Μήπως μερικοί το έχουνε γαμήσει το θέμα;

άλλως πως: Life(style) is life(style)...

Χτες έγινε η πορεία για την Κούνεβα, τις λεπτομέρειες θα τις διαβάσετε αλλού (αν δεν ήσασταν εκεί).

Την προηγούμενη βδομάδα είχα διαβάσει ότι το Bios θα έκανε πάρτυ αλληλεγγύης στην Κωνσταντίνα. Όταν το διάβασα στραβομουτσούνιασα, αλλά λέω δε γαμιέται ας μην το σχολιάσω... ας μην είμαι τόσο κακεντρεχής...

Χτες έμαθα πως ήταν το πάρτυ. Με είσοδο και κανονικές τιμές στο μπαρ. Κάπου εκεί γύρω υπήρχε ένα κουτί που μαζευόνταν τα χρήματα. Αυτό ήταν και ο μόνος τρόπος οικονομικής ενίσχυσης...

Μία μαλακισμένη στη Lifo, (η οποία Lifo αναρωτιέται πως να χαλαρώσεις σε μία ανήσυχη πόλη... αχ γλυκιά μου, γιατί δεν πας στη Ρω μαζί με την Κυρά να χαλαρώσεις, πρέπει να είναι το μόνο μέρος στην Ελλάδα που δεν είναι κανείς ανήσυχος), αφού κοιτάει αφυψηλού ότι έγινε 2 μήνες τώρα το μόνο που έχει να πει είναι για αυτό το πάρτυ.

Και αναρωτιέται κανείς γιατί σπάστηκε το κωλομάγαζο της εναλλακτικούρας;

20 Comments:

  1. Ανώνυμος said...
    ειχε και εισοδο?
    ειμαι περιεργος ποσα λεφτα μαζευτηκαν για την κωνσταντινα και ποσα λεφτα να μαζεψε το bios....
    Ανώνυμος said...
    Πάντως αν είναι όντως έτσι, είναι υποκριτική ακόμα και η αφίσα που είδα εδώ:

    http://mhulotsnothingdays.blogspot.com/2009/01/against-violence_13.html
    samson rakas said...
    δεν είμαι και πολύ σίγουρος αν αυτοί που έσπασαν το bios (οι σπασίκλες) είχαν επίγνωση του θέματος που αναφέρεις. είναι όμως αυτά τα αντανακλαστικά της αντιβίας που μας οδηγούν.
    Ανώνυμος said...
    Πάντως υπάρχει και κάτι άλλο:
    Πρόσφατα (πριν μερικούς μήνες) έγινε επίσημη καταγγελία στο σωματείο σερβιτόρων, ότι το αφεντικό του Bios, δεν είχε δώσει μια αποζημίωση απόλυσης σε σερβιτόρα που έδιωξε(ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων).
    Θα σου δώσω μια να σπάσεις
    αχ, βρε κόσμε γυάλινε
    (τραλαλα-τραλαλα)
    Ανώνυμος said...
    καλό θα ήταν να βρεθούν τα στοιχεία της καταγγελίας. πως σας φαινόταν ένα μποικοτάζ διαρκείας του bios?
    βα.αλ. said...
    Πρώτε ανώνυμε μπορούμε να μάθουμε φαντάζομαι.

    @ F Δεν ξέρω τι είναι και τι δεν είναι υποκριτικό, ξέρω ότι άμα κάνεις πάρτυ αλληλεγγύης κάνεις πάρτυ αλληλεγγύης. Βέβαια εδώ υπάρχουν διάφορα προβήματα όταν μιλάμε για μαγαζί... Τι θα πει στη σερβιτόρα; Ξέρεις σήμερα δε θα πληρωθείς γιατί το κάνουμε για την Κωνσταντίνα...

    Για την είσοδο δεν ξέρω αλλά μου το είπε έμπιστη συντρόφισσα και δεν το άκουσα απλά κάπου.

    samson προφανώς και δεν σπάστηκε για αυτό και μόνο. Υπάρχουν ήδη πάρα πολύ λόγοι, αλλά καλό δεν είναι να προσθέτουμε και κάποιους ακόμα;

    Τελευταίε ανώνυμε το επιβεβαιώνω αυτό που λες είχε γίνει κάποια στιγμή πέρσι την άνοιξη αν θυμάμαι καλά. Απλά δεν ήμουν σίγουρος...

    Κοινωνική αυτοάμυνα...

    δεν θέλω να καταγγείλω κανέναν ούε έχουν κάνα νόημα τα στοιχεία. Μπορούν απλά να επιβεβαιωθούν ή όχι.

    Μπουκοτάζ?

    Εγώ πάντως δεν πάω έτσι και αλλιώς, σαν παιδί του λαού που είμαι δεν συχνάζω σε τέτοια μέρη.

    Τέλος πάντων ας ξέρουμε τι μας γίνεται... γενικώς...
    ΠανωςΚ said...
    To θέμα είναι σοβαρό, αλλά εμένα με τρώει ο κώλος μου να την πω τη κοτσάνα:
    "Κάνανε το Bios αβίωτο χρησιμοποιώντας βία στο Bios της εξουσίας..."

