Δείτε εδώ ένα πάρα πολύ καλό αρθράκι του rider... (και τσεκάρετε και τα links που έχει). Έτσι για να μην ξεχνάμε που είναι η δύναμή μας.
Επίσης, δώρο μία φωτογραφία από ένα δικό μου σαμποτάζ μία όμορφη μέρα στη δουλειά.
Επίσης, δώρο μία φωτογραφία από ένα δικό μου σαμποτάζ μία όμορφη μέρα στη δουλειά.
Και εδώ μία μέρα που δεν είχα καθόλου όρεξη για δουλειά. Αυτό που βλέπετε δεν είναι αποθήκη. Είναι στο χώρο πώλησης.
Το σαμποτάζ είναι η τέχνη των εργατών!
Κατηγορία: Αφορισμοί, Εργασιακά, Φωτογραφίες
6 Comments:
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Subscribe to:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ζήτω οι απολύσεις των εξεγερμένων.
Το ζήτημα σε τέτοιες ενέργειες είναι να υπάρχει συνεργασία και να γίνεται με τέτοιο τρόπο που να το υποψιάζεται κάποιος αλλά να μην μπορεί να το αποδείξει.
Βέβαια ο ατομισμός είναι σε τέτοια ύψη που....
Όχι βέβαια. Εντάξει το πρώτο είναι πιο πολύ νευρα, δηλ. δεν το σκέφτηκα και είπα τώρα θα τα κάνω πουτάνα απλά μου την έδωσε και του ριχνω μια και σκάει κατω.
Το δεύτερο είναι η αντίδραση μου στο κάνε γρήγορα, βάλε γρήγορα τα ψυγεία, σε 45 λεπτά να έχεις βάλεις 4 κόμπι. Γρήγορα, γρήγορα. Αλλά πελάτης δε θα πλησιάσει. Εννοείται ότι πρώτα έκανα τσιγάρο και μετά τα μάζεψα. Μη σας πω ότι πήγα και για χέσιμο.
Rider, σαμποτάζ, κλοπές, κοπάνες, λούφες. Όλα αυτά είναι καταρχήν μία υγιής αντίδραση στο φαινόμενο εργασία. Από εκεί και πέρα, εννοείται ότι για να πας λίγο πιο πέρα χρειάζονται συλλογικές διαδικασίες.
εγω ειμουν ενταξει στη δουλειά μου τακτοποιούσα κλπ. Το μόνο σαμποτάζ που έκανα ήταν να καταστρέφω τις ποντικοπαγίδες. Από ότι μαθαίνω ο καινουριος συνάδελφος που με αντικατέστησε μετά την απόλυση μου και γνωστός των αφεντικών ακολουθεί την ίδια τακτική με σένα. Λύσε μου την απορία ποιος από τους 2 μας ειναι ο ποιο βλάκας?
το σαμποτάζ είναι ανώριμο σαν πράξη ενάντια στην μισθωτή σκλαβιά. δείχνει μικρό βαθμό συνειδητοποίησης. όπως και το μποϋκοτάζ
προφανώς οι βα.αλ. και οι λοιποί παροικούντες την Ιερουσαλήμ δεν γνωρίζουν την ηθική της εργασίας. και ΔΕΝ εννοώ την αστική έννοια της ηθικής, ηθική στην εργασία που σήμερα είναι κοινωνική(εμπλέκονται πολλοί άνθρωποι για την παραγωγή) είναι ηθική απέναντι στην κοινωνία.
αυτό που είναι ανήθικο είναι η ιδιοποίηση του κέρδους από μερους των κάθε λογής καπιταλιστών της υπεραξίας όλων όσων εργάστηκαν για την παραγωγή του κοινωνικού προϊόντος.
τέλος για τις μαλαγανιές που λένε για την απεργία , οι ανωτέρω "εξεγερμένοι" είναι ότι ποτέ δεν θα την έκαναν διότι δεν έχουν την ταξική συνείδηση για μια καθαρά πολιτική πράξη με στόχους, αιτήματα. Αντί αυτού αρέσκονται σε "τυφλές" πράξεις όπως το σαμποτάζ που δεν οδηγούν πουθενά και θολώνουν τον αγώνα.