αστυνομία στην Ελλάδα είναι ένα σώμα που έχει αποστασιοποιηθεί πλήρως από όλο τον υπόλοιπο κρατικό μηχανισμό. Το δόγμα της ασφάλειας τους πριμοδότησε τόσο ιδεολογικά που πια είναι ένας αρκετά αυτονομημένος μηχανισμός μέσα στον υπόλοιπο κρατικό μηχανισμό. Με τους πιο κοινούς όρους είναι μία συμμορία που λειτουργούν εντελώς σαν μπράβοι.

    Εγώ αν ήμουνα ο Στέφανος Μάνος θα είχα ανυσυχήσει τρομερά...

    Η εθελοδουλεία πάντα θα είναι ένα τεράστιο ζήτημα και πρόβλημα. Είναι πολύ ενδιαφέρον πάντα που οι νοικοκυραίοι που γενικώ κοιτάνε την κωλάρα τους την βλέπουν όλοι τόσο ήρωες ώρες ώρες...
    Γνωμοδότης said...
    Ο πληθωρισμός σε μαρξιστική ανάγνωση είναι η μορφή που παίρνει το Κεφάλαιο προκειμένου να αναχαιτίσει την εργατική επιθετικότητα. (γνωστά αυτά...)

    Καλά, μη διαβάζεις άλλο Μαρξ, μιλάμε τα έχεις πιάσει όλα. Μου αρέσει δε που είναι και "γνωστά αυτά".

    "Μαρξική Ανάγνωση" σημαίνει "ό,τι κατεβάσει η κούτρα μας";

    Γιατί ο Μαρξ, στο Κεφάλαιο, τόμος Α', ορίζει τον πληθωρισμό ως την υπερπροσφορά χρήματος χωρίς αντίστοιχη κάλυψη ―η οποία κάλυψη στην εποχή του εγίνετο σε χρυσό (*).

    (*) στην υπερπληθωριστική, χωρίς κανόνα χρυσού, εποχή μας σε ό,τι έωλη αντιστοιχία παίζει τον αντίστοιχο ρόλο εξισορρόπησης.
    Γνωμοδότης said...
    Η εθελοδουλεία πάντα θα είναι ένα τεράστιο ζήτημα και πρόβλημα. Είναι πολύ ενδιαφέρον πάντα που οι νοικοκυραίοι που γενικώ κοιτάνε την κωλάρα τους την βλέπουν όλοι τόσο ήρωες ώρες ώρες...

    Οπότε ένα παράδειγμα περιοχής όπου η εθελοδουλεία έχει εξαλειφθεί είναι π.χ. η Σικελία ή η Νάπολη, όπου η τοπική μαφία κάνει ό,τι θέλει και κανείς δεν το παίζει ήρωας.
    βρήκα Nick! said...
    @Γνωμοδότη

    μαρξιστική ανάγνωση σημαίνει (να θυμίσω αν και είναι γνωστά αυτά...) και η ανάγνωση της ιταλικής αυτονομίας π.χ. (αλλά που να ξέρεις εσύ από αυτά...) που βλέπει τις έννοιες που εσύ τσάτρα πάτρα δεν μπόρεσες να καταννοήσεις από τον Ά τομό του Κεφαλαίου (αλήθεια ρε μαλακισμένο μόνο ως εκεί μπόρεσες να φτάσεις;;;) σε μια ταξική/ανταγωνιστική σκοπιά.

    Το να βλέπεις το μισθό π.χ. όπως κι άλλες μαρξικές έννοιες ως την ανειρήνευτη πάλη αφεντικού-εργάτη, ως πεδίο μάχης δηλ. είναι κάτι εντελώς άλλο από τις κακοχονεμένες αηδίες που αναμασάς για μαρξισμό...

    Επίσης άλλο Μαρξ και άλλο μαρξισμός, αλλά είπαμε είσαι τόσο τετράποδο που το μόνο που μπορείς να κάνεις εδώ μέσα είναι να πετάς "ό,τι κατεβάσει η κούτρα σου"... και μετά να την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια... Τέτοια δειλία!