    (κατά τα λοιπά, όλα τα μαγαζιά αυτού του τύπου -κοινώς: τρεντάδικα- ούτως ή άλλως θέλουν μποϊκοτάζ διαρκείας.)
    Ανώνυμος said...
    http://laternative.blogspot.com/2009/01/bloggers-against-violence.html

    Τελικά τί ίσχυσε;
    Πάντως σύν/φε βα.αλ να πάμε να σπάσουμε και τα μαγαζιά των αναρχικών ιδιοκτητών...
    ;-)
    Ανώνυμος said...
    Καλά κάνανε και το σπάσανε, ναι. Γιατί το Μπάιος ήταν η πυραμίδα του καπιταλισμού, που το αφεντικό έπινε το αίμα των (ανασφάλιστων βέβαια) υπαλλήλων και είχε κρυφά νταραβέρια με σκοτεινούς κύκλους του κράτους, της εκκλησίας και των βιομηχάνων... Πάμε καλά ρε παιδιά; Από το να αναλύουμε γιατί έσπασαν το συγκεκριμένο μαγαζί, προτιμότερο νομίζω θα ήταν να δούμε γιατί ΔΕΝ έσπασαν άλλα παρακείμενα μαγαζιά πολυτελείας...
    βα.αλ. said...
    @silent

    τα έχω ξανακούσει αυτά τα επιχειρήματα ένα προς ένα...

    Θες λίνκ...

    ορίστε...

    http://mutantjazs.blogspot.com/2008/10/blog-post_13.html

    http://mutantjazs.blogspot.com/2008/10/indymedia.html

    http://mutantjazs.blogspot.com/2008/10/blog-post_14.html

    @bhoy ξέρεις πολύ καλά ότι δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα... τα λινκ μπορείς να τα ξανατσεκάρεις και συ...

    Δεν ξέρω τι ίσχυσε αν είχε είσοδο. Τη συντρόφισσα που το είπε την εμπιστεύομαι...

    Άλλωστε είναι αρκετό το οικονομική ενίσχυση και φουλ φάση διαφημιση από το lifestyle και τα ποτέ στο μαγαζί και το κουτί για την ενίσχυση...

    Πάνωμ' δε θέλω να βγάλω τον antisocial πάνκη από μέσα μου..

    Τα 'παμε... Εμείς είμαστε λαικά παιδιά και προτιμάμε τα κρασοπουλιά...
    Ανώνυμος said...
    δεν το ήξερα αυτό για το bios (σχετικά με τον σερβιτόρο και την κούνεβα) και δεν θα ξαναπατήσω, το καλύτερο που θα μπορούσε να γίνει θα ηταν όταν έχει καμία καλή συναυλία να ρίξουμε κανα τρικάκι αναφοράς στο περιστατικό.
    πάντως ωφείλω να ομολογήσω ότι είχα δει και αρκετές καλές συναυλίες... (δεν θα αντέξω να γυρίσω πίσω στις καταλήψεις και τους κατσαπάνκηδες χαχαχα)
    Γνωμοδότης said...
    @ F Δεν ξέρω τι είναι και τι δεν είναι υποκριτικό, ξέρω ότι άμα κάνεις πάρτυ αλληλεγγύης κάνεις πάρτυ αλληλεγγύης. Βέβαια εδώ υπάρχουν διάφορα προβήματα όταν μιλάμε για μαγαζί... Τι θα πει στη σερβιτόρα; Ξέρεις σήμερα δε θα πληρωθείς γιατί το κάνουμε για την Κωνσταντίνα...

    Γιατί, δεν μπορεί να αφαιρέσει τα ημερομίσθια των εργαζομένων και το κόστος των υλικών από τα *πολλαπλάσια* κέρδη;

    Τα 'παμε... Εμείς είμαστε λαικά παιδιά και προτιμάμε τα κρασοπουλιά...

    Σα κνίτες του '70!
    Ανώνυμος said...
    http://biosdiservedthis.cbox.ws
    Unknown said...
    τα κρασοπουλιά είναι πολύ μάτσο και καθόλου gay-friendly. Ε;
    βα.αλ. said...
    Ρε παιδιά δεν είμαι κανένας παπάς της επανάστασης να πω σε κάποιον πως να τη βρει και πως όχι. Δε με νοιάζει καν αν κάποιος τη βρίσκει στο Μπάιος ή οπουδήποτε αλλού. Το ξαναλέω. Ο καθείς όπως γουστάρει.

    Στην τελική όλα τα μαγαζιά, μαγαζιά είναι.

    Το ζήτημα κατ'εμέ είναι πολιτικό καταρχήν. Και είναι εντελώς καφρίλα αυτό που έγινε εκεί με τη Κούνεβα... Αυτό είναι όλο...

    Ντάξει τώρα υπάρχουν και άλλα ζητήματα με κυρίαρχο το αν μπορούμε να αυτοοργανώσουμε τους αγώνες μας γιατί δεν μπορούμε να αυτοοργνώσουμε τις διασκεδάσεις μας... Λες και δεν μπορούμε να κάνουμε πάρτυ εμείς οι ίδιοι... Τέλος πάντων άλλη κουβέντα...

    Γνωμοδότη δεν το πιασες άλλο ήθελα να πω.

    Όσο για τα κρασοπουλιά και τις ταβέρνες τι να κάνουμε... Είπαμε ο καθείς και τα βίτσια του... Προτιμώ μια καλή παρέα, ένα καλό κρασί και ένα καλό μεζέ (πολλούς καλούς μεζέδες για είμαι ακριβής).

    Τις μεταμοντερνιές και τα fusion και τα cook bars τα αφήνω για άλλους...

    Μα καλά εσύ δεν είσαι υπερασπιστής της παράδοσης; Εγώ νόμιζα ότι θα είσαι από μαγέρικο σε καφενέ και τούμπαλιν...

    Πω ρε σύγχυση ακόμα και σε αυτό...

    Άρη, το ξαναλέω όπου τη βρίσκει κανείς και όπως τη βρίσκει. Το ξαναλέω δεν με νοιάζει αν κάποιος πάει η δεν πάει και που πάει και γιατί πάει. Δεν κρίνω αυτόν.

    Και ούτε φυσικά έχει για μένα οποιαδήποτε κριτική για τον τάδε ή το δείνα επιχειρηματία. Μου αρκεί η πέτρινη κριτική των δρόμων ;).

    ΥΓ. Μην το ξεχάσω. Όταν έξω έχεις πορεία, και μέσα έχεις κάποιους που διασκεδάζουν. ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ.
    Ανώνυμος said...
    πάντως τουλάχιστον το bios ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΙΣΟΔΟ στη συγκεκριμένη εκδήλωση.
    ισχύει βεβαίως ότι το κουτί ήταν παραπεταμένο σε μια γωνία, ότι δεν υπήρχαν γενικά αναφορές στο περιστατικό και ότι γενικά τα έσοδα απο τα ποτά πήγαιναν στο bios.
    αν και μετά απο μια κάπως επιθετική παρέμβαση ορισμένων που βρέθηκαν εκεί και αηδίασαν με την όλη κατάσταση, ο ιδιοκτήτης του bios υποσχέθηκε ότι θα βάλει 2 ευρώ απο κάθε ποτό στο κουτί. δεν ξέρω αν έγινε.
    το σημαντικό άλλωστε δεν είναι πόσα λεφτά βγήκαν απο το κουτί, αλλά ότι η όλη εκδήλωση στήθηκε ξεκάθαρα χρησιμοποιόντας ένα τρέχων πολιτικό ζήτημα για να πουλήσει εναλλακτικίλα και τα ονόματα των ντι τζέις (που προσθέτουςν στο ολποστασιό τους και την κοινωνική ευαισθησία). η έννοια της αλληλεγγύης ξεφτιλίζεται με κάτι τέτοια.
    όσο το γιατί σπάστηκε (ελαφρώς) το bios στην πορεία δε νομίζω ότι είχε τόσο να κάνει με αυτό. σπάστηκνα κι άλλα μαγαζιά και καλώς έσπασαν και κρίμα που δε σπάσαν και πολύ περισσότερα.
    δε συμφωνώ ότι αν πίνεις ένα ποτό αντι να είσαι στην πορεία, έχεις διαλέξει και καλά στρατόπεδο. δε θεωρώ δηλ. τα εκατομμύρια κατοίκων της αθήνας που ΔΕΝ κατέβηκαν στην πορεία μαλάκες.
    αλλά το να κάνεις τσάμπα αλληλεγγύη, χωρίς κανένα κόστος, στις πλάτες μιας γυναίκας που βρίκσεται σε σοβαρή κατάσταση στο νοσ/μείο και ενός κινήματος που απο την αρχή λειτούργησε με ενέργειες δυναμικές και με κόστος για τους συμμετέχοντες, είναι κομμάτι αισχρό.
    όπως αισχρή είναι εν γένει η στάση όλων των λάιφ στάιλ θεσμών τη αθήνας απο τη γλύφο μέχρι το μπάιος.
    Ανώνυμος said...
    to kwlobios na dosei *ola* ta lefta stin koyneva, allios ta tzamia tou tha einai monimos katevasmena

    http://biosdeservedthis.cbox.ws/
    βα.αλ. said...
    Ψύριζα θα συμφωνήσω μαζί σου στο πολιτικό σκεπτικό σου... Εκεί είναι το ζητούμενο, ωστόσο μη γενικεύεις δε μίλησα ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ... που δεν κατέβηκε στην πορεία. Μίλησα για αυτούς στο διασκεδασοχωριό και μόνο για αυτούς... Άμα έξω γίνεται πορεία και εσύ πίνεις ανέμελος το ποτό σου είσαι ΑΛΛΟΥ. Αυτό είπα.
    Ανώνυμος said...
    συμφωνώ με τον ψύριζα...
    κατά τα άλλα μου τη σπάει και εμένα αυτή η εναλλακτικίλα.
    Ανώνυμος said...
    "pos na xalaroseis se mia anisyzi poli" e?

    no rest for the wicked
    etsi den elege ena oraio tragoudi?

Post a Comment



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα