Ο Πρετεντέρης πυροβόλησε τον μπάτσο... (ή πως θυσιάζοντας ένα πιόνι προσπαθείς να κερδίσεις την παρτίδα).
Είπε και ελάλησε ο βα.αλ. στις 02:43Τα αποσπάσματα που αναδημοσίευσα από το Σαγκουινέττι άρεσαν πολύ από ότι φαίνεται. Αναδημοσιεύτηκε τρεις (!) φορές στο Indymedia και σε πολλά ακόμα blogs. Για να δούμε λοιπόν, αν θα αρέσουν το ίδιο όσα θα γράψω παρακάτω. Όχι επειδή έχω την παραμικρή ματαιοδοξία να είμαι το ανάλογο του Σαγκουινέττι, αλλά επειδή σκοπεύω να πω μερικές αλήθειες δυνατά.
Θα προσπαθήσω στις γραμμές που ακολουθούν να πω με όσο πιο απλά λόγια μπορώ γιατί η επίθεση στον Ματατζή είναι χτύπημα του κράτους στο ίδιο το κράτος.
Καταρχήν υπάρχει κάτι το τρομερά αδιανόητο σε αυτό. Αδιανόητο σε τέτοιο βαθμό που κάνει το επιχείρημα, την άποψη που λέει το κράτος χτύπησε τον εαυτό του να μοιάζει ανοήτη, συνωμοσιολογία, εκτός τόπου και χρόνου, παράλογη.
Είναι όμως;
Είναι δυνατόν το κράτος να χτυπάει έναν κρατικό υπάλληλο; Δεν θα προκαταβάλω περισσότερο, μιας και η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι η απάντηση που θα δώσω στο τέλος.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...
Καταρχήν υπάρχει ένα και μοναδικό ζήτημα, αν θέλει κανείς να διαπιστώσει ποιος κάνει κάτι. Αυτό το ζήτημα είναι τι αποτελέσματα έχει αυτό που ένα υποκείμενο πράττει. Ως γνωστόν, οι άνθρωποι δεν κρίνονται από την ιδέα που έχουν οι ίδιοι για τον εαυτό τους αλλά από τις πράξεις τους. Ποια είναι τα αποτελέσματα αυτής της πράξης;
Να αρχίσω να απαριθμώ: Μέσα σε ελάχιστες ώρες, έγινε βαλλιστική έρευνα, ταυτοποιήθηκε το όπλο, αποδόθηκαν ευθύνες, αποκλείστηκαν τα Εξάρχεια, έγιναν έρευνες σε σπίτια και ξαμολήθηκαν όλοι με τα λαμπρά τους επιχειρήματα να κάνουν το ρεζουμέ της υπόθεσης. Όλα αυτά έγιναν μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες. Τι είδους ετοιμότητα είναι αυτή, όταν πέρασαν 2 εβδομάδες για να μάθουμε τι έγινες και τι δεν έγινε με τη σφαίρα του Κορκονέα; Αυτά δεν αφορούν τα σκουλήκια τους δημοσιογράφους που συσπώνταν στα κανάλια σαν τα σκουλήκια μέσα στη λάσπη. Αυτοί είναι πάντα έτοιμοι και για αυτό πληρώνονται.
Πρώτον λοιπόν. Η αστυνομία είχε καταρτήσει σχέδιο από την πρώτη στιγμή που έπεσαν πυροβολισμοί. Συγκεκριμένο σχέδιο και συγκεκριμένες κινήσεις. Όταν έπεσαν οι πυροβολισμοί στην κλούβα δεν αποκλείστηκε η γύρω περιοχή ούτε έγιναν έρευνες σε σπίτια. Ας μη μιλήσω για το Περιστέρι και τη σφαίρα που έφαγε ο πιτσιρικάς που έπρεπε να περάσουνε 18 ώρες για να μάθουμε από τι είδους όπλο έφαγε τη σφαίρα ο πιτσιρικάς. Ακόμα δεν είδαμε στο Περιστέρι να γίνει καμιά έρευνα σε κανένα σπίτι. Ας μη μιλήσω για την Κούνεβα που πέρασαν καμιά 15αριά μέρες για να ξεκινήσουν έστω και οι στοιχειώδεις νομικές διαδικασίες... Μέσα σε αυτό το κλίμα, οι μπάτσοι μέσα σε 12 ώρες νύχτας έχουνε λύσει τα πάντα σχετικά με το χτύπημα. Τα πάντα... Θυμίζουν έναν πολύ καλό πλασιέ, που αφού σε έχει προετοιμάσει ψυχολογικά (και τι άλλο έκαναν 15 μέρες τώρα;) για το πρόβλημα σου παρουσιάζει τη λαμπρή λύση που την έχει έτοιμη στο τσεπάκι του.
Ένα δεύτερον. Δεν υπάρχει ανάληψη ευθύνης. Αυτή η πατέντα του να γίνονται χτυπήματα και μετά από 6-7 χρόνια να γίνεται η ανάληψη ευθύνης εγώ δεν την καταλαβαίνω. Και όλο αυτό βρωμάει. Υπάρχει ένα απλό ζήτημα. Κάθε άνθρωπος είτε αριστερός είναι είτε αναρχικός, όταν κάνει κάτι δημόσια έχει την πολύ απλή συνήθεια να βγάζει μία προκύρηξη τη στιγμή που το κάνει. Μα πορεία κάνει; Να η προκύρηξη. Μα σε ένα εργοστάσιο πηγαίνει; Να η προκύρηξη. Μα στη γειτονιά παίρνει μία πρωτοβουλία να κάνει κάτι; Να η προκύρηξη. Εδώ, δεν υπάρχει λόγος. Δεν υπάρχει πολιτικός λόγος πάνω σε αυτή την ενέργεια. Είναι δυνατόν να είσαι πολιτικό υποκείμενο και να μην συνοδεύει την πράξη σου ο λόγος σου; Όχι. Δε γίνεται. Τι μπορεί να εξυπηρετεί αυτή η μεγάλη καθυστέρηση στην συνοδεία του πολιτικού λόγου της πολιτικής σου πράξης, κάτι άλλο πέρα από το να αφήσεις χώρο στα παπαγαλάκια να πεταρίζουν στα τροπικά δάση τους θεάματος που κάνει πάντα ζέστη; Τι άλλο μπορεί να εξυπηρετεί αυτή η καθυστέρηση πέρα από το να αφήσει τουλάχιστον για ένα διάστημα να παίξει το παιχνίδι του το κράτος;
Ας κάνουμε μία σούμα. Πρώτον, πλήρες και έτοιμο σχέδιο της αστυνομίας που μπήκε σε πλήρη εφαρμογή αμέσως μετά το χτύπημα. Δεύτερον, απουσία του οποιουδήποτε πολιτικού λόγου πάνω στο χτύπημα είναι ξεκάθαρο ότι βολεύει το κράτος.
Συνεχίζουμε.
Τρίτον. Το κράτος και οι δυνάμεις της τάξης, από την πρώτη στιγμή της εξέγερσης ήθελαν ένα πράγμα για να μπορέσουν να γυρίσουν πολιτικά το παιχνίδι. Ήθελαν ένα νεκρό μπάτσο. Είχαν ανάγκη να ισοφαριστούν στο επίπεδο του θεάματος με έναν νεκρό. Και το ήθελαν προκειμένου να μπορέσουν να στρέψουν το φως από την αστυνομική καταστολή στον κίνδυνο της τρομοκρατίας. Η εξέγερση όμως είχε την τερατώση ευφυία να σταθεί πέρα από αυτό και να καταδείξει ότι το πρόβλημα της είναι ευρύτερο. Η εξέγερση είχε την τερατώδη ευφυία να αντιληφθεί ότι το πρόβλημα αυτού του κόσμου δεν είναι πρόβλημα μπάτσων σαν ανθρώπινες οντότητες αλλά σαν θεσμός. Η εξέγερση θέλησε να καταδείξει ότι τα προβλήματα πηγαίνουν πολύ πιο πέρα. Από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και την υγεία, από την παιδεία και την εργασία, από τους χώρους στις γειτονιές που μας λείπουν και την μέγγενη της κατανάλωσης σαν ο μόνος δρόμος για να είναι κανείς ευτυχισμένος. Η εξέγερση απονομιμοποίησε στη συνείδηση και της ίδιας άλλα και της κοινωνίας (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) το θεμέλιο λίθο της νεοελληνικής συναίνεσης. Και ήταν τόσο δυνατή αυτή η απονομιμοποιήση που κατάφερε να περάσει ολόφωτη ακόμα και στον σκοτεινό κόσμο της τηλεοράσης. Ήταν πια αδύνατο και να την κρύψουν, και να μη μιλήσουν για αυτή και τα ζητήματα τα οποία έβαλε. Από τις καταλήψεις δημοσίων κτηρίων μέχρι τις παρεμβάσεις στα θέατρα, και από τις διαδηλώσεις μέχρι τα συνθήματα: όλη αυτή την γιγαντιαία δύναμη δεν μπορούσε να την κρύψει κανένας τους. Εδώ ή εκεί θα έπεφτε σιωπή. Αλλά το σύνολο ήταν πιο φωτεινό και από την καιόμενη βάτο του Μωυσή του εμπορικού κέντρου της Αθήνας. Άρα το κράτος ήθελε έναν δικό του νεκρό για να μετατρέψει την εξέγερση σε βεντέτα αυτού και των "αναρχικών". Αυτό όλος ο κόσμος το έχει δει. Και όλος ο κόσμος το είχε κατα νου.
Το κράτος ξέρει να παίζει πολύ καλά το παιχνίδι της τρομοκρατίας. Το κράτος σαν καλός νταβατζής που είναι στηρίζει την ενότητα του πάνω σε αυτό. Επιπλέον, από τα τέλη της δεκαετίας του '90 και μετά ο καπιταλισμός πατάει σε δύο πόδια. Lifestyle και μπάτσοι. Πάνω εκεί έχει χτίσει όλη την κοινωνική του συναίνεση ο δυτικός κόσμος. Και για να χτίσει αυτή τη συναίνεση έχει χρησιμοποιήσει τον υπέρτατο κίνδυνο κάτω από την ομπρέλλα του οποίου όλοι είναι αγαπημένοι. Δεν είναι πια τα αντίπαλα έθνη, δεν είναι πια ο εσωτερικός εχθρός αλλά μία αδιευκρίνιστη, σκοτεινή, περίεργη δύναμη η οποία σαν μοναδικό σκοπό έχει να σπείρει τρόμο στον πληθυσμό. Και εδώ φαίνεται όλο το κατασκευασμένο ψέμα της τρομοκρατίας. Γιατί είναι ακριβώς εκείνα τα ίδια τα ΜΜΕ που σπέρνουν τον τρόμο. Ειδικότερα από τη στιγμή κατά την οποία παίρνουν τις μικρής έκτασης και έντασης ενέργειες και τις μεγαλοποιούν, τις πολλαπλασιάζουν για να φτάσουν σε όλον ακριβώς τον πληθυσμό. Ενέργειες για τις οποίες πιθανά δε θα μάθαινε κανένας μέσα σπό το στόμα του κάθε δημοσιογράφου "γίνονται" τρομοκρατία από αυτούς τους ίδιους. Τα ΜΜΕ τρομοκρατούν τον πληθυσμό, δεν τον τρομοκαρατούν οι σφαίρες. Τρομοκρατία άλλωστε δεν είναι να σκοτώσεις έναν άνθρωπο. Αυτό μπορεί να είναι από φόνο εώς ατύχημα και νόμιμη άμυνα. Τρομοκρατία είναι μία συγκεκριμένη ενέργεια να σπέρνει τον τρόμο στον πληθυσμό: Και ποιος είναι αυτός που σπέρνει τον τρόμο; Οι σφαίρες στην Μπομπουλίνας; Ο ανύπαρκτος πολιτικός λόγος αυτών που της έριξαν; Ή τα ΜΜΕ και οι μπάτσοι;
Αλλά ακριβώς επειδή το κράτος δεν μπορεί να κατσκευάσει εντελώς ένα τόσο μεγάλο ψέμμα είναι αναγκασμένο να το δημιουργήσει το ίδιο. Επί δύο βδομάδες αυτό προσπαθούσε. Με τις σφαίρες που πέφτανε από δω και από 'κει. Αλλά κανένα από αυτά δεν έπιασε. Δοκίμασε να παίξει το παιχνίδι ξεκινώντας από χαμηλά. Αλλά τίποτα. Η εξέγερση και η τρομερή ωριμότητα της ήταν ανώτερες πολιτικά. Έπρεπε να το φτάσει εκεί.
Ας κάνουμε πάλι μία σούμα. Πρώτον, πλήρες και έτοιμο σχέδιο της αστυνομίας που μπήκε σε πλήρη εφαρμογή αμέσως μετά το χτύπημα. Δεύτερον, απουσία οποιουδήποτε πολιτικού λόγου πάνω στο χτύπημα είναι ξεκάθαρο ότι βολεύει το κράτος. Τρίτον, το κράτος δημιουργεί το ίδιο το γεγονός το οποίο θα το βγάλει από τη θέση άμυνας και τα ΜΜΕ αναλαμβάνουν να το βγάλουν.
Τέταρτο. Η εξέγερση έβγαλε στον κόσμο ένα τεράστιο πλήθος. Πλήθος και κοινωνικό και πολιτικό. Το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου που βρίσκεται από την αριστερά μέχρι την αντιεξουσία κατέβηκε στο δρόμο. Εξαρείται λαμπρά το ΚΚΕ που και αυτό κατέβηκε αλλά αφού πρώτα έκανε τρελλές μετάνοιες στην εθνική ενότητα και στη νομιμοφροσύνη του. Κατά μία έννοια αναδύθηκε στο δρόμο και στις γειτονιές μία ενότητα όλης της αριστεράς, της άκρας αριστεράς και της αντιεξουσίας. Μία ενότητα όχι πολιτική φυσικά αλλά πρακτική. Αυτό πολιτικά ήταν πρόβλημα στη διαχείρηση και επομένως στην καταστολή της εξέγερσης. Ανάμεσα στα άλλα το κράτος είχε απέναντι του και την αριστερά η οποία στο μεγαλύτερο μέρος της δεν διαχώρισε πολιτικά τη θέση της από την εξέγερση (για τους δικούς της λόγους βέβαια). Πρόβλημα.
Πως λύνεται; Το ζήτημα της τρομοκρατίας έγκειται, όπως λέει και ο Σαγκουινέττι στο εξής πολύ απλό. Διάλεξε! Ή με εμάς ή με αυτούς. Και η αριστερά και η άκρα αριστερά που έχουν μάθει να μανουβράρουν τα πανιά τους με βάση τους αέρηδες των ΜΜΕ και της κοινωνικής συναίνεσης θα διαλέξουν. Έχουν ήδη διαλέξει. Έχουν ήδη επιλέξει να παίξουν το παιψνίδι του κράτους. Μπαίνουν στη διαδικασία να αναγνωρίσουν σκοτεινούς κύκλους, πράκτορες και ξένα κέντρα. Μπαίνουν στη διαδικασία της επιλογής, που δεν έχει καμία σημασία το τι θα επιλέξεις και το τι θα διαλέξεις. Αρκεί που κάθεσαι στο τραπέζι. Και φυσικά δεν μπορείς όταν σε έχουνε φωνάξει για φαί να βροντοφωνάξεις "τα πιάτα είναι βρώμικα". Το πολύ πολύ να το σιγοψιθυρίσεις στον διπλανό σου, τίποτα παραπάνω.
Θέλετε σούμα; Ορίστε: Πρώτον, πλήρες και έτοιμο σχέδιο της αστυνομίας που μπήκε σε πλήρη εφαρμογή αμέσως μετά το χτύπημα. Δεύτερον, απουσία οποιουδήποτε πολιτικού λόγου πάνω στο χτύπημα είναι ξεκάθαρο ότι βολεύει το κράτος. Τρίτον, το κράτος δημιουργεί το ίδιο το γεγονός το οποίο θα το βγάλει από τη θέση άμυνας και τα ΜΜΕ αναλαμβάνουν να το βγάλουν. Τέταρτον, το κράτος προσπαθεί να κάνει την αριστερά να αποτραβήξει την πολιτική και άρα την πρακτική υποστήριξη της αριστεράς προς την εξέγερση, και αυτή η αριστερά αντί να βγει και να αντεπιτεθεί βγαίνει και κουνάει πειθήνια την ουρίτσα της.
Το ζήτημα είναι απλό. Όπως δεν αποτελεί στοιχείο της δημοκρατικότητας του Καρατζαφέρη οι δηλώσεις του περί του πόσο δημοκρατικός είναι αλλά αντιθέτως είναι οι πολιτικές επιλογές του, δηλ. η πολιτική του πράξη που λέει πόσο φασίστας είναι. Με την ίδια ακριβώς λογική δε δίνω και ούτε πρόκειται να δώσω την παραμικρή σημασία στο αν ο Επαναστατικός Αγώνας είναι ή δεν είναι αριστερός ή αναρχικός. Οι πράξεις του, οι ενέργειες του λειτουργούν υπέρ ενός και μόνο ενός. Του κράτους. Και αυτό τον κάνει κομμάτι του είτε πληρώνεται από αυτό είτε όχι, είτε είναι διαβρωμένος είτε όχι, είτε είναι όλος στημένος σε κάποιον όροφο της ΕΥΠ είτε όχι.
Και πολιτικά το ζήτημα είναι ακόμα πιο απλό. Όποιος στοιχειωδώς θέλει να απαντήσει θα πρέπει να απαντήσει καταδεικνύοντας το ρόλο και τη σημασία του κράτους, των μπάτσων και των ΜΜΕ στην εξέγερση. Να βγει και να πει ευθέως και ρητώς: Αυτές οι σφαίρες είναι σφαίρες του κράτους, που επειδή δεν μπορούν να ριχτούν ενάντια στους εξεγερμένους τις ρίχνει στα πόδια του ίδιου και μετά χοροπηδάει γύρω γύρω και φωνάζει "αυτοί, αυτοί μου τις έριξαν". Και αν το πιάσεις από το αυτί να του πεις, "άστα αυτά ρε μαλακισμένο, πες μας ποιος έριξε τις σφαίρες", θα γυρίσει με το αθώο βλέμμα του Αυτιά, και θα πει "είναι δυνατόν να ρίχνω εγώ σφαίρες στον εαυτό μου;".
Όχι μωρέ, δεν έχει ξανασυμβεί αυτό. Πρώτη φορά συμβαίνει.
Ούτε σκοτεινά κέντρα, ούτε πράκτορες, ούτε αστυνομικές αντιλήψεις της ιστορίας, ούτε συνωμοσίες.
Έπρεπε να πέσουν σφαίρες. Και είναι το κράτος που τις έριξε.
Απλή, ομορφη και η συνηθισμένη κρατική βία.
Καλή δύναμη σε όλους μας.
Θα προσπαθήσω στις γραμμές που ακολουθούν να πω με όσο πιο απλά λόγια μπορώ γιατί η επίθεση στον Ματατζή είναι χτύπημα του κράτους στο ίδιο το κράτος.
Καταρχήν υπάρχει κάτι το τρομερά αδιανόητο σε αυτό. Αδιανόητο σε τέτοιο βαθμό που κάνει το επιχείρημα, την άποψη που λέει το κράτος χτύπησε τον εαυτό του να μοιάζει ανοήτη, συνωμοσιολογία, εκτός τόπου και χρόνου, παράλογη.
Είναι όμως;
Είναι δυνατόν το κράτος να χτυπάει έναν κρατικό υπάλληλο; Δεν θα προκαταβάλω περισσότερο, μιας και η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι η απάντηση που θα δώσω στο τέλος.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...
Καταρχήν υπάρχει ένα και μοναδικό ζήτημα, αν θέλει κανείς να διαπιστώσει ποιος κάνει κάτι. Αυτό το ζήτημα είναι τι αποτελέσματα έχει αυτό που ένα υποκείμενο πράττει. Ως γνωστόν, οι άνθρωποι δεν κρίνονται από την ιδέα που έχουν οι ίδιοι για τον εαυτό τους αλλά από τις πράξεις τους. Ποια είναι τα αποτελέσματα αυτής της πράξης;
Να αρχίσω να απαριθμώ: Μέσα σε ελάχιστες ώρες, έγινε βαλλιστική έρευνα, ταυτοποιήθηκε το όπλο, αποδόθηκαν ευθύνες, αποκλείστηκαν τα Εξάρχεια, έγιναν έρευνες σε σπίτια και ξαμολήθηκαν όλοι με τα λαμπρά τους επιχειρήματα να κάνουν το ρεζουμέ της υπόθεσης. Όλα αυτά έγιναν μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες. Τι είδους ετοιμότητα είναι αυτή, όταν πέρασαν 2 εβδομάδες για να μάθουμε τι έγινες και τι δεν έγινε με τη σφαίρα του Κορκονέα; Αυτά δεν αφορούν τα σκουλήκια τους δημοσιογράφους που συσπώνταν στα κανάλια σαν τα σκουλήκια μέσα στη λάσπη. Αυτοί είναι πάντα έτοιμοι και για αυτό πληρώνονται.
Πρώτον λοιπόν. Η αστυνομία είχε καταρτήσει σχέδιο από την πρώτη στιγμή που έπεσαν πυροβολισμοί. Συγκεκριμένο σχέδιο και συγκεκριμένες κινήσεις. Όταν έπεσαν οι πυροβολισμοί στην κλούβα δεν αποκλείστηκε η γύρω περιοχή ούτε έγιναν έρευνες σε σπίτια. Ας μη μιλήσω για το Περιστέρι και τη σφαίρα που έφαγε ο πιτσιρικάς που έπρεπε να περάσουνε 18 ώρες για να μάθουμε από τι είδους όπλο έφαγε τη σφαίρα ο πιτσιρικάς. Ακόμα δεν είδαμε στο Περιστέρι να γίνει καμιά έρευνα σε κανένα σπίτι. Ας μη μιλήσω για την Κούνεβα που πέρασαν καμιά 15αριά μέρες για να ξεκινήσουν έστω και οι στοιχειώδεις νομικές διαδικασίες... Μέσα σε αυτό το κλίμα, οι μπάτσοι μέσα σε 12 ώρες νύχτας έχουνε λύσει τα πάντα σχετικά με το χτύπημα. Τα πάντα... Θυμίζουν έναν πολύ καλό πλασιέ, που αφού σε έχει προετοιμάσει ψυχολογικά (και τι άλλο έκαναν 15 μέρες τώρα;) για το πρόβλημα σου παρουσιάζει τη λαμπρή λύση που την έχει έτοιμη στο τσεπάκι του.
Ένα δεύτερον. Δεν υπάρχει ανάληψη ευθύνης. Αυτή η πατέντα του να γίνονται χτυπήματα και μετά από 6-7 χρόνια να γίνεται η ανάληψη ευθύνης εγώ δεν την καταλαβαίνω. Και όλο αυτό βρωμάει. Υπάρχει ένα απλό ζήτημα. Κάθε άνθρωπος είτε αριστερός είναι είτε αναρχικός, όταν κάνει κάτι δημόσια έχει την πολύ απλή συνήθεια να βγάζει μία προκύρηξη τη στιγμή που το κάνει. Μα πορεία κάνει; Να η προκύρηξη. Μα σε ένα εργοστάσιο πηγαίνει; Να η προκύρηξη. Μα στη γειτονιά παίρνει μία πρωτοβουλία να κάνει κάτι; Να η προκύρηξη. Εδώ, δεν υπάρχει λόγος. Δεν υπάρχει πολιτικός λόγος πάνω σε αυτή την ενέργεια. Είναι δυνατόν να είσαι πολιτικό υποκείμενο και να μην συνοδεύει την πράξη σου ο λόγος σου; Όχι. Δε γίνεται. Τι μπορεί να εξυπηρετεί αυτή η μεγάλη καθυστέρηση στην συνοδεία του πολιτικού λόγου της πολιτικής σου πράξης, κάτι άλλο πέρα από το να αφήσεις χώρο στα παπαγαλάκια να πεταρίζουν στα τροπικά δάση τους θεάματος που κάνει πάντα ζέστη; Τι άλλο μπορεί να εξυπηρετεί αυτή η καθυστέρηση πέρα από το να αφήσει τουλάχιστον για ένα διάστημα να παίξει το παιχνίδι του το κράτος;
Ας κάνουμε μία σούμα. Πρώτον, πλήρες και έτοιμο σχέδιο της αστυνομίας που μπήκε σε πλήρη εφαρμογή αμέσως μετά το χτύπημα. Δεύτερον, απουσία του οποιουδήποτε πολιτικού λόγου πάνω στο χτύπημα είναι ξεκάθαρο ότι βολεύει το κράτος.
Συνεχίζουμε.
Τρίτον. Το κράτος και οι δυνάμεις της τάξης, από την πρώτη στιγμή της εξέγερσης ήθελαν ένα πράγμα για να μπορέσουν να γυρίσουν πολιτικά το παιχνίδι. Ήθελαν ένα νεκρό μπάτσο. Είχαν ανάγκη να ισοφαριστούν στο επίπεδο του θεάματος με έναν νεκρό. Και το ήθελαν προκειμένου να μπορέσουν να στρέψουν το φως από την αστυνομική καταστολή στον κίνδυνο της τρομοκρατίας. Η εξέγερση όμως είχε την τερατώση ευφυία να σταθεί πέρα από αυτό και να καταδείξει ότι το πρόβλημα της είναι ευρύτερο. Η εξέγερση είχε την τερατώδη ευφυία να αντιληφθεί ότι το πρόβλημα αυτού του κόσμου δεν είναι πρόβλημα μπάτσων σαν ανθρώπινες οντότητες αλλά σαν θεσμός. Η εξέγερση θέλησε να καταδείξει ότι τα προβλήματα πηγαίνουν πολύ πιο πέρα. Από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και την υγεία, από την παιδεία και την εργασία, από τους χώρους στις γειτονιές που μας λείπουν και την μέγγενη της κατανάλωσης σαν ο μόνος δρόμος για να είναι κανείς ευτυχισμένος. Η εξέγερση απονομιμοποίησε στη συνείδηση και της ίδιας άλλα και της κοινωνίας (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) το θεμέλιο λίθο της νεοελληνικής συναίνεσης. Και ήταν τόσο δυνατή αυτή η απονομιμοποιήση που κατάφερε να περάσει ολόφωτη ακόμα και στον σκοτεινό κόσμο της τηλεοράσης. Ήταν πια αδύνατο και να την κρύψουν, και να μη μιλήσουν για αυτή και τα ζητήματα τα οποία έβαλε. Από τις καταλήψεις δημοσίων κτηρίων μέχρι τις παρεμβάσεις στα θέατρα, και από τις διαδηλώσεις μέχρι τα συνθήματα: όλη αυτή την γιγαντιαία δύναμη δεν μπορούσε να την κρύψει κανένας τους. Εδώ ή εκεί θα έπεφτε σιωπή. Αλλά το σύνολο ήταν πιο φωτεινό και από την καιόμενη βάτο του Μωυσή του εμπορικού κέντρου της Αθήνας. Άρα το κράτος ήθελε έναν δικό του νεκρό για να μετατρέψει την εξέγερση σε βεντέτα αυτού και των "αναρχικών". Αυτό όλος ο κόσμος το έχει δει. Και όλος ο κόσμος το είχε κατα νου.
Το κράτος ξέρει να παίζει πολύ καλά το παιχνίδι της τρομοκρατίας. Το κράτος σαν καλός νταβατζής που είναι στηρίζει την ενότητα του πάνω σε αυτό. Επιπλέον, από τα τέλη της δεκαετίας του '90 και μετά ο καπιταλισμός πατάει σε δύο πόδια. Lifestyle και μπάτσοι. Πάνω εκεί έχει χτίσει όλη την κοινωνική του συναίνεση ο δυτικός κόσμος. Και για να χτίσει αυτή τη συναίνεση έχει χρησιμοποιήσει τον υπέρτατο κίνδυνο κάτω από την ομπρέλλα του οποίου όλοι είναι αγαπημένοι. Δεν είναι πια τα αντίπαλα έθνη, δεν είναι πια ο εσωτερικός εχθρός αλλά μία αδιευκρίνιστη, σκοτεινή, περίεργη δύναμη η οποία σαν μοναδικό σκοπό έχει να σπείρει τρόμο στον πληθυσμό. Και εδώ φαίνεται όλο το κατασκευασμένο ψέμα της τρομοκρατίας. Γιατί είναι ακριβώς εκείνα τα ίδια τα ΜΜΕ που σπέρνουν τον τρόμο. Ειδικότερα από τη στιγμή κατά την οποία παίρνουν τις μικρής έκτασης και έντασης ενέργειες και τις μεγαλοποιούν, τις πολλαπλασιάζουν για να φτάσουν σε όλον ακριβώς τον πληθυσμό. Ενέργειες για τις οποίες πιθανά δε θα μάθαινε κανένας μέσα σπό το στόμα του κάθε δημοσιογράφου "γίνονται" τρομοκρατία από αυτούς τους ίδιους. Τα ΜΜΕ τρομοκρατούν τον πληθυσμό, δεν τον τρομοκαρατούν οι σφαίρες. Τρομοκρατία άλλωστε δεν είναι να σκοτώσεις έναν άνθρωπο. Αυτό μπορεί να είναι από φόνο εώς ατύχημα και νόμιμη άμυνα. Τρομοκρατία είναι μία συγκεκριμένη ενέργεια να σπέρνει τον τρόμο στον πληθυσμό: Και ποιος είναι αυτός που σπέρνει τον τρόμο; Οι σφαίρες στην Μπομπουλίνας; Ο ανύπαρκτος πολιτικός λόγος αυτών που της έριξαν; Ή τα ΜΜΕ και οι μπάτσοι;
Αλλά ακριβώς επειδή το κράτος δεν μπορεί να κατσκευάσει εντελώς ένα τόσο μεγάλο ψέμμα είναι αναγκασμένο να το δημιουργήσει το ίδιο. Επί δύο βδομάδες αυτό προσπαθούσε. Με τις σφαίρες που πέφτανε από δω και από 'κει. Αλλά κανένα από αυτά δεν έπιασε. Δοκίμασε να παίξει το παιχνίδι ξεκινώντας από χαμηλά. Αλλά τίποτα. Η εξέγερση και η τρομερή ωριμότητα της ήταν ανώτερες πολιτικά. Έπρεπε να το φτάσει εκεί.
Ας κάνουμε πάλι μία σούμα. Πρώτον, πλήρες και έτοιμο σχέδιο της αστυνομίας που μπήκε σε πλήρη εφαρμογή αμέσως μετά το χτύπημα. Δεύτερον, απουσία οποιουδήποτε πολιτικού λόγου πάνω στο χτύπημα είναι ξεκάθαρο ότι βολεύει το κράτος. Τρίτον, το κράτος δημιουργεί το ίδιο το γεγονός το οποίο θα το βγάλει από τη θέση άμυνας και τα ΜΜΕ αναλαμβάνουν να το βγάλουν.
Τέταρτο. Η εξέγερση έβγαλε στον κόσμο ένα τεράστιο πλήθος. Πλήθος και κοινωνικό και πολιτικό. Το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου που βρίσκεται από την αριστερά μέχρι την αντιεξουσία κατέβηκε στο δρόμο. Εξαρείται λαμπρά το ΚΚΕ που και αυτό κατέβηκε αλλά αφού πρώτα έκανε τρελλές μετάνοιες στην εθνική ενότητα και στη νομιμοφροσύνη του. Κατά μία έννοια αναδύθηκε στο δρόμο και στις γειτονιές μία ενότητα όλης της αριστεράς, της άκρας αριστεράς και της αντιεξουσίας. Μία ενότητα όχι πολιτική φυσικά αλλά πρακτική. Αυτό πολιτικά ήταν πρόβλημα στη διαχείρηση και επομένως στην καταστολή της εξέγερσης. Ανάμεσα στα άλλα το κράτος είχε απέναντι του και την αριστερά η οποία στο μεγαλύτερο μέρος της δεν διαχώρισε πολιτικά τη θέση της από την εξέγερση (για τους δικούς της λόγους βέβαια). Πρόβλημα.
Πως λύνεται; Το ζήτημα της τρομοκρατίας έγκειται, όπως λέει και ο Σαγκουινέττι στο εξής πολύ απλό. Διάλεξε! Ή με εμάς ή με αυτούς. Και η αριστερά και η άκρα αριστερά που έχουν μάθει να μανουβράρουν τα πανιά τους με βάση τους αέρηδες των ΜΜΕ και της κοινωνικής συναίνεσης θα διαλέξουν. Έχουν ήδη διαλέξει. Έχουν ήδη επιλέξει να παίξουν το παιψνίδι του κράτους. Μπαίνουν στη διαδικασία να αναγνωρίσουν σκοτεινούς κύκλους, πράκτορες και ξένα κέντρα. Μπαίνουν στη διαδικασία της επιλογής, που δεν έχει καμία σημασία το τι θα επιλέξεις και το τι θα διαλέξεις. Αρκεί που κάθεσαι στο τραπέζι. Και φυσικά δεν μπορείς όταν σε έχουνε φωνάξει για φαί να βροντοφωνάξεις "τα πιάτα είναι βρώμικα". Το πολύ πολύ να το σιγοψιθυρίσεις στον διπλανό σου, τίποτα παραπάνω.
Θέλετε σούμα; Ορίστε: Πρώτον, πλήρες και έτοιμο σχέδιο της αστυνομίας που μπήκε σε πλήρη εφαρμογή αμέσως μετά το χτύπημα. Δεύτερον, απουσία οποιουδήποτε πολιτικού λόγου πάνω στο χτύπημα είναι ξεκάθαρο ότι βολεύει το κράτος. Τρίτον, το κράτος δημιουργεί το ίδιο το γεγονός το οποίο θα το βγάλει από τη θέση άμυνας και τα ΜΜΕ αναλαμβάνουν να το βγάλουν. Τέταρτον, το κράτος προσπαθεί να κάνει την αριστερά να αποτραβήξει την πολιτική και άρα την πρακτική υποστήριξη της αριστεράς προς την εξέγερση, και αυτή η αριστερά αντί να βγει και να αντεπιτεθεί βγαίνει και κουνάει πειθήνια την ουρίτσα της.
Το ζήτημα είναι απλό. Όπως δεν αποτελεί στοιχείο της δημοκρατικότητας του Καρατζαφέρη οι δηλώσεις του περί του πόσο δημοκρατικός είναι αλλά αντιθέτως είναι οι πολιτικές επιλογές του, δηλ. η πολιτική του πράξη που λέει πόσο φασίστας είναι. Με την ίδια ακριβώς λογική δε δίνω και ούτε πρόκειται να δώσω την παραμικρή σημασία στο αν ο Επαναστατικός Αγώνας είναι ή δεν είναι αριστερός ή αναρχικός. Οι πράξεις του, οι ενέργειες του λειτουργούν υπέρ ενός και μόνο ενός. Του κράτους. Και αυτό τον κάνει κομμάτι του είτε πληρώνεται από αυτό είτε όχι, είτε είναι διαβρωμένος είτε όχι, είτε είναι όλος στημένος σε κάποιον όροφο της ΕΥΠ είτε όχι.
Και πολιτικά το ζήτημα είναι ακόμα πιο απλό. Όποιος στοιχειωδώς θέλει να απαντήσει θα πρέπει να απαντήσει καταδεικνύοντας το ρόλο και τη σημασία του κράτους, των μπάτσων και των ΜΜΕ στην εξέγερση. Να βγει και να πει ευθέως και ρητώς: Αυτές οι σφαίρες είναι σφαίρες του κράτους, που επειδή δεν μπορούν να ριχτούν ενάντια στους εξεγερμένους τις ρίχνει στα πόδια του ίδιου και μετά χοροπηδάει γύρω γύρω και φωνάζει "αυτοί, αυτοί μου τις έριξαν". Και αν το πιάσεις από το αυτί να του πεις, "άστα αυτά ρε μαλακισμένο, πες μας ποιος έριξε τις σφαίρες", θα γυρίσει με το αθώο βλέμμα του Αυτιά, και θα πει "είναι δυνατόν να ρίχνω εγώ σφαίρες στον εαυτό μου;".
Όχι μωρέ, δεν έχει ξανασυμβεί αυτό. Πρώτη φορά συμβαίνει.
Ούτε σκοτεινά κέντρα, ούτε πράκτορες, ούτε αστυνομικές αντιλήψεις της ιστορίας, ούτε συνωμοσίες.
Έπρεπε να πέσουν σφαίρες. Και είναι το κράτος που τις έριξε.
Απλή, ομορφη και η συνηθισμένη κρατική βία.
Καλή δύναμη σε όλους μας.
Κατηγορία: Αναλύσεις
37 Comments:
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Subscribe to:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Μια ένσταση για το κατά πόσον οφείλει κανείς να ξεκινάει με την παραδοχή ότι πρόκειται για (παρα)κρατική προβοκάτσια, αφήνοντας να αιωρείται έτσι η αίσθηση ότι σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε να αισθάνεται υπόλογος ή σε απολογητική θέση για τη δολοφονική απόπειρα με καλάσνικοφ, σα να μην αρκεί για αυτό η διακριτή συλλογική, μαζική, επώνυμη δράση.
Ενδείξεις ότι πρόκειται για προβοκάτσια υπάρχουν (κυρίως η επιλογή του χώρου των δύο επιθέσεων), αλλά αν έχεις ήδη συγκροτήσει μια συγκεκριμένη ερμηνεία, μετά εύκολα προσαρμόζεις τα υπόλοιπα στοιχεία για να συμφωνούν με αυτή (βλ. κατεξοχήν πρακτική ΚΚΕ). Για το ότι καθυστερεί η ανάληψη ευθύνης μπορεί να παίζει ρόλο π.χ. πως το «Ποντίκι» κυκλοφορεί κάθε Πέμπτη...
Ήθελα μόνο να σημειώσω (ορμώμενος και από τη σχετική επισήμανση στο τελευταίο Serajevo) ότι η ΕΥΠ κάνει καλά τη δουλειά της, και οι περιπτώσεις της κινητοποίησης «αγανακτισμένων πολιτών» αφορούσαν πόλεις όπου τα κλιμάκιά της έχουν σταθερή παρουσία (Λάρισα λόγω αρχηγείου του ΝΑΤΟ, Κομοτηνή λόγω μειονότητας, Πάτρα με μακρόχρονη ύπαρξη οργανωμένων ακροδεξιών και το θέμα των προσφύγων).
Παρεμπιπτόντως, ας μην υποτιμούμε επίσης την ΕΥΠ και άλλους κύκλους, όσον αφορά το θέμα της εκμετάλλευσης της ανωνυμίας για προχωρημένη ιδεολογική δράση και ψυχολογικό πόλεμο μέσω του διαδικτύου, κι αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα για τα διάφορα indymedia, indy κλπ.
απλα μερικές σκέψεις ....
η ασσυμετρία της παγκοσμιοποιήσης (μειωμένη κοινωνική ασφάλιση και αυξημένη κοινωνική ασφάλεια (βλ. τρομονόμους)) είναι ένα φαινόμενο το οποίο σίγουρα δεν ξεκίνησε απο την Ελλάδα...όλοι 8υμούνται καλά πιστεύω τι έγινε με τα περιστατικά στις 9/11 και πως λειτούργησε το γεγονός για την εφαρμογή αντιτρομοκρατικών νόμων κτλ....δυστυχώς ζούμε πλεόν σε ενα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον όπου θετικά και αρνητικά πράγματα εξαπλωνονται σε παγκόσμια κλίμακα με μικρή η μεγάλη καθυστέρηση,,,
αμέσως μετά τις επιθέσεις τουσ αμερικάνους τους έπιασε μια μαζική υστερία ότι το ίδιο το κράτος ήταν πίσω απο όλα και πάντα όλες αυτές οι θεωρίες είναι στα όρια της συνομοσιολογίας.....συγκρίνοντας βέβαια το περιστατικό η διαφορά κλίμακας είναι τεράστια....
το θέμα είναι μέσω της Αμερικής διοχετεύτηκαν και στην Ευρώπη ανάλογα φαινόμενα σε μερικά χρόνια με πρώτη την Ιταλία κ Γαλλία και τώρα τα βλέπουμε κ στην Ελλάδα...
το μόνο σίγουρο είναι οτι ο ρόλος του κράτους (με το μπερδεμενο χαρακτηρα του πλεον) έχει περιοριστεί στον ρυθμίζει το ξύλο που θα ρίξει η αστυνομία απο τη μία και να στήνει κωλο στους επενδυτές απο την άλλη για να καταράψουμε υψηλούς ρυθμούς ψευτο αναπτυξης....
δεν υπάρχει πολιτική πλέον μόνο αγορά....απο κει ξεκινάνε όλα...
Bouvard et Pécuchet partis à la rencontre de M. Sanguinetti...
Τέτοιες παρεμβάσεις είναι πιο αποτελεσματικές από πολλές άλλες.
καλό είναι που και που να ξενερώνει κανείς. Βοηθάει στο να βλέπεις πιο καθαρά.
Η ένσταση σου έχει μία βάση στο βαθμό που κάποιος εδώ μέσα διαβάζει αυτό και μόνο το κείμενο. Όμως έχω μιλήσει και επιχειρηματοληγήσει πολλές φορές ενάντια σε κάθε είδους πρωτοπορίες (των ενόπλων συμπεριλαμβανομένων).
Τι συνήθεια των διάφορων ενόπλων να βγάζουνε προκυρήξεις μετά από 5 χρόνια εγώ δεν την καταλαβαίνω. Και μου βρωμάει.
διαβάτη,
το τελευταίο για προχωρημένη ιδεολογική δράση της ΕΥΠ δεν το καταλαβαίνω. Αν θες εξήγησε το. Πάντως δε νομίζω ότι ασχολούνται ιδιαίτερα με το διαδίκτυο. Έχουν τη τηλεόραση.
Ρε Μαύρε γαλλικά μόνο το ne travailiez jamais ξέρω και ούτε να το γράφω σωστά μάλλον. Για ξηγήσου...
Rider,
το θέμα της Κούνεβα είναι τεράστιο. Μία λέξη μόνο:
Συνεχίζουμε.
ή ειναι τοσο πορωμενοι ωστε δεν κρατιοντουσαν με τιποτα, οποτε χεστηκαν κι αν θα τσαλακωσουν το κινημα
ή βρισκονται στη φαρετρα της ανω υπηρεσιας και απλα τους πηραν τηλεφωνο.
Ας περιμενατε ρε παιδια κανα δυο μηνες.Πρεμουρα και 'σεις.
Τωρα, αν ειστε της ΕΥΠ (και γι αυτο κανανε τοτε τα μικρομπατσακια 100 ωρες να πανε στο σημειο στο Γουδη, λεω γω τωρα), τι να σας πω...Σκατα στον ταφο σας!
"Ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα,το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και ο κ. Παυλόπουλος είχαν πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες θα γινόταν επίθεση με στόχο τη ζωή αστυνομικών, ως εκδίκηση για την δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου. Δεν χρειάζοταν άλλωστε και κανένα τρομερό δίκτυο πληροφοριοδοτών: υπήρχε ηδη το προηγούμενο των πυροβολισμών εναντίον κλούβας των ΜΑΤ στην Πολυτεχνειούπολη του Ζωγράφου,15 μέρες πριν.
Παρόλα αυτά, δεν πάρθηκε κανένα έκτακτο μέτρο προστασίας για τους αστυνομικούς που κάνουν περιπολίες ή φρουρούν κτίρια όπως αυτοί στα Εξάρχεια. Οι τρεις αστυνομικοί που δέχθηκαν την επίθεση δεν φορούσαν καν αλεξίσφαιρα γιλέκα. Δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: είτε η κυβέρνηση θεωρούσε ότι μια παρόμοια ενέργεια θα την ευνοούσε πολιτικά για να επανασυσπειρώσει την σιωπηλή πλειοψηφία και τις διαλυμένες τάξεις της αστυνομίας και δεν έκανε τίποτα για να την αποτρέψει. Ή ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου αλλά και οι αρχηγοί της αστυνομίας είναι τελείως ανίκανοι και επομένως πρέπει να παραιτηθούν".
από tvxs.gr
Προφανώς βέβαια δεν μπορεί τη μια οι αρχηγοί της αστυνομίας να υμνούνται και να δοξάζονται για την αποτελεσματικότητά τους πιάνοντας τον Παλαιοκώστα π.χ. (το ξεχάσαμε;), σκοτώνοντας μετανάστες, εφαρμόζοντας το νόμο, κτλ. και από την άλλη να είναι άχρηστοι και ανίκανοι... Άρα κάτι άλλο συμβαίνει.
Σημασία επίσης δεν έχει αν είναι όντως κρατική δουλειά ή αν κάποιοι απλώς ενέργησαν χωρίς να το "καλοσκεφτούν" (sic) όπως λένε, αλλά πως είναι ξεκάθαρο σχεδόν στον καθένα πως μια τέτοια ενέργεια είναι Η ΜΟΝΗ ενέργεια που εξυπηρετεί ΑΝΟΙΧΤΑ τα συμφέροντα του κράτους που θέλει να εκφυλίσει την εξέγερση σε βεντέτα με τον @/@ χώρο. Γιατί το κράτος έχει καταλάβει πως οι πρακτικές και οι ιδέες του @/@ χώρου κυριάρχησαν κατά κόρον στην εξέγερση, έστω κι αν ξεπεράστηκαν ως ένα βαθμό.
Το δεύτερο χαρτί που έχει το κράτος αυτή τη στιγμή στα χέρια του είναι αυτό του εθνικισμού ώστε να μετατρέψει την κοινωνία σε μια εθνικιστική αγέλη που θα τσιρίζει πατριωτικά συνθήματα για να μπει κάτω από τη σημαία και να απαιτήσει από το κράτος περισσότερη ασφάλεια. Ό,τι έγινε και με το "μακεδονικό" αμέσως μετά τα "μαθητικά".
Λοιπόν αυτά τα 2 χαρτιά που έχει το κράτος τα χρησιμοποιεί για έναν και απλό λόγο. Ότι ΔΕΝ ΈΧΕΙ κανένα άλλο σχέδιο σωτηρίας της νεοφιλελεύθερης μορφής του καπιταλισμού άμεσα (δεν υπάρχει ούτε σοσιαλδημοκρατία να μπει μπροστά και να σώσει την παρτίδα, ούτε και κανένα άλλο "κοινωνικό συμβόλαιο" -ας θυμηθούμε λίγο και την Αργεντινή).
Οπότε καταστολή και πάλι καταστολή ούτως ώστε να πειθαρχήσει την κοινωνία στην προσταγή του Κεφαλαίου. Τρομοκρατία και πάλι τρομοκρατία (ιδεολογική και πρακτική) ώστε να φοβίσει τον κόσμο και να σταματήσει να κατεβαίνει στο δρόμο.
Δεν ξέρω που θα πάει η κατάσταση, και καθόλου δε νομίζω πως η Αριστερά έχει τις λύσεις, πάντως φαίνεται πως θα εκτραχυνθούν τα πράγματα, αλλά από την άλλη αυτό δείχνει και πόσο πολύ έχουν χρεωκοπήσει πλέον Κεφάλαιο και Κράτος να κάνουν έναν κόσμο καθ'εικόνα και ομοίωσή τους...
Εγώ αντίθετα υποστηρίζω ότι το φυτό που μας δίνει την φασολάδα φταίει για όλα.
1ον)η φασολιά για να βγεί, θέλει θρεπτικές ουσίες. Λόγω του ότι είναι τόσο συνηφασμένη με την δίατα του Έλληνα, ουσιαστικά αναγκάζει τον Έλληνα να τις ρίξει φυτοφάρμακο για να βγεί σε μεγάλες ποσότητες αφού για να φάει όλη η Έλλάδα πρέπει να βγούν μεγάλες ποσότητες που φυσικά δεν θα έβγαιναν. Αρα στην βάση του, η φασολία αναγκάζει τον ανθρωποέλληνα να χρησιμοποιήσει αυτό το καθαρα εξουσιαστικό χημικό, βιάζοντας την φασολιά να καρποφορήσει και χαλώντας την οικοαλυσίδα.
2) Η φασολάδα φταίει για όλα! Γιατι αφού βγεί η φασολιά, η οποία για να μαζευτεί πρέπει να αναγκαστούνε μυριάδες ανθρώπων να δουλέψουνε χωρίς ασφάλιση-αφου ο Έλληνας ζητάει φασολάδα και γρήγορα!- και σε εξοντωτικές συνθήκες κάτω απο τον ήλιο, μετα μεταφέρεται στα μεταποιητικά κέντρα με καθαρά καπιταλιστικά σύμβολα, τα φορτηγά! μηχανη=βιομηχανική επανάσταση ΟΥΥΥΥΥΥ! ΣΑΤΑΝΑΣ! Αρα συνοψίζω, η φασολία αναγκάζει στην διαιώνιση καπιταλιστικών δομών και άρα ΦΑΣΟΛΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ!
3ον) η φασολάδα σαν σύμβολο της πατριαρχικής δομής, αφου ΦΥΣΙΚΑ η φασολάδα ήτανε μέγιστο χαρακτηριστικό της κλασσικής ελληνικής οικογένειας, έβγαζε ένστικτα εξουσιαστικά όταν την σέρβιρε η μαμά υποχείριο του αντρός στο τραπέζι. Τα παιδία έπρεπε να φάνε φασολάδα και να μην μιλάνε όταν τρώνε. Καταπίεση. ΟΥΥΥΥΥ. Φασισμός. Είναι φανερή η κατεπιεστική επίδραση της φασολάδας.
4ον) Ασ μην σχολιάσουμε και τις κλανιές τώρα που προκαλει.
Εν κατακλείδει, η φασολία προκαλεί όλες τις δυστυχίες στην γή και πρέπει να εκριζωθεί και να καεί. Ακούγεται πως στην Αργεντινή τρώνε επαναστατικά κουκιά και ίσως πρέπει να τα εισάγουμε.
γαμώ τις παρωπίδες-ιδεολογίες μας
το σχόλιο τόσο για τον τίτλο όσο και για το άρθρο ήταν επιδοκιμαστικό (γι’αυτό και «μία» η ένσταση), ελπίζω να μην το κατάλαβες ειρωνικά (βασικό πρόβλημα της μέσω πληκτρολογίου επικοινωνίας).
Τώρα, για να γίνω πιο σαφής, ήθελα να πω ότι στο τριπάκι που θέλουν να μας βάλουν «απολογηθείτε τώρα όλοι εσείς που συμμετείχατε ή αναθαρρήσατε με την πρόσφατη εξέγερση» (αυτό που περιγράφεις κι εσύ με το να σε καθίζουν στο δικό τους τραπέζι), δεν πρέπει να απαντήσουμε με βασική προτεραιότητα να αποδείξουμε ότι οι δράστες ήταν οπωσδήποτε χαφιέδες (που δεν αποκλείεται καθόλου να ήταν). Αυτό μπορεί να παρερμηνευθεί ότι σε αντίθετη περίπτωση καταλήγουμε πως όλο το κίνημα είναι υπόλογο (που - προφανώς - δε σε κατηγορώ ότι λες αυτό). Στο κάτω κάτω, εδώ, η ίδια η πράξη τους προσπάθησε να ακυρώσει κι ένα από τα βασικότερα συνθήματα, αυτό με τις βιτρίνες και τις ζωές.
Τέλος, ξενερωμένος είμαι δυστυχώς όλες τις τελευταίες μέρες, ενώ τα κείμενά σου τα τσεκάρω συχνά πάντοτε για καλό λόγο.
Μα οι σφαίρες σε εκείνη την περίπτωση χτυπήσαν χαμηλά, στα λάστιχα και στην μηχανή...Όχι λένε τότε οι αντικειμενικοί παπαγάλοι...στοχεύαν πιο ψηλά αλλά επειδή το όπλο δεν συγκρατιέται χτυπήσαν στο κάτω μέρος της κλούβας! Τώρα γιατι εγώ από το στρατό θυμάμαι πως οι βολές έχουν την τάση να φεύγουν πάντα μα πάντα προς τα πάνω όταν δεν όταν ρίχνεις κατά ριπάς?...
συμφωνώ μαζί σου σε πολλά. Η υπόθεση βρωμάει από χιλιόμετρα έτσι και αλλιώς.
Ας μην μπούμε σε διαδικασία να ψάχνουμε λεπτομέρειες, νομίζω είναι λάθος. Ας πούμε εγώ χτες άκουγα στο Σκάι ότι περιμένουν και άλλο χτύπημα σε άλλο στόχο... Ότι να'ναι.
Όντως ο εθνικισμός μου είχε ξεφύγει όπως το 2002 και μετά, μπάτσοι, τρομοκρατία, εθνικισμός, lifestyle.
Ναι αλλά τώρα οι κατασκευαστικές περνάνε κρίση...
@ likos
Δεν τα ήξερα όλα αυτά για τη φασολιά...
@ head charge
οχι, όχι, δεν το εξέλαβα ειρωνικά. Ούτε πήγαινε σε σένα αυτό που είπα.
Νομίζω δεν απολογούμαι. Και νομίζω ότι πολιτικά για να απαντήσεις οφείλεις να κινηθείς μόνο σε αυτή τη βάση... ούτε σιωπή, ούτε διακαιολογίες. Εσείς το κάνατε γιατί εσάς συμφέρει. Πρέπει να βγούμε και να καταδείξουμε ΠΟΛΙΤΙΚΑ ποιος έχει συμφέρον από αυτή την υπόθεση.
thanx diasele...
ανώνυμε 1:
όποιος διαβάζει Φλωμπερ είναι μούρη;
ανώνυμε 2:
εγώ πάντως θυμάμαι τότε ότι βγαίνανε και λέγανε για τις σφαίρες στην κλούβα ότι δε θέλανε να σκοτώσουνε, αυτός ο πράκτορας της ασφάλειας στον Άλφα συγκεκριμένα.
Και μου είχε κάνει εντύπωση...
στην ίδια κατηγορία αντιλαμβάνομαι και την πρεμούρα των ΜΜΕ για τα πεσίματα παοκτζήδων σε αριανούς, τα οποία μεγενθύθηκαν όσο έπρεπε ώστε να αναφωνήσει ο καθένας "μα καλά τι κάνει η αστυνομία", "δεν υπάρχει κράτος" και τα ρέστα. Για να μην αναφερθώ καν στα εκτενή ρεπορτάζ για την "άνοδο της εγκληματικότητας" με πιο απάνθρωπες κινήσεις (ξυλοδαρμός του θύματος ακόμη και χωρίς να προβάλλε αντίσταση κλπ)... Όλα αυτά σε 24ωρη πλύση εγκεφάλου -εχμ συγγνώμη ενημέρωση εννοούσα.
Νομίζω σε αυτή τη φάση κάθε αποκομμένη, μη-κινηματική βία, θα στρατολογηθεί εναντίον μας και υπέρ της ησυχίας-τάξης-ασφάλειας. θα συμφωνήσω πως το κίνημα ήταν αρκετά έξυπνο ώστε να μην στοχεύσει στη φυσική εξόντωση μπάτσων. Για μια σειρά από λόγους. Κι αν ήθελε να το κάνει θα το είχε κάνει άνετα. Φοβάμαι πως εχθρός του κινήματος αυτή τη στιγμή είναι ΚΑΙ αυτοί που θα σπείρουν τη σύγχυση με φετιχιστικά συνθηματάκια προσπαθώντας να εντάξουν την ενέργεια αυτή στις κινηματικές πρακτικές, από τις καταλήψεις μέχρι τη βία στο δρόμο ή ακόμα και τα μεμονωμένα σαμποτάζ, τις ενέργειες αλληλεγγύης, τις συνελεύσεις στις γειτονιές κλπ, αλλά και όσοι εξακολουθούν να παίζουν το παιχίδι των ΜΜΕ, σωζωντας όπως όπως τη "δημοκρατικότητα" και "αντικειμενικότητα" των μέσων μαζικής εξαπάτησης με εμφανίσεις, συνεργασίες, συνεντεύξεις κλπ, ειδικά σε μία φάση που αυτά χαίρουν της απαξίωσης του συνόλου σχεδόν των κατοίκων αυτής της χώρας, σύμφωνα κιόλας με τα δικά τους γκάλοπ.
Ζητώ συγνώμη που δεν ήμουν σαφής, αλλά είναι άλλη ιστορία κι ας μη την μπλέξω με την παρούσα. Υπόσχομαι να επανέλθω εν καιρώ. Δεν ισχυρίζομαι πάντως ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει ήδη σε σημαντική έκταση, απλά θεωρώ ότι είναι θέμα χρόνου.
Όσον αφορά δε το κύριο θέμα, ελπίζω η προβοκάτσια να μείνει ως έχει και να μην υπάρξει συνέχεια (να στηθεί π.χ. κάποια πλεκτάνη εις βάρος συντρόφων).
εδώ θα είμαστε (δεν μπορούμε να πάμε και αλλου...)
Ανώνυμε,
εκεί θέλουνε να το πάνε και εκεί να το τραβήξουνε.
Ακόμα λένε για το Σερίφη; 30 χρόνια για τον Σερίφη λένε... έλεοοοοοοοοοοοος... Μήπως είναι και ο Παπανδρεέου από πίσω; (Ο Ανδρέας... έτσι;).
Εμείς δεν πρέπει να ψαρώσουμε, και κυρίως να συνεχίσουμε όλα όσα πρέπει να κάνουμε. Μην αφήσουμε το κίνημα και τρέχουμε για βρούβες.
Συνεχίζουμε. Είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε.
Η Βαλλιστική βγήκε τόσο γρήγορα απλώς γιατί τα στοιχεία του συγκεκριμένου όπλου του "επαναστατικού αγώνα" είναι καταγεγραμμένα στο κομπιούτερ από προηγούμενη δράση του! Αρκούσε μόνο ενα κλικ για να κάνει το κομπιούτερ τη σύγκριση! Το όπλο του μπάτσου που δολοφόνησε τον Αλέξη δεν είχε ξαναδράσει για να είναι καταχωρημένο.. Αν δηλαδή τραβήξεις το δικό σου πιστόλι (κάτι πού δεν αποκλείεται τόσο μαλάκας που είσαι,θα κάνουν δυό βδομάδες να το πιστοποιήσουν! Κατάλαβες πόσο εύκολα στηρίζεις το μίσος σου στην άγνοια, στη μαλακία και στον κρετινισμό σου;
alla htane epomeno giati eimaste to kalytero e8nos apola kai gamw ta paidia kai energopoieitai kai to DNA mas opou na nai kai 8a stamataei tis sfaires twn tromokratwn apo mono tou
δυστυχώς για εσένα το θεμέλιο της λογικής μου δεν είναι τα αστυνομικά ρεπορτάζ. Αν και είμαι βέβαιος ότι αν κάτσω να ψάξω στοιχεία συγκεκριμένα για την καταπλητκική ετοιμότητα της ΕΛΑΣ (π.χ. επισκέψεις σε ΟΛΑ τα καφενεία των Εξαρχείων λες και ο άλλος θα έπινε την μπύρα του αγκαλιά με το καλάσνικοφ, και ντου σε σπίτια κατοίκων και όλα αυτά 3 ώρες μετά το χτύπημα. Μα καλά λέω εγώ τώρα, δε χρειάστηκε να συνεδριάσουν, να συνεκτιμήσουν, να αποφασίσουν, να καταστρώσουν κάποιο σχέδιο να κινητοποιήσουν τους αστυνομικούς να... να... να...; Αυτό σημαίνει ότι υπήρχε σχέδιο έτοιμο, διευθύνσεις γραμμένες, ήταν όλα έτοιμα.)
Και το ξαναλέω: στο περιστέρι δεν έκαναν ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΣΠΙΤΙ... Μόνο ποιος είχε άδεια οπλοφορίας στην περιοχή ελέγξανε...
Περιγράφω τουλάχιστον 4 συγκεκριμένους λόγους για τους οποίους το χτύπημα είναι κρατικό.
Από αυτούς ο ένας είναι από το αστυνομικό ρεπορτάζ. Οι υπόλοιποι είναι βασιμένοι στη λογική. (Έτσι όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ τέλος πάντων).
Λυπάμαι που δεν ξέρω πως λειτουργεί η ελληνική αστυνομία.
Εσύ φαίνεται να ξέρεις καλυτερα.
Με είπες μαλάκα και κρετίνο ή μου φαίνεται;
Η αφορμή για την έναρξη του Ά Παγκοσμίου ήταν ένας 'Προβοκατόρικος'/'συνομωσιακός' φόνος διαδόχου θρόνου . Έγινε. .. και ο στημένος φόνος αλλά και ο αιματηρός παγκόσμιος κατόπιν .
Ας ξεκολλήσουμε λοιπόν με το στίγμα απέναντι στην συνομωσιολογία.
Υπήρξαν κ πάντα θα υπάρχουν προβοκάτσια τύπου: Επίθεση στο κεφάλαιο από το κεφάλαιο προς το συμφέρον του ίδιου του κεφαλαίου.
Ερμηνείες όπως αυτή του κειμένου δεν μας αποθαρρύνουν από την συλλογική (αντί)δράση (σκατά στο ΚΚΕ) ούτε καθησυχαστικά μας βγάζουν από την απολογητική θέση (Κοσμάκης που ταυτίζεται με τον αντιεξουσιαστή/'τρομοκράτη'),
αλλα αποκαλύπτουν ή μάλλον υπενθυμίζουν άλλο ένα κομμάτι της σιχαμένης / παράλογης όψης αυτής που για να τελειώνουμε ονομάσαμε εξουσία.
Για να τελειώνω κ εγώ, η ίδια αυτή εξουσία ξέρει ότι ξέρουμε για την μονόπλευρη αηδιαστική thw όψη – δείτε φάτσα Κούγια κ αυτό που αναπαριστά κατόπιν - , πιο απλά δηλαδή ξέρει ότι ξέρουμε ότι επρόκειτο για (παρα)κρατική δολοφονία αστυφύλακα (απο τον μπαμπά μου μέχρι κ – ας μην κοροϊδευόμαστε - εσάς που διαβάσατε το κείμενο). Αυτοί που ‘δεν ξέρουν’ είναι τα μέσα που εικονικά κ κατ’ επέκταση πραγματικά παραθέτουν την αντίληψή.
Ας συνεχίσουμε δοθέντος αυτού.. γιατί όχι ,, με ανάλογους θεαματικούς τρόπους - αυτών των προβοκατόρων.
Το μέτωπο δημιουργήθηκε πλέον επίσημα ,,
πάρτε θέση λοιπόν.
Η ‘μοιραία’ αφορμή για την έναρξη του Ά Παγκοσμίου ήταν ένας 'Προβοκατόρικος'/'συνομωσιακός' φόνος διαδόχου θρόνου . Έγινε. .. και ο στημένος φόνος αλλά και ο αιματηρός παγκόσμιος κατόπιν .
Ας ξεκολλήσουμε λοιπόν με το στίγμα απέναντι στην συνομωσιολογία.
Υπήρξαν κ πάντα θα υπάρχουν προβοκάτσια τύπου: Επίθεση στο κεφάλαιο από το κεφάλαιο προς το συμφέρον του ίδιου του κεφαλαίου. Αν ακούγεται παράλογο πρώτα εκτιμήστε τον βαθμό στον οποίο δρα παράλογα το Κεφάλαιο.
Ερμηνείες όπως αυτή του κειμένου δεν μας αποθαρρύνουν από την συλλογική (αντί)δράση (σκατά στο ΚΚΕ) ούτε καθησυχαστικά μας βγάζουν από την απολογητική θέση (Κοσμάκης που ταυτίζεται με τον αντιεξουσιαστή/'τρομοκράτη'),
αλλα αποκαλύπτουν ή μάλλον υπενθυμίζουν άλλο ένα κομμάτι της σιχαμένης (και δυστυχώς υπερσύνθετης) όψης αυτής που για να τελειώνουμε ονομάσαμε Εξουσία.
Για να τελειώνω κ εγώ, η ίδια αυτή Εξουσία ξέρει ότι ξέρουμε για την μονόπλευρη αηδιαστική όψη της – δείτε φάτσα Κούγια κ αυτό που αναπαριστά κατόπιν - , πιο απλά δηλαδή ξέρει ότι ξέρουμε ότι επρόκειτο για (παρα)κρατική δολοφονία αστυφύλακα (απο τον μπαμπά μου μέχρι κ – ας μην κοροϊδευόμαστε - εσάς που διαβάσατε το κείμενο). Αυτοί που ‘δεν ξέρουν’ είναι τα μέσα που εικονικά κ κατ’ επέκταση πραγματικά παραθέτουν την αντίληψή.
Ας συνεχίσουμε δοθέντος αυτού.. γιατί όχι ,, με ανάλογους θεαματικούς τρόπους - αυτών των προβοκατόρων.
Το μέτωπο δημιουργήθηκε πλέον επίσημα ,,
πάρτε θέση λοιπόν.
εξεταζοντας απλοικά τις σκέψεις σου συμφωνώ μαζί σου, όμως το ότι το κράτος ήθελε ένα δικό του θύμα το ξέραμε από τις 6 δεκεμβρίου την επόμενη στιγμή. Σαν να αργησε λίγακι το θύμα, άσε που επέζησε!!!
όταν ο πρετεντέρης είχε να αντιμετωπίσει την λαική οργή μερικών χιλιάδων την επομένη της δολοφονίας του αλέξη, φόβος του ήταν η οργή των χιλιάδων να γίνει εκατομμυρίων. για να την γλυτώσει προτιμότερο ήταν να κάνει το παιχνίδι του και άμεσα και μακροπρόθεσμα δηλαδή να ξυπνήσει τα συντηριτικά ανακλαστικά της κοινωνίας και να τους κρατήσει σπίτι τους αν όχι να τους εξοργίσει από την ανάποδη. πολύ απλά στις πορείες των χιλιάδων δίπλα βάζει και ορισμένα πρετεντεράκια που αρχίζουν να σπάνε και να καίνε. Μέτά συνεχίζουν οι δικοί μας χρήσιμοι ηλίθιοι. Το κίνημα των χιλιάδων έγινε κίνημα των σύνηθων εκατοντάδων,και μετά πήγε για χριστουγεννιάτικες διακοπές. μπράβο στον πρετεντέρη.
Μετά οι "επαναστατικές" οργανώσεις έκαναν όπως πάντα το καθήκον τους. μπράβο στα πρετεντεράκια.
Όποιος θέλει παρακαλώ να μου απαντήσει σε μια κλασικά απορία μου. εγώ και είκοσι ακόμη κάνουμε κατάληψη σε ένα εγκατελλειμένο κτίριο. η κατάληψη είναι ανοικτή και μαζεύονται διάφοροι. κάποια στιγμή χωρίς να το καταλάβουμε το πως, την πλειοψηφία στον χώρο την αποκτούν τα πρετεντεράκια και η κατάληψη γίνεται ύμνος στον φασισμό. ποιος φταίει; εμείς που τους δεχτήκαμε καιροσκοπικά όλους ή η ίδια η φύση της επανάστασης;
Πραγματικά μόνο σε απλοϊκό επίπεδο έχει νόημα τέτοια ερώτηση...
Από την άλλη, το σημαντικό είναι πλέον ότι αυτό που εμείς λέμε κρατική προβοκάτσια (είτε επειδή το πιστεύουμε είτε επειδή θέλουμε να αποστασιοποιηθούμε ως πολιτικά υποκειμένα από την ατομική μαλακία) η ευρύτερη κοινωνία αρχίζει και πάλι να το αντιλαμβάνεται με όρους συνωμοσιολογίας. Κρατική προβοκάτσια όπως λέμε εξωγήινοι κλπ θολούρα. Μπορεί και να είναι έτσι... Γιατί το αντιλαμβάνεται έτσι; Μα γιατί άραγε; Γιατί όπως γράφει και ο/η φίλος/η από πάνω (χωρίς να συμφωνώ σε όλα μαζί του/της)
"εγώ και είκοσι ακόμη κάνουμε κατάληψη σε ένα εγκατελλειμένο κτίριο. η κατάληψη είναι ανοικτή και μαζεύονται διάφοροι. κάποια στιγμή χωρίς να το καταλάβουμε το πως, την πλειοψηφία στον χώρο την αποκτούν τα πρετεντεράκια και η κατάληψη γίνεται ύμνος στον φασισμό. ποιος φταίει;"
Πως να υπερασπιστείς και έναντι ποιανού, και σε ποιον να εξηγήσεις τι, με το αντικοινωνικό και μικροαστικό χάλι που παρουσιάζει το ριζοσπαστικό οτιδήποτε στο οποίο ανήκουμε. Μα τελικά, τόσο βλαμμένοι/ες είμαστε;
http://www.oakke.gr/na439_440/antistasi440.htm
απο τη μια λες ενα χερι ξυλο το θελουν... απο την αλλη ξυλο σε καμμενα ατομα δεν πρεπει να ριχνεις υπαρχει και κατανοηση....
αν τραβήξει ο βα.αλ. το όπλο του (που είναι και 45αρι..) θα κάνουν 2 βδομάδες να ταιριάξουν τους κάλυκες αν δεν το έχουν στα χέρια τους το όπλο. Το όπλο του κορκονέα όμως το είχαν. ρίχνουν μια σφαίρα, καταγράφουν τον κάλυκα και τον συγκρίνουν. δεν είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις..
ανώνυμος φετιχιστής που ασχολείται με ζα
http://www.stoxos.gr/2009/01/blog-post_5788.html
Σαφώς πρόκειται γιά παρακρατική προβοκάτσια .
Το θέμα είναι να την ακυρώσουμε.
δ
δεν απάντησα γιατί σήμερα είχαμε άλλες δουλειές φυσικά:)
Θα προσπαθήσω να πω αύριο κάποια πράγματα.
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, και ακόμα περισσότερο για τα κακά σας.
Έχω μέσα μου έναν μπάτσο όπως και έναν ανεγκέφαλο που σε μια πορεία θα έκανε ντου στη βουλή, λόγω συναισθηματικού φόρτου, το οποίο φυσικά είναι υποκινούμενο από τις ίδιες μου τις ιδέες περί βουλής και αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας.
Έχω μέσα μου έναν ιδιωτικό υπάλληλο που δεν μπορεί να νιώσει τη συλλογικότητα και να αλλάξει ιδέες και στάσεις ζωής, αν δεν οργανωθεί η πορεία σου στις 12 το βράδυ του σαββάτου στην έντεχνη/λαικόποπ περιοχή του γκαζιού (όπου και θα μπορώ να πάρω μέρος χωρίς κίνδυνο να χάσω τη δουλειά μου, βρίσκοντας συγχρόνως μια πραγματικά εναλλακτική μορφή διασκέδασης, γιατί η αλλαγή του κόσμου οφείλει να είναι ουσιαστική δημιουργία νέων μορφών ζωής).
Έχω μέσα μου όλα αυτά και όταν θέτω τέτοια αυστηρά όρια (που και πάλι το λέω, δεν το αποκλείω στην συγκεκριμένη περίπτωση να είναι όπως τα λες), τα αποτελέσματα που λες αναπαράγουν ως κάποιο βαθμό (μεγάλο, μικρό, ελάχιστο, αλλά πάντως το κάνουν, κατά την άποψή μου) ίδιες στάσεις ζωής.
Αυτό που λέω δεν είναι η πλήρης ενοχοποίηση όλων, αλλά το γεγονός πως ζούμε σε μια τέτοια κουλτούρα και ιστορικοκοινωνική πραγματικότητα, άθλια και βίαιη, δεν συνάδει με το συμπέρασμα πως είναι απλό θέμα προσωπικής επιλογής και απλής λογικής το αν θα περάσεις στη βία ή όχι. Το θέμα είναι πως η ίδια η λογική (βλ. παραπάνω) μπορεί να φέρνει τα ίδια αποτελέσματα.
Εν κατακλείδι και συγνώμη για την πολυλογία: για μένα θα μπορούσε εξίσου να υπάρχει ένας επαναστατικός αγώνας "αμόλυντος" από μυστικές υπηρεσίες, όπως και η ίδια μου η λογική της μη βίας (και του εχθρού επέκεινα) θα μπορούσε να στείλει εσένα στις μολότοφ και εμένα στην ανεργία.
δεν αποκλείω το ενδεχόμενο αυτό που λες, από μία επαναστατική θεωρία να καταλήγεις εκεί, δεν αποκλείω αυτό.
Αποκλείω αφού έχεις καταλήξει εκεί να λέγεσαι επαναστάτης.
Η νέα μου ανάρτηση ελπίζω να σου λύσει κάποιες απορίες. Αλλιώς εδώ είμαστε.
Είμαστε ανάμεσα σε αυτό που είμαστε και σε αυτό που επιθυμούμε να γίνουμε έτσι και αλλιώς.
Για μένα υπάρχει ένα όριο στο οποίο κάποιος σύντροφος μπορεί να λαθεύει. Εδώ ή εκεί κάποιος μπορεί να κάνει λάθος. Αλλά αν κάνεις λάθος σε βασικές αρχές τότε δεν κάνεις λάθος εδώ ή εκεί. Απλούστατα είσαι αλλου.
"Και ποιός μπορεί να αποκλείσει ότι κάποιοι παρόμοιοι κύκλοι δεν αποφάσισαν να θυσιάσουν έναν-δύο αστυνομικούς προκειμένου να αλλάξει το κλίμα που ήταν συντριπτικά σε βάρος της αστυνομίας και της κυβέρνησης εν όψει των εκπαιδευτικών κινητοποιήσεων;
Ο “Επαναστατικός Αγώνας” όπως και καμμιά άλλη ομάδα δεν έχει πάρει την ευθύνη για την επίθεση μέχρι σήμερα, πράγμα αρκετά παράδοξο: όποιοι έχουν μελετήσει έστω και στοιχειωδώς την δράση τρομοκρατικών οργανώσεων, γνωρίζουν ότι τέτοιες ενέργειες γίνονται ακριβώς για να δοθεί προσοχή στο ιδεολογικό-πολιτικό “μήνυμα” της οργάνωσης. Κανονικά η αποστολή μιας προκήρυξης θα έπρεπε ήδη να είχε γίνει, ακριβώς επειδή η κοινή γνώμη είναι περίεργη να μάθει τι συνέβη. Διαφορετικά θα πρόκειται για την πιο σεμνή οργάνωση στην ιστορία του παγκόσμιου τρομοκρατικού κινήματος!"
από tvxs.gr
Θα επιμείνω στο να αποσείσω όλα τα αστυνομικού τύπου σενάρια. Γιατί απλούστατα μπορεί να γίνουν πολλές υποθέσεις, ότι έχουνε στείλει προκύρηξη αλλα έχει θαφτεί, ότι έληξε το trial του Office στο καινούριο laptop και ψάχνουν να το κρακάρουν, (να κατεβάσουν το openoffice), το ότι έχει κολλήσει στο πρωτόκολλο γιατί η μαλακισμένη η γραμματέας την κοπάνησε 2 ώρες πριν σχολάσει, το ότι σε όλα τα ΜΜΕ που στείλανε την προκύρηξη το έχουνε θάψει, στο ότι οι μπάτσοι περιμένουν ακόμα να την ταυτοποιήσουν και να σιγουρευτούν ότι είναι του ΕΑ γιατί τους θυμίζει επικίνδυνα το ΚΚΕ ο λόγος του, γιατί κλάνει το γατί, γιατί ο παστίτσιο δεν έχει πολύ τυρί...
Καταλάβες τώρα...;;;