    Και επειδή ξέρω ότι και για ακόμα μια φορά θα παρέμβεις τραβώντας μια μαλακία για απάντηση τράβα και γαμήσου μια και καλή.
    B.K. said...
    το θέμα με τον Γνωμοδότη εδώ είναι αν θα τρώει την καταστολή που αναλογεί στις καφρίλες που πετάει... Απλά είναι τα πράγματα δε χρειάζεται να το πάτε μέσω της "μαρξιστικής οδού".. ;-)
    Γνωμοδότης said...
    @Γνωμοδότη

    μαρξιστική ανάγνωση σημαίνει (να θυμίσω αν και είναι γνωστά αυτά...) και η ανάγνωση της ιταλικής αυτονομίας π.χ. (αλλά που να ξέρεις εσύ από αυτά...) που βλέπει τις έννοιες που εσύ τσάτρα πάτρα δεν μπόρεσες να καταννοήσεις από τον Ά τομό του Κεφαλαίου


    Της "ιταλικής αυτονομίας";

    Χαχαχαχα ―να'σαι καλά, χρόνια είχα να γελάσω τόσο...

    Δηλαδή της μεγαλύτερης συγκέντρωσης μαλακίας στην ιστορία του διεθνούς κινήματος; Θα μου πείς εδώ υπάρχουν εν έτει 2009 σταλινικοί και μαοϊκοί, να μην υπάρχουν και "μαρξιστές" της "ιταλικής αυτονομίας".

    Το να βλέπεις το μισθό π.χ. όπως κι άλλες μαρξικές έννοιες ως την ανειρήνευτη πάλη αφεντικού-εργάτη, ως πεδίο μάχης δηλ. είναι κάτι εντελώς άλλο από τις κακοχονεμένες αηδίες που αναμασάς για μαρξισμό...

    Η "ανειρήνευτη πάλη αφεντικού-εργάτη" ―με την έννοια που έχει στις σχετικές αναλύσεις― είναι μια εργατιστική παπαριά, επίφαση σκέψης (ούτε καν θεωρίας).

    Και η "καλοχωνεμένη" ιταλική αυτονομία παράγει αυτό που παράγει κάθε προϊον χώνεψης: σκατά.

    Επίσης άλλο Μαρξ και άλλο μαρξισμός,

    Φοβερή παρατήρηση.

    Επίσης όμως Μαρξισμός χωρίς Μαρξ δεν υφίσταται ―και χωρίς αυτούσια ή κριτική παραδοχή των βασικών αρχών του Μαρξ. Αλλέως, διαλέγουμε άλλη ταμπελίτσα για την νεφελώδη σκέψη μας.

    αλλά είπαμε είσαι τόσο τετράποδο που το μόνο που μπορείς να κάνεις εδώ μέσα είναι να πετάς "ό,τι κατεβάσει η κούτρα σου"... και μετά να την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια... Τέτοια δειλία!

    Και επειδή ξέρω ότι και για ακόμα μια φορά θα παρέμβεις


    Νομίζω τα έχεις μπερδέψει κάπως.

    α) πετάω ότι κατεβάσει η κούτρα μου και μετά την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια

    ή

    β) για ακόμα μια φορά θα παρέμβω

    τραβώντας μια μαλακία για απάντηση τράβα και γαμήσου μια και καλή.

    Από ότι φαίνεται ο επαναστατημένος "σε διαρκή πόλεμο" προλετάριος δεν διαφέρει λεκτικά από τον ταξιτζή που τον έκλεισε το μηχανάκι στο φανάρι...

    Σε κάθε περίπτωση, σε ευχαριστώ για την υψηλού επιπέδου απάντηση σου. Ζω για να μαθαίνω...
    βρήκα Nick! said...
    "Θα μου πείς εδώ υπάρχουν εν έτει 2009 σταλινικοί και μαοϊκοί, να μην υπάρχουν και "μαρξιστές" της "ιταλικής αυτονομίας"".

    Χαχα, χρόνια είχα να γελάσω τόσο με τέτοιες μαλακίες !!! Ακριβώς γιατί το να τη βγαίνεις σε ένα μαρξιστικό γουρούνι σαν εσένα έχει και συνέπειες. Και η ιταλική αυτονομία εδώ δεν είναι "ένα όπλο της κριτικής" αλλά "η κριτική των όπλων" επ' αυτου!
    Μια μηχανή του πολέμου για τα μούτρα σου!

    Αυτό όμως έχει και συνέπειες

    Συνέπεια 1.

    "Η "ανειρήνευτη πάλη αφεντικού-εργάτη" ―με την έννοια που έχει στις σχετικές αναλύσεις― είναι μια εργατιστική παπαριά, επίφαση σκέψης (ούτε καν θεωρίας)".

    "..." Είναι η πρώτη φράση με την οποία ξεκινά ο Μαρξ στα Οικονομικά και Φιλοσοφικά Χειρόγραφα. Οπότε την πεπονόφλουδα την πάτησες εσύ που επικαλείσαι τον μαρξισμό και τον Μαρξ! Μα πόσο ποιο γελοίος μπορείς να γίνεις...

    και 2

    "α) πετάω ότι κατεβάσει η κούτρα μου και μετά την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια

    ή

    β) για ακόμα μια φορά θα παρέμβω

    τραβώντας μια μαλακία για απάντηση τράβα και γαμήσου μια και καλή".

    Ότι δεν έχεις διαβάσει αυτούς που επικαλείσαι και το παίζεις και σταλινικός (αλήθεια δε μας είπες ρε μαλακισμένο εν έτει 2009 δεν τον ξεπέρασες ακόμα γιατί άλλα λες έξω από το μπλογκινγκ σε παρέες και πηγαδάκια...) δείχνει το ότι δε μιλάς παρά σαν ένα επαναστατημένο "σε διαρκή πόλεμο" προλετάριο που δεν διαφέρει λεκτικά από τον ταξιτζή που τον έκλεισε το μηχανάκι στο φανάρι...

    Και αυτό είναι το επίπεδο που αρμόζει σε γελοίους και τυχάρπαστους σαν κι εσένα.

    Σε ευχαριστώ λοιπόν και πάλι για την υψηλού επιπέδου απάντησή σου και τις αηδίες που γράφεις, ένα μάτσο ασυναρτησίας, εμπάθειας και θολούρας μέσα στον εγκέφαλο!

    Ζω λοιπόν κι εγώ για να μαθαίνω από τη θλιβερή σου ύπαρξη.
    Γνωμοδότης said...
    Χαχα, χρόνια είχα να γελάσω τόσο με τέτοιες μαλακίες !!! Ακριβώς γιατί το να τη βγαίνεις σε ένα μαρξιστικό γουρούνι σαν εσένα έχει και συνέπειες. Και η ιταλική αυτονομία εδώ δεν είναι "ένα όπλο της κριτικής" αλλά "η κριτική των όπλων" επ' αυτου!

    Πω πω, αντιστροφή της γενικής.

    Εντυπωσιάστηκα με την πρωτότυπη αυτή διατύπωση.

    Συνέπεια 1.

    "Η "ανειρήνευτη πάλη αφεντικού-εργάτη" ―με την έννοια που έχει στις σχετικές αναλύσεις― είναι μια εργατιστική παπαριά, επίφαση σκέψης (ούτε καν θεωρίας)".

    "..." Είναι η πρώτη φράση με την οποία ξεκινά ο Μαρξ στα Οικονομικά και Φιλοσοφικά Χειρόγραφα. Οπότε την πεπονόφλουδα την πάτησες εσύ που επικαλείσαι τον μαρξισμό και τον Μαρξ! Μα πόσο ποιο γελοίος μπορείς να γίνεις...


    Αυτό να το πάρω σαν τελειωτικό δείγμα ότι δεν καταλαβαίνεις ούτε τι γράφεις;

    α) Διευκρινίζω συγκεκριμένα ότι η φράση αυτή είναι παπαριά "με την έννοια που έχει στις σχετικές αναλύσεις". (Όχι λοιπόν με την έννοια που έχει στον Μαρξ).

    Αυτή η διάκριση στα λόγια μου που εσύ ο ίδιος παράθεσες σου διέφυγε; Και μετά μιλάς για πεπονόφλουδα; Ω, τραγική ειρωνεία.

    β) Ούτε καν σχετική δεν είναι η αναφορά σου, αφού ο Μαρξ δεν μιλάει για τον πληθωρισμό στο συγκεκριμένο απόσπασμα, αλλά για το μισθό. Και αυτό σου διέφυγε;

    Ότι δεν έχεις διαβάσει αυτούς που επικαλείσαι και το παίζεις και σταλινικός (αλήθεια δε μας είπες ρε μαλακισμένο εν έτει 2009 δεν τον ξεπέρασες ακόμα γιατί άλλα λες έξω από το μπλογκινγκ σε παρέες και πηγαδάκια...) δείχνει το ότι δε μιλάς παρά σαν ένα επαναστατημένο "σε διαρκή πόλεμο" προλετάριο που δεν διαφέρει λεκτικά από τον ταξιτζή που τον έκλεισε το μηχανάκι στο φανάρι...

    Δηλαδή, για συνοψίσω πλέρια την απάντησή σου αυτή, μια και χρησιμοποιείς τα λόγια μου, μου λες:

    "Καθρεφτάκι".

    Να υποθέσω κάποιο πτυχίο "ετοιμολογίας";

    Και αυτό είναι το επίπεδο που αρμόζει σε γελοίους και τυχάρπαστους σαν κι εσένα.

    Δεν μπορώ να θυμηθώ καμία περίπτωση επαναστάτη ή θεωρητικού κλπ που στους γελοίους να μίλαγε σαν κάφρος με φραπεδιά και αθλητική εφημερίδα και στους σοβαρούς σοβαρά.

    Η Ιστορική πείρα έχει δείξει ότι όσοι επικαλούνται τα παραπάνω δεν διαθέτουν γενικά κανένα άλλο επίπεδο --ούτε για μη γελοίους και τυχάρπαστους.

    Σε ευχαριστώ λοιπόν και πάλι για την υψηλού επιπέδου απάντησή σου και τις αηδίες που γράφεις, ένα μάτσο ασυναρτησίας, εμπάθειας και θολούρας μέσα στον εγκέφαλο!

    Φαντάζομαι εννοείς "ένα συνονθύλευμα", καθώς η ασυναρτησία, η εμπάθεια και η θολούρα στον εγκέφαλο δεν γίνονται "μάτσο", όπως π.χ. οι ορτανσίες.

    Ζω λοιπόν κι εγώ για να μαθαίνω από τη θλιβερή σου ύπαρξη.

    Χαίρομαι που μπορώ να σου φανώ χρήσιμος.
    βρήκα Nick! said...
    Και μόνο το ότι δεν ξέρεις τι γράφεις αποτελεί καθαρό δείγμα της ασυναρτησίας που σε δέρνει.

    Έτσι όπως δε χωράνε στα στενόμυαλα θεωρητικά σου σχήματα και στους δογματισμούς της αρτηριοσκληρωτικής σου ιδεολογίας τα "Οικονομικά και φιλοσοφικά χειρόγραφα του 1844" (για αυτό και παραπέμπεις στον Α τόμο του Κεφαλαίου και ξαναρωτάω μόνο αυτό μπόρεσες να διαβάσεις ρε μαλακισμένο;;) έτσι και μια διαφορετική ανάγνωση του πληθωρισμού ως επίθεση του κεφαλαίου από τα πάνω παρεκκλίνει από τα ορθόδοξα μαρξιστικά σκατά που έχεις καταλάβει ως μαρξισμό.

    Βέβαια τι να περιμένει κανείς από έναν τυχάρπαστο σαν κι εσένα που άλλα λέει τη μια και άλλα την άλλη και που έχει περάσει από το σχολείο του Κόμματος; Το θέμα είναι ότι εκεί έμεινες: σε ό,τι σου είπανε.

    "Εντυπωσιάστηκα με την πρωτότυπη αυτή διατύπωση".

    Σιγά μην κλάψεις ρε κι όλας... ευαίσθητε...!!! Φάε σκατά καλύτερα.

    "Η Ιστορική πείρα έχει δείξει..."

    Όπα, ξέρεις την ιστορική πείρα τώρα και την επικαλείσαι κιόλας. Αλλά φαντάζομαι από την ιστορική πείρα βγάζεις έξω την πείρα των εργατικών αγώνων. Αλήθεια στο όνομα τίνος μεγάλου θεωρητικού που θαυμάζεις ρε σταλινόμουτρο;

    "Να υποθέσω κάποιο πτυχίο "ετοιμολογίας"";

    όχι (φ)τυχίο είναι, αλλά που να καταλάβεις;

    "Χαίρομαι που μπορώ να σου φανώ χρήσιμος".

    Καθρεφτάκι!

    Αλλά αυτό είναι το επίπεδό σου: ό,τι δεν μπορείς να του αντιπαρατεθείς το χλευάζεις και το ειρωνεύεσαι... Και το κάνεις συστηματικά και μέσα στα ιστολόγια που έχεις για να μαλακίζεσαι... Συγχαρητήρια!
    Να λοιπόν που μπορείς να φανείς χρήσιμος: στο ξεχεστήριο με δελτίο αποστολής εσένα (άσε το τι λες και τι δε λες σε παρέες και πηγαδάκια δε χρειάζεται σχολιασμό. Μην κάνεις και την αθώα περιστέρα τώρα!)

    Αντιστροφή της γενικής ή γενίκευση της αντιστροφής;
    Γνωμοδότης said...
    Έτσι όπως δε χωράνε στα στενόμυαλα θεωρητικά σου σχήματα και στους δογματισμούς της αρτηριοσκληρωτικής σου ιδεολογίας τα "Οικονομικά και φιλοσοφικά χειρόγραφα του 1844" (για αυτό και παραπέμπεις στον Α τόμο του Κεφαλαίου και ξαναρωτάω μόνο αυτό μπόρεσες να διαβάσεις ρε μαλακισμένο;;) έτσι και μια διαφορετική ανάγνωση του πληθωρισμού ως επίθεση του κεφαλαίου από τα πάνω παρεκκλίνει από τα ορθόδοξα μαρξιστικά σκατά που έχεις καταλάβει ως μαρξισμό.

    Μιλάμε για τον πληθωρισμό και με παραπέμπεις σε μια φράση τεσσάρων λέξεων των Χειρογράφων ―η οποία όμως μιλάει για τους μισθούς και όχι για τον πληθωρισμό.

    Προσθέτεις δε ότι αυτή την φρασούλα την εννοείς με βάση την ανάγνωση της "Ιταλικής Αυτονομίας".

    Και είμαι εγώ που δεν πιάνω "μια διαφορετική ανάγνωση του πληθωρισμού ως επίθεση του κεφαλαίου από τα πάνω";

    Από εκεί που μας χρωστούσανε, δηλαδή, μας ζητάνε και το βόδι.

    Άραγε έχεις συνείδηση ότι το "στενόμυαλα θεωρητικά σου σχήματα και στους δογματισμούς της αρτηριοσκληρωτικής σου ιδεολογίας" είναι βερμπαλισμός, ή όπως το λένε στην πιάτσα "ξύλινη γλώσσα"; Άκου "δογματισμούς της αρτηριοσκληρωτικής σου ιδεολογίας" ―ο Κολοζώφ είσαι;

    Όσο για τη μεγάλη σου απορία, για ποιο λόγο "παραπέμπω στον Α' τόμο του Κεφαλαίου", η απάντηση θα έπρεπε να είναι προφανής: επειδή εκεί πραγματεύεται το θέμα που συζητούσαμε. Αν το έκανε στον Β' τόμο, θα παρέπεμπα στον Β'. Έλεος δηλαδή.

    (Το "μαλακισμένο" το εκλαμβάνω σαν απόδειξη ότι έχεις μείνει σε χαριτωμένα λεκτικά σχήματα του Γυμνασίου ―ή έστω του Λυκείου).

    Βέβαια τι να περιμένει κανείς από έναν τυχάρπαστο σαν κι εσένα που άλλα λέει τη μια και άλλα την άλλη και που έχει περάσει από το σχολείο του Κόμματος; Το θέμα είναι ότι εκεί έμεινες: σε ό,τι σου είπανε.

    Το "σχολείο του Κόμματος"; Δεν έχω περάσει καθόλου από το κόμμα. Δεν θα έπρεπε να σε προβληματίσει το γεγονός ότι δεν είμαι εργατιστής; Αντιθέτως, ο οικοδεσπότης εδώ είχε αν θυμάμαι καλά ένα φλερτάκι μερικών χρόνων.

    Σιγά μην κλάψεις ρε κι όλας... ευαίσθητε...!!! Φάε σκατά καλύτερα.

    Μα τι επίπεδο.

    Αλλά αυτό είναι το επίπεδό σου: ό,τι δεν μπορείς να του αντιπαρατεθείς το χλευάζεις και το ειρωνεύεσαι...

    "φάε σκατά καλύτερα", "μαλακίζεσαι", "ξεχεστήριο", "σταλινικέ", "είσαι βλάκας", "θα παρέμβεις τραβώντας μια μαλακία", "τράβα και γαμήσου μια και καλή".

    Και είμαι εγώ που "ό,τι δεν μπορείς να του αντιπαρατεθείς το χλευάζεις και το ειρωνεύεσαι";

    Είπαμε, αντιστροφή του νοήματος των λέξεων, αλλά όχι και έτσι...

    Ειλικρινά, έχεις συνείδηση αυτών που λες και γράφεις ως συνεκτικού όλου; Ή μεταμοντέρνα και πρόχειρα ―όπως οι περισσότεροι― πετάς άλλου για αλλού κουβέντες, τώρα έτσι, σε λίγο γιουβέτσι;

    Το έχει ήδη γράψει, πάντως ο Μεγάλος: "Διότι η συζήτηση σχεδόν πέθανε, και σε λίγο θα πεθάνουν και πολλοί από εκείνους που ήξεραν να μιλάνε.".

    Να λοιπόν που μπορείς να φανείς χρήσιμος: στο ξεχεστήριο με δελτίο αποστολής εσένα (άσε το τι λες και τι δε λες σε παρέες και πηγαδάκια δε χρειάζεται σχολιασμό. Μην κάνεις και την αθώα περιστέρα τώρα!)

    Επειδή δεν συνηθίζω να τα λέω ―και δη ...Σταλινικώς― σε "παρέες και πηγαδάκια" και επειδή δεν έχω περάσει ούτε απέξω από το "Κόμμα", δεν έχω ιδέα με ποιόν με μπερδεύεις. Αλλά μέσα στην γενική σύγχυση, τι είναι ακόμα μια;
    Βρήκα Nick! said...
    Πραγματικά δεν ξέρω αν σε μπερδεύω με κάποιον ή αν εσύ με μπερδεύεις με κάποιον άλλο ή αν τέλος πάντων όλα αυτά είναι μια παρεξήγηση, όμως από τον τρόπο που απάντησες αρχικά, αλλά και από τα σχόλια σου εγώ κατάλαβα από την πλευρά σου μια διάθεση περισσότερο να ειρωνευτείς και να επιδειχτείς με ένα προσβλητικό τρόπο παρά να συζητήσεις και να κάνεις διάλογο. Οπότε για αυτό η τροπή να ήταν και ανάλογη. Αν ήταν όντως αυτή η πρόθεσή σου τότε τίποτα λιγότερο από όσα γράφτηκαν δεν μπορεί παρά να μη σε χαρακτηρίζουν. Αν όχι πρέπει πάλι να δώσεις εξηγήσεις.

Post a Comment



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα